אדווה דדון ושי-לי עטרי בערב לנשים באשדוד
אדווה דדון ושי-לי עטרי בערב לנשים באשדוד

בהנחיית אדווה דדון: 200 נשים בערב מרגש במיוחד לכבוד יום האישה באשדוד

ערב לנשים במסגרת אירועי יום האישה התקיים באשדוד, עם הקרנת סרט, ומפגש עם הזמרת והבימאית שי-לי עטרי, אלמנתו של יהב ז"ל שנרצח במתקפת ה-7 באוקטובר, בהנחיית אדווה דדון

פורסם בתאריך: 5.3.24 11:00

     

ערב מרגש בסימן גבורת נשים התקיים בהוט סינמה אשדוד בהשתתפות כ-200 נשים מאשדוד, ובהובלת יועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה, אהובה עמרם, ושירן גוזלני, מנהלת השיווק של קניון סימול.

הערב נפתח בהקרנת הסרט "הילד" בבימויו של יהב וינר ז"ל, והמשיך בהרצאה מרתקת מאת הזמרת והבימאית שי-לי עטרי, אלמנתו של יהב ז"ל שנרצח במתקפת ה-7 באוקטובר, תוך שהוא מגונן עליה ועל בתם התינוקת. במהלך הערב, התקיים ראיון מרגש עם שי-לי אותו הנחתה העיתונאית ומגישת החדשות אדווה דדון, כשהיא מספרת לקהל על חוויותיה מהמלחמה והקשר האישי שנוצר בינה לבין שי-לי.

ערב לנשים באשדוד

ערב לנשים באשדוד

"הערב, לקראת חודש האישה, הוא אירוע הצדעה לגבורת הנשים שפרצה בעוצמה גדולה במלחמה האיומה הזאת", אמרה עמרם. "נשים בחזית ובעורף, ביניהן רעיות, אימהות, לוחמות, חיילות וכאלה שנאלצו להתמודד בזירות השונות בתוך אוכלוסייה צבאית ואזרחית. נשים שפעלו באופן מדהים, גילו תושייה רבה, תעוזה ואומץ רב, תוך שהן מסכנות את חייהן ובכך מצילות חיים של אחרים. ממש גיבורות בעל כורחן שהמציאות המטורפת והבלתי נתפסת הולידה".

אהובה עמרם ואדווה דדון

אהובה עמרם, שי-לי עטרי ואדווה דדון

האולם היה מלא עד אפס מקום בנשים נרגשות שצפו בהתרגשות עד דמעות לסיפור הגבורה של שי לי עטרי ואף שאלו המון שאלות ושיתפו ברגשותיהן. את הערב סיימה אהובה יחד עם כולן, בתפילה לשלום החיילים, להחלמת הפצועים ולהחזרת החטופים הביתה בהקדם.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר