אודיה קורן "סגורה לרגל שיפוצים". צילום: גיא הכט
אודיה קורן "סגורה לרגל שיפוצים". צילום: גיא הכט

מונארט אשדוד מציג: סטנדאפ חדש וקורע של אודיה קורן

המופע האישי השני והחדש של השחקנית והסטנדאפיסטית האהובה אודיה קורן יעלה במונארט אשדוד ב-24.11. המופע "סגורה לרגל שיפוצים" יעלה לכם חיוך גדול על הפנים, עם סיפור של אישה, על החיים באמצע החיים

פורסם בתאריך: 2.11.22 10:49

     

אודיה קורן מוכרת כקומיקאית, שחקנית תיאטרון, טלוויזיה וקולנוע, שדרנית רדיו וגם סטנדאפיסטית. היא מעלה את מופע הסטנדאפ האישי השני שלה "סגורה לרגל שיפוצים", המספר על אישה, ועל החיים באמצע החיים.

קורן שיחקה בתיאטראות גדולים בארץ – הבימה, אורנה פורת לילדים, תיאטרון באר שבע, תיאטרון חיפה. כיום היא משחקת בתיאטרון הקאמרי. בטלוויזיה שיחקה בתפקידים רבים, ביניהם בסדרות "פצועים בראש", "בנות הזהב", "החיים זה לא הכול" ועוד. בעבר הגישה ברדיו לצד נתן דטנר את תכנית הרדיו הלילית בגלי צה"ל "ציפורי לילה עושות עניין", וכיום מגישים השניים את תכנית הרדיו "בטלים בשישי".

מרכז מונארט

מוזיאון אשדוד לאמנות, מרכז מונארט. צילום: דודו בוזגלו ל-odrey

כסטנדאפיסטית – המופע האישי הראשון שלה "סליחה שאני נושמת" רץ בהצלחה ברחבי הארץ כעשור, וזכה לתשבחות ולהדים נלהבים הן מן הביקורות והן מהקהל, וממשיך בהצלחה רבה ברחבי הארץ. "סגורה לרגל שיפוצים" הוא מופע שני חדש מפרי עטה של השחקנית אודיה קורן, ועוסק בשאלה מה קורה לאשה, שמגלה ביום הולדתה ה…..  כמה עובדות "מפתיעות", אותן היא סוקרת בהומור מטורף ואבסורדי: שהנרות על העוגה עולים יותר מהעוגה עצמה, שהגוף שלה לא מוכן יותר לשתף פעולה, לפחות לא בתנאים הקיימים, שהבעל הילדים והעבודה אולי גורמים לה אושר, אבל לא הנאה, שהרופאים פתאום יותר צעירים ממנה ושבריאות וטבע עושים אותה חולה.

"סגורה לרגל שיפוצים" – מופע סטנדאפ של אישה על החיים באמצע החיים בערב שיותיר אתכם עם חיוך גדול, יום רביעי, 23.11, בשעה 19:30,  מונארט -מרכז תרבות, דרך ארץ 8, אשדוד.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר