ליאור קקון ונדב קקון. צילום: יחצ
ליאור קקון ונדב קקון. צילום: יחצ

מופע מרגש של אב ובת: המוזיקאים נדב קקון ובתו ליאור יופיעו באשדוד

הזמרת ליאור קקון, שהגיעה לגמר 'דה וויס' עונה 4, מגיעה להופיע יחד עם אביה, המוזיקאי נדב קקון, בערב שירה בציבור עם השירים הישראלים האהובים מכל הזמנים. המופע יתקיים בבית לברון אשדוד ב-5.2.23

פורסם בתאריך: 29.1.23 22:16

     

ליאור קקון, זמרת מוכשרת שהעפילה לגמר 'דה וויס' בעונה הרביעית, מגיעה לעיר אשדוד להופיע יחד עם אביה, המוזיקאי נדב קקון, בערב שירה בציבור בבית לברון באשדוד.

אביה של ליאור לוקח חלק פעיל בחייה המוזיקליים. הוא כתב לה מילים בעברית לגרסת הכיסוי שלה לשיר הצרפתי "Dernia r dence", שביצעה בגיל 15. בשנת 2017 כאמור השתתפה ליאור בעונה הרביעית של 'דה וויס', והייתה תחת המנטור שלומי שבת, והעפילה לגמר התכנית.

ליאור קקון. צילום: יחצ

ליאור קקון. צילום: יחצ

בתחילת 2021 הקליטה ליאור חידוש לשיר של אהובה עוזרי "המלח", בקליפ שצולם בחופי חדרה, עיר מגוריה, כשברקע תחנת הכוח "אורות רבין", ואביה נדב, הפיק, ניגן בגיטרות וקלידים, ואף ערך את הקליפ. נדב קקון הוא מוזיקאי פעיל בעצמו, מלחין, יוצר ומבצע. הוא ביצע את השיר "כלשי כלאם" עם סגיב כהן, ערך שיתופי פעולה עם רון שובל, קובי אוז ואחרים.

המופע המשותף שלהם יתקיים בתאריך 5.2.23 בשעה 19:30 בערב באולם המופעים אגף תרבות. עלות כרטיס: 30 שקלים. להזמנות חייגו: 6452*.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר