פסטיפארק אשדוד. צילום: עיריית אשדוד
פסטיפארק אשדוד. צילום: עיריית אשדוד

ג'ימבורי וכוכבי ילדים, יין והופעות למבוגרים: 'פסטיפארק' באשדוד בחול המועד סוכות

סוכות הגדול באשדוד: פסטיבל יין, הופעות של כוכבי הילדים המובילים בישראל ומתחם מתנפחים ייחודי. מחכים לכם בחול המועד סוכות בפארק אשדוד ים

פורסם בתאריך: 29.9.22 12:03

     

פסטיבל פסטיפארק באשדוד יתקיים בין התאריכים 11-12.10 והותאם לכל הגילאים ושכבות האוכלוסייה. הוא יכלול ג'ימבורי לקטנטנים, הופעות של יובל המבולבל, מני ממטרה, יניב המגניב, עופר ומאור ועוד, והכל ללא תשלום. בנוסף, פסטיבל יין עם 20 יקבים ומחלבות מובילות. ומופע של אושר כהן ואודיה בתאריך ה- 18.10 (הכניסה בתשלום).

"בעיריית אשדוד פעלו לאורך כל חודשי הקיץ במתכונת חברתית כלכלית וכך גם בפסטיפארק, שאליו הכניסה תהיה חופשית (מלבד פסטיבל היין) והפעילויות יתקיימו במשך שעות ארוכות שיתנו מענה להורים המחפשים תעסוקה והנאה לילדים", אמרו בעירייה.

פסטיבל היין באשדוד

פסטיבל היין באשדוד

במסגרת היומיים, יתקיים פסטיבל ילדים ססגוני לכל המשפחה החל מ-10:00 בבוקר עם מגוון מופעים, הצגות סדנאות יצירה והפעלות, דמויות ענק, ליצנים והולכי קביים בתלבושות מרהיבות יתהלכו בין המבלים.

פסטיפארק אשדוד. צילום: עיריית אשדוד

פסטיפארק אשדוד. צילום: עיריית אשדוד

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי הסביר כי הרצון היה לייצר פעילות בהמשך לקיץ ישראלי, ולכן מוקדו האירועים בפארק אשדוד ים רחב הידיים, שסוחף אליו המונים. ״גם את פסטיבל היין אנחנו מנגישים לתושבי העיר וכך גם את פסטיבל הילדים שאליו הכניסה חופשית עם מיטב אמני הילדים וסדנאות פעילות. האירועים הפתוחים מקרבים בין הקהילות השונות בעיר, והרעיון מאחורי הפסטיבל כולו היה לייצר חיבור בין כל האוכלוסיות לחגיגה אחת משותפת".

הופעה של אושר כהן ואודיה

הופעה של אושר כהן ואודיה

ראש אגף אירועים איריס נפתלי הוסיפה: "שמנו דגש על בילוי קרוב לבית עם מיטב ההופעות, שיאפשרו להורים למצוא לילדיהם את הפעילות הטובה ביותר ללא עלות".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר