ערב לזכרה של אביבה איטח ז"ל. צילום: פבל
ערב לזכרה של אביבה איטח ז"ל. צילום: פבל

"אשת חיל מי ימצא": ערב לזכרה של אביבה איטח ז"ל

לפני כחודש ימים הלכה לעולמה אחת הנשים הבולטות באשדוד - אביבה איטח ז"ל. אתמול התקיים ערב לזכרה שכלל הרצאה והפרשת חלה. "עליה נאמר 'רבות בנות עשו חיל ואת עלית כולנה'", אמרה יועצת רה"ע לקידום מעמד האישה, אהובה עמרם

פורסם בתאריך: 24.11.21 22:35

     

"אשת חיל מי ימצא" ערב מרגש באווירה של התרוממות רוח מיוחדת התקיים אמש עם עשרות נשים בכל הגילאים, הפרשת חלה עולמית בסימן של עוצמה וגבורה נשית.

הערב העוצמתי, יוזמה משותפת של יועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה, אהובה עמרם ושל מיכל נהון, מעבירת הפרשות חלה וערבי נשים, הוקדש לעילוי נשמתה ולזכרה של אווה דניאל אביבה איטח ז"ל שהייתה מבין הנשים המובילות והבולטות בעיר ושנפטרה לפני כחודש ימים.

אביבה עאביבה עמרם ותמונתה של אביבה איטח ז"ל. צילום: פבלמרם ותמונתה של אביבה איטח ז"ל

אביבה עמרם ותמונתה של אביבה איטח ז"ל. צילום: פבל

לערב המרגש הגיעו חברותיה של אביבה שבאו להיזכר ולחלוק לה כבוד. "לי אישית היה חשוב לספר על אביבה כחברה וכפעילה חברתית, בולטת ומשפיעה במועצת נשים ובפורום בעלות עסקים שאני מובילה", אמרה עמרם.

הערב נערך בשיתוף המשפחה היה מלא בעוצמה ובאווירה רוחנית עם תמונותיה של אביבה על השולחן ונרות עטופים בתמונתה.

נטע איטח, בתה, בהתרגשות ובדמעות שסחפו את כל הנשים חברותיה של אביבה, פתחה בדברים נוגעים ללב לזכרה וציינה כי נוכחותה של אמה מורגשת יחד איתנו, והעלתה דמעות בפני כל הנשים.

ערב לזכרה של אביבה איטח ז"ל. צילום: פבל

ערב לזכרה של אביבה איטח ז"ל. צילום: פבל

מיכל נהון העבירה את הפרשת חלה מהודרת וסעודת אמנים יחד עם אסתר אוליאל עם ברכות סגולה לפרנסה לבריאות לזוגיות לפרי בטן ועוד ברכות שנשים בקשו,
עם קוסקוס טעים לשפע ושמחה, וכיבוד עשיר וטעים להנאת הנשים.

ערב לזכרה של אביבה איטח ז"ל. צילום: פבל

ערב לזכרה של אביבה איטח ז"ל. צילום: פבל

"את הערב העוצמתי סיימתי בהרצאה שלי על המזמור 'אשת חיל' המתאר את האישה האידיאלית שכתב שלמה המלך בפרק החותם את ספר החוכמה משלי", סיפרה עמרם, "המזמור הוא שיר הלל ושבח אותו קורא הבעל לאשתו בכל יום שישי לפני הקידוש כאות הערכה למעשיה ולפועלה למען חיזוק ושמירת ערכי בית יציב ונאמן. את פסוקי המזמור פירשתי תוך השוואת המאפיינים של 'אשת החיל' לתכונותיה של אביבה שבלטה ביופייה הרב ובפניה הקורנות בטוב לב, בהוד והדר לבושה תמיד, מטופחת עם חיוך וסבר פנים יפות שהאירו לכל אדם. אביבה הייתה רעיה, אמא וסבתא חמה, דואגת ואוהבת, רודפת צדק, נדיבה אשת חסד שתרמה ופרשה ידיה לכל עני ואביון, חרוצה, חכמה נבונה מעורבת חברתית יחד עם היותה אשת עסקים שאפתנית ומצליחה. את אווה דניאל אביבה היקרה נזכור לעד כאשה מעוררת השראה, עליה נאמר 'רבות בנות עשו חיל ואת עלית כולנה'".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר