רה"ע עם אשתו של איציק ז"ל. צילום: ODREY
רה"ע עם אשתו של איציק ז"ל. צילום: ODREY

"קיבלת את כבוד הראוי": מתנ"ס ט' נקרא ע"ש איציק מלכה ז"ל, מנהל המתנ"סים המיתולוגי

שנה וחצי לאחר שהלך לעולמו, הנציחה עיריית אשדוד והחברה העירונית את שמו של איציק מלכה ז"ל כאשר העניקה למתנ"ס ט' את השם "קן המלכה". היום התקיים הטקס החגיגי בהשתתפות בני המשפחה שהתרגשו מהמחווה

פורסם בתאריך: 26.3.23 17:02

     

היום התקיים טקס מרגש מאוד במתנ"ס ט' באשדוד, במהלכו הוענק למתנ"ס השם "קן המלכה" על שמו של מנהל המתנ"סים המיתולוגי של אשדוד – איציק מלכה ז"ל שהלך לעולמו לפני כשנה וחצי בעקבות נגיף קורונה שתקף אותו.

בנוסף להנצחה הזאת, אף הודפס ספר זכרונות של איציק ז"ל. בטקס השתתפו בני משפחתו של איציק, אשתו, ילדיו, נכדיו ועוד וכן ראש העירייה ד"ר יחיאל לסרי וממלא מקומו גבי כנפו.

בנו ואשתו של איציק ז"ל

בנו ואשתו של איציק ז"ל

"אין לי מילים שיתארו את ההתרגשות הענקית, ליום המרגש הזה שעברנו היום עליי", כתב בנו יונתן מלכה, "אז לפני שנה וחצי אבא שלי ז"ל יצחק סולומון בן רחל מלכה הלך לעולמו בטרם עת והשאיר אצלנו בור בלב וגעגוע אין סופי שרק הולך וגובר מיום ליום. אבל היום אבא שליי היום קיבלנו מתנה מהעיר כולה החברה העירונית לתרבות הפנאי באשדוד מראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, גבריאל כנפו ועוד המון אנשים חשובים ומכובדים שעשו ועבדו שעות על גביי שעות בשביל היום הגדול הזה.

"היום אבא שלי ז"ל הנציחו אותך בעיר ונתנו למתנ"ס ט' את השם שלך: מתנס 'קן המלכה' על שמו של איציק מלכה ז"ל. נתנו לך את החותם והכבוד שהשארת בעיר אשדוד המורשת השמחה וכל הטוב שעשית למען העיר כולה ותושביה. ובנוסף הוציאו ספר זכורונות מדהים שלך שפשוט כל דף וכל תמונה שלך פשוט גורמות לרצות לבקש עוד בקשה אחת אחרונה זה חיבוק קטן ולהגיד לך כמה אני מתגעגע ואוהב אותך.

"אבא שלי, אני יוצא מהמתנ"ס שלך היום ומביט אלייך למעלה הדמעות זולגות ואני אומר לך אבא אני יודע שאתה איתנו כל הזמן עכשיו קיבלת גם את הכבוד הראוי לך וזה המעט שאפשר לעשות בשביל אבא כמוך. אני הבן שלך יעשה הכל בשביל שתמיד ידעו איזה אבא היה לי וכמה טוב השארת בנו שנמשיך את זה לסובבים אותנו. ואמא שלי אני ישמור עלייך שתהיא לנו בריאה עד 120. תדעי שכל הזמן אבא איתנו ושומר עלייך ודואג שתמיד יהיה טוב ואושר והרבה בריאות.

"תודה רבה לכל מי שהיה ולקח חלק ביום המרגש והעוצמתי הזה בלעדיכם כל זה לא היה קורה. אבא אני אוהב אותך לעולמי עולמים".

בני משפחת מלכה במתנ"ס ליד שלט ההנצחה

בני משפחת מלכה במתנ"ס ליד שלט ההנצחה


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר