קולונל באקט. צילום: יח"צ
קולונל באקט. צילום: יח"צ

בשורה למעריצי הדלי והעוף: בקרוב סניף חדש של רשת KFC באשדוד

רשת המזון המהיר הידועה בזכות העוף המטוגן שלה, צפויה לפתוח בקרוב את הסניף השישי בישראל והפעם באשדוד כאשר גיוס העובדים למקום כבר החל

פורסם בתאריך: 12.7.21 10:15

     

שנה וחצי לאחר שרשת המזון המהיר kfc (קנטאקי פרייד צ'יקן) חזרה לישראל ופתחה ארבעה סניפים, ממש בקרוב אמור להיפתח הסניף החמישי באשדוד.

הרשת אף החלה בגיוס עובדים לסניף החדש שלהם באשדוד, באתר הרשמי מחפשים מנהל משמרת, אבל באתרי הדרושים מחפשים גם עובדים רגילים לעבודה בקופה או במטבח הם מבטיחים שכר מעולה, ומי שממש מעריץ ישמח לדעת שזה כולל גם אוכל חינם.

הסניף החדש, השישי במספר, אמור להיפתח בשבועות הקרובים במתחם הביג פאשן והוא מצטרף לסניפים הקיימים בבאר שבע, ירכא, באקה אל גרבייה, דלית אל כרמל ונצרת שהיה סניף הראשון בישראל בסבב הנוכחי. כמו שאר הסניפים של הרשת בישראל, גם הסניף באשדוד לא צפוי להיות כשר.

למה לא כשר? אז הסיבה היא שבעבר ניסתה רשת KFC להיכנס לישראל, אך כדי להתאים את עצמה לשוק המקומי ובשל בקשות של רבים מהציבור הדתי והמסורתי שרצו ליהנות, הוחלפה בשנת 2009 אבקת החלב המסורתית באבקת סויה. המוצר הזה היה שונה מהמוצר שנמכר בכל העולם והניסיון השלישי של הרשת להצליח בישראל כשל ונסגר בשנת 2012.

כך נראה החודש הראשון של KFC בישראל:

למודים מהניסיון הזה, החליטו הפעם ברשת להביא את הטעם המדויק שקיים בסניפים של הרשת בחו"ל שזוכים להצלחה מרובה עם 23,000 מסעדות ביותר מ-141 מדינות ברחבי העולם. המתכון המקורי הסודי נוצר לפני 82 שנים על ידי מייסד הרשת הקולונל הרלנד סנדרס.

טוויסטר וקלאסיק זינגר בורגר. צילום: יח"צ

טוויסטר וקלאסיק זינגר בורגר. צילום: יח"צ

הניסיון הנוכחי של הרשת להיכנס לישראל החל בפברואר 2020 עם סניף ראשון בנצרת ואחריו נפתחו עוד שלושה סניפים בצפון הארץ. הכניסה הראשונה לדרום הארץ הייתה בחודש מרץ השנה עם פתיחת הסניף בסינמה סיטי בבאר שבע.

סניפי הרשת בישראל מציעים את שלל המנות הידועות כמו חלקי העוף בציפוי הפריך והמטוגן המגיעים בתוך הבאקט במגוון גדלים, או בתוך טורטייה וכריכים, כשזה מוגש כמובן לצד תוספות כמו צ'יפס וסלט.

הסניף באשדוד הוא לא האחרון והרשת צפויה להמשיך ולפתוח סניפים נוספים. "מרגע פתיחת המסעדה בנצרת קיבלנו תגובות ושאלות רבות מעשרות אלפי ישראלים בכל רחבי הארץ ששאלו מתי נגיע לאזור מגוריהם", סיפר עומר זיידנר, מנכ"ל KFC בישראל, לאחר פתיחת הסניפים הראשונים והוסיף: "אנו מבטיחים שנמשיך לפעול מסביב לשעון על מנת להתרחב לכל רחבי ישראל ונמשיך להגיש את הטעם המקורי ולהציע את המגוון הרחב של המנות בכל מסעדות הרשת".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר