ליאורה. צילום: אילנית חכמון
ליאורה. צילום: אילנית חכמון

זוכרים אותה? הזמרת ליאורה תופיע באשדוד לרגל יום האישה

הזמרת ליאורה פדלון, ששרה את "אמן" בארוויזיון בשנת 1995 מגיעה להופיע באשדוד במסיבת פורים ויום האישה גם יחד. מתי? חמישי, 9 במרץ 2023 ב-19:30 בית אריה קלנג אשדוד

פורסם בתאריך: 7.3.23 00:00

     

ביום חמישי ה-9.3 תגיע הזמרת ליאורה פדלון להופיע באשדוד, לרגל חגיגות פורים ויום האישה. ליאורה תופיע בבית אריה קלנג במופע "כי את מלכה" יחד עם להקה שתעשה המון שמח.

אז אם השם נשמע לכם מוכר, בטח תשמחו לדעת שליאורה היא הזמרת ששבתה את לב הקהל בארוויזיון 1995 עם השיר "אמן". זוכרים? השיר הגיע למקום השמיני בתחרות של אותה שנה, והושמע בטקסים ובפלייליסטים שונים, וליאורה הייתה אהובת הקהל. מאז עברו המון שנים, ליאורה עזבה את אשדוד – בה התגוררה, עברה לגדרה ולאחר מכן לבאר שבע, שם גרה עד היום ומשמשת בחלק מהזמן כמורה ליוגה. "תרגול יוגה הוא מאוד מחשבתי ודורש שקט וחיבור פנימי. כך גם במוזיקה – אתה לא יכול ליצור אם אין לך את האחדות בין הגוף והנפש".

ליאורה פדלון סימון. צילום עצמי

ליאורה פדלון סימון. צילום עצמי

בשנות פעילותה כזמרת הוציאה ליאורה לאור שישה אלבומים, מקצתם בעברית ומקצתם בשפות אחרות. עם כותבי שיריה נמנים אהוד מנור ז"ל ומאיר גולדברג, שנחשבים לשניים מגדולי הפזמונאים בעברית בכל הזמנים. לקראת תחילת שנות האלפיים פרצה פדלון- סימון את גבולות המדינה והחלה להופיע בדרום אמריקה בכלל, ובארגנטינה, בפרט, שם התיידדה עם הזמרת האגדית מרסדס סוסה.

הזמרת ליאורה. צילום: אילנית חכמון

הזמרת ליאורה. צילום: אילנית חכמון

לבמת המופעים של בית אריה קלנג היא מגיעה עם המופע  "כי את מלכה", מופע- מסיבת פורים מיוחדת ליום האישה כשלצידה הרקדנית ליזה טאב והכנרת ויטה מנדלשטם, למופע להקה עם שירים במגוון סגנונות, ישראלי, ים תיכוני וכמובן לטיני. "כי את מלכה"- מסיבת פורים עם ליאורה ולהקה. יום חמישי, 9 במרץ 2023 בשעה 2023. בית אריה קלנג, רח' יאיר 2, אשדוד. כרטיס ב-20 ש"ח בלבד. המופע  מיועד לנשים וגברים כאחד   כרטיסים:6452*. למידע נוסף :08-9221883


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר