ג'ינג'י ופאולה באירוע. צילום: אבי פלדמן

"מי בתור?": צפו בג'ינג'י החייט הוותיק ממרכזון ב' "חוזר לעבודה" ומרגש את כולם

במסגרת אירוע נוסטלגי במרכז מסחרי ב', הגיע ג'ינג'י החייט המיתולוגי בעצמו, יחד עם אשתו, וריגש את הקהל כש"חזר לעבודתו" לשעה קלה

פורסם בתאריך: 27.10.22 18:18

     

בשעה זו מתקיים אירוע נוסטלגי מרגש במרכז מסחרי ב' באשדוד, שבו שחקני תיאטרון רחוב החזירו לחיים את הדמויות הבלתי נשכחות מהעבר המפואר של רובע ב', אלא שהייתה דמות אחת שלא הייתה זקוקה לשחקן שיגלם אותה – ג'ינג'י החייט. זאת מאחר וג'ינג'י החייט הגיע למקום בעצמו יחד עם אשתו פאולה.

ג'ינג'י, שפחות מוכר בשמו האמיתי – משה, ישב ליד מכונת התפירה והחל "לקחת מידות" מהשחקנים ששיתפו איתו פעולה ממש כמו פעם. בני הזוג התרגשו לחזור לאותו המקום בו עבדו במשך שנים רבות ולראות את התמונות  הנוסטלגיות ולפגוש חלק מהלקוחות שלהם מפעם, כאשר גם הקהל שהגיע להשתתף באירוע התרגש וניגש לדבר איתם.

צפו בתיעוד המרגש:

דמויות נוספות שחזרו לחיים באמצעות שחקנים הם ג'וג'ו הספר, הרמן צ'יבוטרו האופטיקאי, קולנוע אסתר, קפה סן רמו האגדי, עגלת החלב ומוכר הממתקים מפעם.

חתנו של הרמן צ'יבוטרו עם תמונה שלו ועם השחקן בן דמותו. צילום: אבי פלדמן

האירוע הזה, מתקיים במסגרת המיזם החברתי 'מרחב יצירה אשדוד' הפועל מטען החברה העירונית לתרבות הפנאי והיחידה לשכונות ותיקות והון חברתי והוא יתקיים עד השעה 20:00 בערב.

מלבד העסקים שהתעוררן לחיים יתקיים גם מופע "נוסטלגיה בשירים", עם להיטי שנות השישים והשבעים האהובים על כולם, עם להקת "אקרופוליס"- הרכב קאברים של רוק ישראלי – לועזי עם רפטואר מגוון של מיטב להיטי הרוק הישראלי והלועזי, הפונה למגוון רחב של קהל צעיר ובוגר. המופע קצבי ושמח, מקפיץ ומרים (חברי הלהקה: אילן אלמקייס – סולן, רוני אייזיק – גיטרה אקוסטית, עופר דגני – גיטרה חשמלית, אלעד ירקוני – גיטרה בס, חן מוצפי – תופים).

ג'וג'ו הספר וצ'יבוטרו האופטיקאי. צילום: אבי פלדמן

במחווה לקולנוע 'אסתר' האגדי תיערך הקרנת חוצות של סרט תיעודי על אשדוד משנת 1961, בהפקת שירות הסרטים הישראלי, ובבימויה של הלגה קרנסטון (לימים קלר), ממייסדות הקולנוע הישראלי. הסרט מתאר את הגעתם של העולים החדשים, לאזור השומם והחולי, את כניסתם לשיכונים החדשים ואת מהלך חייהם, שהתפתח מאז הגעתם.

בשיתוף הספרייה העירונית יוכלו הילדים להשתתף בהצגה-שעת הסיפור 'בת האיכר והאריה', ועוד אטרקציה לדור הצעיר: "משחקים של פעם" – מתחם משחקים נוסטלגיים לילדים, עם משחקים שהיו חלק בלתי נפרד מתקופת הילדות של הוותיקים. המתחם יאפשר להורים ולילדים לשחק בצוותא, וההתרגשות כמובן, תהיה רבה.

"ב' זה בית" – עכשיו ועד השעה 20:00, מרכז מסחרי רובע ב', אשדוד. הכניסה חופשית.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר