"רוקדים חיים" - ציור של אנה זינגר
"רוקדים חיים" - ציור של אנה זינגר

האמנית אנה זינגר בתערוכה חדשה בבית יד לבנים באשדוד

ביום ראשון בשבוע הבא תיפתח התערוכה 'קצב החיים' של האמנית אנה זינגר, עם מגוון יצירות צבעוניות, המזוהות עם סגנון הציור הייחודי שלה. אוצרת התערוכה סיגל מאור: "הציורים מעבירים תחושה של ריצת מרתון להספיק ולצייר עוד ועוד, לנסות ואריאציה נוספת לאותו נושא, להתבונן מזווית חדשה"

פורסם בתאריך: 7.9.23 06:31

     

תערוכה חדשה של האמנית אנה זינגר תציג יצירות צבעוניות, המתארות את קצב החיים בצבעוניות המזוהה עם אנה. התערוכה תיפתח ביום ראשון בשבוע הבא, ותוצג עד ה-30.11.23.

 

הציירת אנה זינגר נולדה ברוסיה הלבנה בשנת 1954 ומתגוררת בישראל מעל ל- 30 שנה. במקצועה המקורי הינה כימאית ביולוגית, ובישראל עשתה הסבה לעבודה סוציאלית. לציור היא הגיעה לפני פחות מעשור בעקבות משבר אישי. הציור היווה עבורה מרחב לתרפיה, לשחרור וביטוי הדמיון.

'קצב החיים' - ציור של אנה זינגר

'קצב החיים' – ציור של אנה זינגר

העושר הצבעוני הנראה בציוריה בתערוכה 'קצב החיים', הינו נתח קטן מציורים רבים אשר נולדו בשנים האחרונות בסטודיו הקטן בביתה, שם יצרה וציירה מתוך אינטואיציה פנימית, באופן אוטו דידקטי, עד אשר פיתחה בהדרגה שפה אישית המזוהה אותה.

לדבריה של אוצרת התערוכה סיגל מאור, "שם התערוכה 'קצב החיים' נולד מציוריה הפועמים צורה וצבע. בסגנון נאיבי מתוארות סצנות מגוונות ממעגל החיים, חיי יומיום, רחובות, נוף אורבני ותנועת אוטובוסים. דמויות חסידיות במעגל השנה והחגים, נושאים תנכיים, בעלי חיים ויצורי כלאיים דמיוניים הדרים יחד לצד דמויות מלאכים. בצבעוניות זוהרת ומשמחת, ובטקסטורה עשירה של הנחות מכחול קטנות, הציורים מעבירים תחושה של ריצת מרתון להספיק ולצייר עוד ועוד, לנסות ואריאציה נוספת לאותו נושא, להתבונן מזווית חדשה, כמו למצות, והנושאים לא בהכרח מתוכננים כי אם נוצרים ונולדים בתוך כדי תהליך היצירה".

"באי התערוכה יוכלו להבחין כי ריבוי הפרטים הקטנים בציוריה של אנה מזמינים להתקרב, לצלול פנימה, לנסות למצוא את הסיפור, לקשור בין הדמויות, כמו חידה, וגם אם לא יעלה בידם, יוכלו לספוג את תדר השמחה העולה מקצב ציוריה, קצב החיים".

'לחיות בשמחה' - ציור של אנה זינגר

'לחיות בשמחה' – ציור של אנה זינגר

פתיחת התערוכה "קצב החיים" – מיצירותיה של האמנית אנה זינגר, יום ראשון 10 בספטמבר 2023 בשעה 19:30, גלריה בית "יד לבנים, דרך ארץ 3, אשדוד. ברכות: ד"ר אריה אזולאי- יו"ר עמותת בית "יד לבנים", סיגל מאור – אוצרת התערוכה. נעילת התערוכה 30 בנובמבר 2023.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר