אפרת מסיקה, זה מה שקורה כשהרוח והחומר נפגשים זו עם זה

התכשיט השימושי מבית היוצר של אפרת מסיקה

בואו והכירו את אפרת מסיקה מאשדוד, מעצבת תכשיטים ובהם "צמיד הפלא'" - המיועד לכך שילדים יוכלו לשלוף את מספרי הטלפון של הוריהם למקרה שיילכו לאיבוד

פורסם בתאריך: 17.10.17 18:42

     

מידיי שנה, במהלך חופשת הקיץ, אנו שומעים על מקרים בהם ילדים הולכים לאיבוד, ולא תמיד יודעים לומר את שמם או עם מי הם הגיעו, ובעידן הטכנולוגי בו אנו חיים, כמעט שאין ביכולתינו לשלוף מהזיכרון את מספר הטלפון של ההורים, במיוחד כשמדובר בילדים.

אפרת מסיקה, בת 34, מאשדוד, הגתה רעיון העונה על הצורך למנוע את הישנותם של המקרים הללו. "צמיד הפלא'" (מהמילה: פלאפון): התכשיט הינו עבודת-יד, מעשה ידיה של מסיקה, העשויי מחרוזים שעליהם ספרות (ייבוא אישי תוצרת חוץ-לארץ), כך, שניתן להרכיב את מספר הסלולאר הנדרש. החרוזים אינם מהווים סכנה, רוצה לומר, אין דרך לבלוע אותם וזאת לאור העובדה כי, לכודים הם בקשירה ייחודית בחוט שעווה (ניתן להרחיב / לצמצם את היקפו בהתאם לגיל הילד).

כך נראה "צמיד הפלא'"

תמונות נוספות של "תכשיט / צמיד הפלא'"

מסיקה, נשואה+3, בעלת תעודת צורפת מטעם בית-ספר פרטי "צחי שמיר" שבראשון לציון וסטודנטית לתואר ראשון בחינוך וחברה, שנה ב', מטעם הקריה האקדמית אונו. במסגרת לימודי התואר, היא מתחילה בשבוע הבא התנסות מעשית שנתית, לילדים ונוער בסיכון, במסגרתה, יקבלו הדרכה מקצועית בנושא התכשיטנות.

היא מוצאת זמן לתקן ולשדרג תכשיטים בעיר-שבה מרבית חנויות התכשיטים לא עוסקות בתיקונים (קל וחומר מאז שהחנות "רון עיצובים", בניהולה, אשר הייתה ממוקמת ב"מרכז צימר", באשדוד נסגרה) ואף לקיים הדרכות בנושא התכשיטנות לכל מי שרק חפץ בכך, למתחילים ולמתקדמים כאחד, בקבוצות, בתיאום מראש. במספר הטלפון: 050-4488403 (רק בבקשה, לא בשבת).

אופיים של תכשיטיה הינו ייחודי והכל, עבודת-יד להתפאר. זולת "צמיד הפלא'", בין תכשיטיה ניתן למצוא תכשיטי קבלה העשויים כסף טהור. כדוגמת תכשיט של מגנט (לפריון), תכשיטי אבנים טבעיות אשר נותנות כביכול אנרגיה כמו אבן ה"לברדורייט" הידועה אף בשם: "היכל הכוכבים", אבן ה"סיטרין" (שיש הטוענים שהיא מכניסה שפע רוחני וגשמי לחיים ומומלץ לשים אותה בארנק), תכשיטים עבור אירועים טקסיים חגיגיים כגון: ערב חג, חינה, חתונה. המחירים משתנים בהתאם לסוג התכשיט.

"קרה לי מקרה, שפנתה אליי באופן בהול, כלה אשר נתקעה יום לפני מועד חתונתה, ללא תכשיט ועיצבתי עבורה קשת ייחודית מפנינים ומאבני סברובסקי. ממש הצלתי אותה", היא מספרת.

היא ממשיכה באומרה: "מאז ומתמיד, עסקתי בתכשיטנות בבית, מגיל מאוד צעיר, כאשר את הבסיס למדתי בכוחות עצמי. סדנא בת 3 שעות, אליה נרשמתי, אשר התקיימה בחנות חרוזים, היוותה עבורי קרש קפיצה להכרת טכניקות מורכבות בעולם התכשיטנות, ובכך העניקה לי כלים מקצועיים שתרמו להתמקצעותי בתחום, דבר שהוביל לכך, שהתקבלתי לעבוד במחלקת הייצור (מחלקת עיצוב ייחודית) של חברת "אמארו" ("Amaro") הבינלאומית, בבעלותה של המעצבת עירית גופר-ששון. בהמשך, עבדתי במשך 7 שנים, בחנות "רון עיצובים" כמעצבת ומנהלת הסניף".

מסיקה, מעידה על עצמה כטיפוס מאוד רוחני. "תכשיט בעיניי הוא כלי ריפויי לנשמה בין אם את עונדת ובין אם את יוצרת. שמי הוא: "אפרת" ואם הופכים את האותיות מתקבלת המילה: "תרפא" וזאת בעצם השליחות שלי בחיים-לרפא ולסייע לאנשים", היא מסכמת.

לפניכם, גלריית תמונות של תכשיטיה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר