דרורמי במופע. צילום: יחצ
דרורמי במופע. צילום: יחצ

הפנינג, מופע ילדים וטברנה למשפחה: הערב ומחר באשדוד

מגוון אירועים ברובע ב' באשדוד, וטברנה בפארק אשדוד ים. אלו האירועים שמחכים לכם הערב, במסגרת אירועי קיץ למשפחות וילדים. הכניסה חופשית

פורסם בתאריך: 17.7.23 16:49

     

במסגרת אירועי קיץ לילדים ומשפחות באשדוד, הערב ומחר יתקיימו אירועים בפארק הלוחמים ברובע ב', ובפארק אשדוד ים. האירועים ביוזמת עיריית אשדוד, החברה העירונית לתרבות הפנאי באשדוד, מרכז קהילתי 'תקוותנו' אשדוד קרן 'ילדנו', מיזם מרחב יצירה אשדוד, היחידה לשכונות ותיקות והון חברתי באשדוד ומנהלת רובע ב'. הכניסה לכל האירועים חופשית.

אז מה בתכנית?

 

 

המופע של דרורמי

17 ביולי בשעה 18:00. הצגת ילדים מקפיצה עם כוכב הילדים דרורמי המקפיץ הלאומי: היישר מערוץ הכוכבים המופע של דרורמי מופע מוזיקלי מקפיץ ומצחיק לכל המשפחה. בואו לעזור לדרורמי להציל את כוכב המוזיקה. המופע בהשתתפות רקדניות. כתיבה: דרור שועלי.

אנקאנטו-קולנוע קהילתי לכל המשפחה

אנקאנטו – סרט קולנוע קהילתי לכל המשפחה

הפנינג משחקי ילדות וריקודים

17 ביולי, בשעה 19:30 – הפעלה לכל המשפחה עם משחקים של פעם, חישוקים, כדורים וחבלים, נרקוד ריקודי ילדות מקפיצים עם מישל וטליה אדמון.

מופע טברנה ים תיכוני

17 ביולי בשעה 20:30 – מופע טברנה שמח במיוחד עם אבי בן עמרם והבוזוקי:

המוזיקאי והגיטריסט האשדודי הוותיק אבי בן עמרם, שסיפור חייו שלוב בזה של המוזיקה באשדוד, והיה חבר בהרכבי מוזיקה וותיקים באשדוד כמו להקת 'האצבעות', ניגן בלהקת 'העוד' המיתולוגית עם רמי דנוך ומופיע עד היום עם להקת "דור הבלוז".

אבי בן עמרם בטברנה. צילום: יחצ

אבי בן עמרם בטברנה. צילום: יחצ

מסביב לעולם עם הזנזורים

טברנה בפארק אשדוד ים: מסביב לעולם עם הזנזורים.
מופע ווקאלי עם להיטים מכל הזמנים ובמגוון שפות בהגשתם של הזנזורים צליל ומשה שי, יוצאי תכנית הריאליטי "דה וויס" על הדשא בפארק אשדוד ים.

17 ביולי 2023 בשעה 20:00. הכניסה חופשית.

שי וצליל זנזורי. צילום: יחצ

שי וצליל זנזורי. צילום: יחצ

הקרנת הסרט "אנקאנטו"

יום שלישי, 18.7, בשעה 20:00 קולנוע קהילתי פתוח לכל המשפחה: הקרנת הסרט "אנקאנטו"- הסרט של אולפני דיסני מספר את סיפורה של מיראבל, בת למשפחת מדריגל, משפחה יוצאת דופן מדרום אמריקה, שמנסה להציל את הקסם של העיירה בה הם חיים. המשפחה מתגוררת אי שם בהרי קולומביה, בבית קסום בעיירה צבעונית במקום מסתורי בשם אנקאנטו. הקסם של אנקאנטו בירך כל ילד במשפחת מדריגל במתנה יוצאת דופן, מכוח על אנושי ועד כוחות ריפוי, כל הילדים פרט לילדה אחת, מיראבל. כאשר מיראבל מגלה שהקסם העוטף את אנקאנטו בסכנה, היא מחליטה שהיא, בת משפחת מדריגל היחידה ללא כוחות על, עשויה להיות התקווה האחרונה של המשפחה המופלאה.

 


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר