צילום: יח"צ

שוק ווינטג' במתחם סטאר אשדוד

ביום שישי, ה- 17.11, הגיע שוק הווינטג' בטרנד ששטף את העולם, ליריד מטריף במתחם סטאר אשדוד. בין שלל הדוכנים ניתן היה למצוא: בגדי מעצבים +יבוא, תכשיטים, אקססוריז ועוד...

פורסם בתאריך: 19.11.17 09:37

     

אופנת הוינט'ג הטרנדית שוטפת את העולם בשנים האחרונות. אחד הדברים המיוחדים באופנה זו, הוא שחלק מפריטי הווינטג' מיוצרים בכמויות קטנות, דבר המוסיף להם יוקרה ייחודית, מכיוון שנדיר למצוא יותר מפריט אחד לכל בגד. כיום ניתן לראות הרבה ידועניות ברחבי העולם המתהדרות בקולקציית וינטג' איכותית וייחודית. 
2 יזמות שאופנת הווינטג' זורמת בדמן, לקחו את העניין צעד קדימה והחליטו לארגן ולהסדיר שוק ייחודי המתבסס כולו על טהרת אופנת הוינטג'.
שוק הוינטג', הגיע ביום שישי האחרון, 17.11, בין השעות 09:30- 15:00, למתחם סטאר אשדוד (ליד חנות מנגו).
בין הדוכנים השווים ניתן היה למצוא: בגדי מעצבים, מותגים יקרים, הנעלה, תיקים, אקססוריז, אביזרים משלימים, תכשיטים ועוד ממיטב חנויות הוינטג' והאספנים. 
אתי בראל, מנכ"לית סטאר אשדוד: " אנו שמחים לארח את שוק הוינטג' האיכותי במתחם סטאר אשדוד זו השנה הראשונה. כמנכ"לית הסטאר, אני גאה להגיד כי אנו שמים לעצמו כמטרה להיות חלוצי האופנה ולהעניק ללקוח את חווית הקניות הטובה והאיכותית ביותר. מתחם הסטאר מאגד בתוכו את מיטב רשתות האופנה, מותגים מובילים, אקססוריז ותכשיטים, כלי בית, קוסמטיקה ועוד.
לצד זה, אנו ממשיכים לגדול, להתחדש ולהביא את מיטב המותגים המובילים לטובת הציבור. 

מתי הפעם הבאה? הישארו מעודכנים

צילום: יח"צ

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר