מתוך הסרט קריוקי. צילום: דניאל מילר
מתוך הסרט קריוקי. צילום: דניאל מילר

'זמן קולנוע' במונארט אשדוד: הסרט 'קריוקי' ומפגש עם הבמאי

מונארט מרכז תרבות באשדוד יציג את הסרט "'קריוקי" הכולל מפגש עם במאי הסרט משה רוזנטל בסיום ההקרנה

פורסם בתאריך: 26.1.23 12:28

     

סרט הביכורים "קריוקי" של הבמאי משה רוזנטל יוקרן במונארט אשדוד. בסיום הסרט יתקיים מפגש עם הבמאי על מאחורי הקלעים של עשיית הסרט ועל עולמו הייחודי של יוצר הקולנוע.

הסרט יוקרן במסגרת 'זמן קולנוע', מחווה לקולנוע ישראלי איכותי וליוצריו. בסרט מופיעים ריטה שוקרון וששון גבאי, שזכו בשחקנית הטובה ביותר ובשחקן הטוב ביותר במסגרת פרסי אופיר, בו הם מגלמים את דמויותיהם של מאיר (ששון גבאי) וטובה (ריטה שוקרון), בעוצמה רגשית יוצאת דופן.

מרכז מונארט. צילום: יח"צ

מרכז מונארט. צילום: יח"צ

עלילת הסרט עוסקת בזוג נשוי ויציב, הוא מורה בשנת שבתון, היא בעלת בוטיק אופנה "יוקרתי". הם חיים באחת משכונותיה החדשות של חולון בתחושת פספוס והחמצה לא מדוברת. הבנות כבר עזבו את הבית וגולת הכותרת של חייהם היא חופשתם השנתית ברודוס. כשלדירת הפנטהאוז בבניין המנומנם נכנס איציק מרציאנו (ליאור אשכנזי), סוכן דוגמניות רווק ונהנתן ממיאמי, המארח מסיבות קריוקי בביתו, מאיר וטובה מתמלאים בתחושת חיות מפתיעה. טובה מתחילה לפנטז על בילויים עם השכן הכריזמטי, ואילו מאיר מסתנוור מהחיים הנוצצים של איציק ומתשומת הלב שהוא מעניק לו. כשהשניים מבינים שהם אינם השכנים היחידים שאיציק מוצא בהם עניין, האידיליה החדשה בין הזוג לשכן החדש עומדת במבחן.

"קריוקי"(ישראל 2022 | 103 דקות | עברית),תסריט ובימוי: משה רוזנטל, משחק: ששון גבאי, ליאור אשכנזי, ריטה שוקרון, אריה צ'רנר, קובי פרג', אלמה דישי. יום שלישי, 14.2.23 בשעה 11:00, מונארט מרכז תרבות, דרך ארץ 8, אשדוד. מחיר כרטיס: 30 ₪ בלבד. כרטיסים בטלפון: 6452* שלוחה 2.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר