מיכל בן צבי, צילום: קרן אור
מיכל בן צבי, צילום: קרן אור

20 ש"ח והרשמה מראש: אירועי יום האישה באשדוד

רפ"ק מאלי שושנה מפקדת בתחנת שדרות, רקדנית הפלמנקו מנתיב העשרה מיכל בן צבי, יוכי מוזס אימה של סגן אור מוזס ז"ל, הדר שרביט ניצולת מסיבת הנובה, ונשים גיבורות נוספות באירועי יום האישה באשדוד שיתקיימו השבוע. פרטים על האירועים והרשמה, כאן

פורסם בתאריך: 4.3.24 08:08

     

יום האישה הבינלאומי יצוין השנה באשדוד עם נשים המגדירות גבורה מחדש – על רקע אירועי ה-7.10, וברוח עוצמה נשית.

 

פאנל נשים גיבורות ומופע פלמנקו

ביום שלישי השבוע, במסגרת אירועי יום האישה, יערך פאנל תחת השם 'גיבורות הברזל', בהנחיית המשוררת מירה קדוש ובהשתתפות רפ"ק מאלי שושנה – מפקדת בתחנת משטרת שדרות על גבורתה במתקפת ה7 באוקטובר, יוכי מוזס – אמה של סגן אור מוזס ז"ל על גבורת בתה בקרב על בא"ח זיקים והתמודדותה עם האובדן, והדר שרביט – ניצולת מסיבת הנובה שתספר על היום שהיה וההתמודדות ההירואית בימים שאחרי.

רפק מאלי שושנה. צילום: דוברות המשטרה

רפק מאלי שושנה. צילום: דוברות המשטרה

בתכנית האמנותית יתקיים מופע פלמנקו – TABLAO FLAMENCO של מיכל בן צבי, רקדנית ויוצרת פלמנקו תושבת נתיב העשרה, שפונתה יחד עם משפחתה מהקיבוץ אחרי מתקפת הטרור ב-7.10. בן צבי תופיע במופע עוצמתי ומרגש במופע 'טבלאו פלמנקו' – המציג את הפלמנקו האותנטי, המביא לבמה את התמצית המזוקקת והמהות של אמנות הפלמנקו השורשי והעתיק שצמח בדרום ספרד, בו שזורים יחד בהרמוניה השירה המסורתית, הגיטרה והריקוד. ריקוד: מיכל בן צבי, שירה: יעל הורביץ, גיטרה: עילי בורלא, עלות: 20 ש"ח בהרשמה מראש.

יום שלישי, 5 מרץ 2024 בשעה 20:00, מרכז קהילתי ע"ש 'גולדי', רחוב השייטים 16, רובע ד' אשדוד. למידע נוסף: 08-8552721, להרשמה: 6452*.

אירוע 'אישה לביאה', ומופע שירה וסטנדאפ

ביום חמישי השבוע יתקיים האירוע "אישה לביאה" – בהנחייתה של רינה מסיקה. במסגרת האירוע תספר טלי חדד מאופקים את סיפורה העוצמתי והמרגש, לאחר שיצאה ב- 7.10 תחת אש, למסע חילוץ והצלה של תושבים וחיילים, ובמסע זה חילצה גם את בנה הפצוע.

המשוררת מירה קדוש. צילום: רינה גל

המשוררת מירה קדוש. צילום: רינה גל

פתיחת הערב עם מופע מוזיקלי של יואב ארבלי, ובהמשכו מופע שירה משולב סטנד אפ שירחיב את הלב וימלא את הנשמה עם שמעון רגב. יום חמישי, 7 מרץ 2024 בשעה 18:00. עלות: 20 ש"ח, ויש להירשם מראש. מרכז קהילתי 'ספרא', רח' אב 4, אשדוד. למידע נוסף: 08-8675260, להרשמה:6452*.

שמעון רגב. צילום: יחצ

שמעון רגב. צילום: יחצ


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר