מפתח האפליקציה הצעיר, אריק גולדשטיין. צילום: חן בוקר

חדש במשכן-"קונצרט פרוגרם"

אריק גולדשטיין, צעיר אשדודי, בן 24, פיתח פלטפורמה אינטרנטית שיוצרת תכנייה אינטרנטית דרך קיו אר קוד / ברקוד וכבר בימים אלו החל פיילוט מול באי המשכן שמוזמנים לסרוק, לעבור אוטומטית לתכנייה דיגיטלית ולהתעדכן בתכני המופע שתכף ייכנסו לראות-העתיד כבר כאן-במשכן

פורסם בתאריך: 7.1.18 21:15

     

קוד קיו אר הינו סוג של ברקוד, שבו מקודד מידע טקסטואלי בצורה גראפית-ריבועית. הקודים הללו הפכו פופולאריים לאחרונה וזאת לנוכח העובדה שלמכשירי האייפון והאנדרואיד יש אפליקציות המפענחות QR קוד. השימוש פשוט: מכוונים את האייפון לקוד, והוא פועל לפי ההוראה המקודדת – גולש לאתר אינטרנט, מחייג למספר טלפון, מציג מידע. כיום ניתן למצוא קודים כאלה על מודעות, פלקטים, פלאיירים, כרטיסי ביקור. באתר זה תוכלו לייצר בעצמכם בקלות ובחינם QR קוד שיפנה לאן שתגדירו.

גולדשטיין הצעיר, מפתח האפליקציה זיהה צורך ראשוני כאמן המנגן על גיטרה קלאסית, אשר מופיע בעצמו בקונצרטים, לתת לקהל את המידע והסיפורים על היצירות כדי שיוכלו באמת להתחבר ולא סתם לשמוע. בדיוק על ההבדל הקטן שבין לשמוע לעומת להקשיב.

גולדשטיין, ומנכ"ל המשכן לאמנויות הבמה-אשדוד, מוטי מלכא, בתמונה משותפת. צילום: חן בוקר

כצופה בקונצרטים, מאס ב"פלאיירים" המחולקים באולמות שלרוב, לוקים הם בהיעדר מידע רלוונטי והם נזרקים לפח ולכן, החליט לפתח את האפליקציה. החל מהיום (יום א'), עם הכניסה ללובי המשכן, יוקרנו על המסכים קיו אר קודים אותם יוזמנו באי המשכן, בתחילה בקונצרטים קלאסיים לסרוק באמצעות מכשירי הסמארטפון שלהם ולקבל מידע נוסף על הקונצרט / מופע שיראו בקרוב.

קיו קודים על המסכים בלובי המשכן לאמנויות הבמה-אשדוד. צילום: חן בוקר

 

הטכנולוגיה מגיעה לכל מקום, גם למשכן לאמנויות הבמה-אשדוד וזה-הולך להיות הסטנדרט במופעים בכל העולם. להלן קישור להורדה של האפליקציה:

https://play.google.com/store/apps/details?id=me.concertprogram.concertprogramme
וכמובן הברקוד של הקונצרט הבא

הברקוד למופע הקרוב. צילום: חן בוקר

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר