מלון IBIS ירושלים
מלון IBIS ירושלים. צילום: יעל הרמן

אירוח ללא עלות, אטרקציות בחינם ועוד: הטבות לתושבי הדרום

לאור המצב הביטחוני והקושי שחווים תושבי הדרום מהלחימה הממושכת והאזעקות, עסקים רבים מזמינים את התושבים לקבל הטבות כמו אירוח בחינם או בהנחה, מוזיאונים, סיורים ואטרקציות כאלה ואחרות ללא תשלום

פורסם בתאריך: 13.5.21 13:11

     

50% הנחה באתר צימר לנד

למרות שמרבית מתחמי הנופש תפוסים בימים הקרובים בשל חג השבועות, בצימר לנד מציעים לחבר את תושבי הדרום ועוטף עזה למתחמים שפנויים עדיין אשר יעניקו הנחה משמעותית עבורם ולאפשר להם הפוגה מהמצב הביטחוני המתוח. לשם כך, אתר הנופש המוביל צימר לנד פתח מוקד רישום לתושבי הדרום ועוטף עזה שמעוניינים לנצל את ההטבה ויסייע להם בחיבור למתחמי הנופש

מס' טלפון וואטסאפ לרישום עבור תושבי הדרום ועוטף עזה: 054-8049464

בין מתחמי הנופש שמציעים הנחה של 50% לתושבי הדרום ועוטף עזה:

  • אחוזת היין מושב אבן מנחם – פנויים במהלך שבוע הבא
  • אחוזת הפרח בגני במושב דלתון – פנויים עד יום שישי השבוע
  • סוויטות בלו ביץ' בחיפה – פנויים עד יום שישי השבוע
  • וילה ונילה במושב שתולה – פנויים לאחר שבועות

קבוצת ALLOVE מפעילה את אתרי הנופש המובילים צימר לנד, וילה לנד ו-iRooms המאגדים קרוב ל-1000 מתחמי נופש ברחבי הארץ: צימרים, וילות, חדרי אירוח, אורחנים וחאנים.

לינק לאתר צימר לנד: https://www.zimmerland.co.il/

ארוחות סיורים וצימרים בגוש עציון

במועצה האזורית גוש עציון בשיתוף עמותת תיירות גוש עציון פותחים את הלב למען תושבי הדרום, השפלה וגוש דן ומציעים להם אירוח בצימרים בחינם בקיבוץ כפר עציון עם סיורים חינם וצימרים של "הבית של רות" ביישוב נווה דניאל בחצי מחיר.

כמו-כן, ארוחות חינם ב-"חומוס הארץ", ג'אפן ג'אפן, חומוס אליהו, יקב גוש עציון, קפה גרג,למחשה, פת במלח, סיור חופשי חינם בחוויות צומת, 10% הנחה לקבוצות, 10 ש"ח עבור ביקור ב"חיות של שלמה" וכל זה לצד עסקים נוספים במרחב המועצה שיתנו הטבות לתושבי קו העימות.

בנוסף: המועצה פתחה מוקד שמחבר בין מארחים לתושבי הדרום. מוקד של תיירות גוש עציון עבור תושבי הדרום, השפלה וגוש דן: 02-9933863 כמו-כן, מצ"ב קישור עם כל הטבות לתושבי הדרום, השפלה וגוש דן: https://etziontour.org.il/

התחנה הראשונה ירושלים

התחנה הראשונה ירושלים מחבקת את תושבי ותושבות הדרום עם מבצעים והטבות. בשל המצב, התחנה והעסקים בה יעניקו מגוון הטבות הבאות עד שבת הקרובה (כולל) – מתקני ילדים חינם, הטבות משמעותיות במסעדות, השכרות סגווי במבצע משמעותי, שיעורי מחול ללא עלות ועוד.

פירוט מתעדכן באתר התחנה: http://bit.ly/stationsouth

תיאטרון אספקלריא ירושלים

בשל המצב הביטחוני שפוקד את תושבי הדרום עם ירי מעזה, באספקלריא מזמינים בחינם את תושבי קו העימות לאתנחתא תרבותית עם ההצגה "ארבעה אבות". אנשי התיאטרון המנכ"ל יזהר פלורסהיים והמנהל אומנותי חגי לובר: "אנו רואים בקיום חיי תרבות שליחות בכדי לעודד את תושבי הדרום".

מצ"ב קישור עבור תושבי הדרום להצגה ארבעה אבות של תיאטרון אספקלריא: https://aspaklaria.org/

מוזיאון המדע ירושלים

מוזיאון המדע בירושלים מחבק את תושבי הדרום ועטף עזה ויעניק כניסה חינם והצטרפות לפעילות הייחודית 'אוצרות האדמה'. בפעילות מוזמנים המבקרים לגלות את האבנים הגבישים ונפלאות הטבע. מוזיאון המדע ע"ש בלומפילד ירושלים הוא מקום בילוי אולטימטיבי לכל בני המשפחה.  בנוסף לתכני האירוע  מוצגות במוזיאון למעלה מ-10 תערוכות אינטראקטיביות ייחודיות הפונות לטווח גילים רחב.

הכניסה חינם עם הצגת ת.ז. בתיאום מראש בלבד במהלך ימי השבוע בשעות הפעילות בטל 02-6544888 ובשישי שבת הרשמה מראש באמצעות הלינק המצורף http://p1.pagewiz.net/mada_weekend

הגן הבוטני ירושלים

הגן הבוטני גבעת רם ירושלים יעניק כניסה חינם לתושבי הדרום ועוטף עזה לגן המשתרע על פני כ-120 דונם ומזמין אותם ליהנות מסיורים עצמאיים בחלקות הגן השונות, ביקור בחממה הטרופית ונסיעה ברכבת הפרחים (עד השעה 14:00).  הגן פתוח בשעות 09:00 עד 19:00. הכניסה בהצגת ת.ז. לפרטים נוספים: הגן הבוטני 02-6794012   http://www.botanic.co.il/

החממה הטרופית. צילום: תום עמית

החממה הטרופית. צילום: תום עמית

הגן הינו פנינה של טבע בלב ירושלים. הגן פועל כמרכז חינוכי ומחקרי ומכיל אוסף מגוון של צמחים מכל העולם בתצוגה גיאוגרפית. הגן הינו מוקד לבילוי, לתיירות ולאירועי תרבות כמו גם מרכז לחינוך, הדרכה ומחקר. זהו הגן הבוטני הגדול בישראל, שטחו משתרע על פני 120 דונם, ובו אוסף הצמחים החיים הגדול ביותר בישראל ובמזרח התיכון. בגן גדלים יותר מ- 6600 מינים וזנים של צמחים שונים מכל העולם, המוצגים בשש חלקות גיאוגרפיות (אפריקה הדרומית, אירופה, אמריקה הצפונית, אוסטרליה, מרכז וקדמת אסיה והים התיכון). חלקות הגן מדמות את נופי הצומח של כל אזור ומציגות מראות ופריחה מרהיבים לאורך כל השנה.

מוזיאון המוזיקה ירושלים

מוזיאון המוזיקה העברי בירושלים מחבק את תושבי הדרום ועוטף עזה ויעניק כניסה חינם לתושבי אזורים אלו בהצגת ת.ז. במוזיאון 7 חללים המזמינים את המבקר למסע מוזיקלי חובק עולם העובר במרכז אסיה (פרס והקווקז), מרוקו ואנדלוסיה, אפריקה (אתיופיה), תימן, ארצות אירופה, חבל הבלקן, סוריה עיראק, הודו והחדר העברי של מוזיקת הלוויים הקדומה! עם אוסף כלי נגינה נדירים של למעלה מ-260 כלים מרהיבים, משחקי מולטימדיה וטכנולוגיות מתקדמות. המוזיאון אינטראקטיבי ומשלב פעילויות ייחודיות, כמו מיצג הVR של נגינת הלוויים בבית המקדש בסרטון מציאות מדומה, תיפוף אלקטרוני על תופים אתיופים, תחרות כלי נשיפה אלקטרונית, משחק דיגיטלי 'סיטאר הירו' ו'סיימנוס' כלי נגינה אתניים ועוד.

דגם בית המקדש בחלל העברי במוזיאון המוזיקה. צילום: ליאור לינר

דגם בית המקדש בחלל העברי במוזיאון המוזיקה. צילום: ליאור לינר

הביקור בתיאום מראש בלבד בטלפון 02-5406505 ובאתר  http://hebrewmusicmuseum.com/

מוזיאון ידידי ישראל ירושלים

מוזיאון ידידי ישראל בירושלים מזמין את תושבי הדרום ועוטף עזה לביקור חינם במוזיאון עם הצגת ת.ז.

מוזאון ידידי ישראל הוא מרכז היסטורי חווייתי בנושא ציונות, הנותן במה לסיפורי הגבורה והחסד של לא יהודים אשר חרטו על דגלם לפעול בכל דרך שרק יכלו, מול תלאות וקשיים אישיים, מתוך אמונה, להשבת העם היהודי לארצו המיועדת בציון, ושגשוגו, לאורך כל השנים החל מההבטחה התנכ"ית, דרך תקופות שונות, ועד ימינו אנו.

מוזיאון ידידי ישראל. צילום: FOZ

מוזיאון ידידי ישראל. צילום: FOZ

המרכז מספק למבקר חוויה ויזואלית ורגשית ומוביל אותו אל מסע בעקבות ההיסטוריה, דרך 7 מיצגי מולטימדיה אור קוליים מתקדמים המשלבים עיצוב, טכנולוגיה ואפקטים שלא נראו קודם בארץ.

המוזיאון פתוח בימי ב'-ה': 10:00-18:00, בימי ו' בין השעות 9:00-15:00.

המוזיאון מוצג ב-16 שפות שונות בתיאום מראש.

לתיאום ביקור מראש בלבד ו/או הזמנת סיור בהזמנה מראש ובהדרכה בלבד: [email protected] או בטלפון: 02-5329400

מלון בת שבע ירושלים

מלון בת שבע ירושלים מרשת מלונות JACOB המחזיקה ב5 בתי מלון ברחבי המדינה, מחבק את תושבי הדרום ועוטף עזה ומעניק הנחה של 20% לאירוח על בסיס מקום פנוי.

מלון בת שבע ירושלים. צילום: אורי אקרמן

מלון בת שבע ירושלים. צילום: אורי אקרמן

ההטבה תינתן מהיום עד סוף השבוע וכרוכה בהצגת תעודת זהות והצגת כתובת מגורים. *הזמנות 6367

מלון אייל ירושלים

אריאל תיירות ונופש מזמינים את תושבי הדרום והערים המעורבות להגיע לאירוח בירושלים במהלך חג השבועות בהנחה עצומה.

מוזמנים לייצור קשר כעת דרך המייל: [email protected]

מלון IBIS ירושלים

מלון IBIS מרכז העיר ירושלים מרשת מלונות Accor הבינלאומית מזמין את תושבי הדרום ועוטף עזה להתארח במלון בהנחה של 50% . ההטבה כרוכה בהצגת תעודת זהות עם כתובת עדכנית. המלון פועל על פי התו הירוק. להזמנות *9709

שיחות ייעוץ ובדיקת דירוג אשראי ללא עלות

חברת "קרדיט קלין", המעניקה ייעוץ לשיפור דירוג האשראי, מחזקת את תושבי ישראל בשעתם הקשה ומעניקה שיחות ייעוץ ובדיקת דירוג אשראי בחינם עד תום מבצע "שומר החומות".

לבדיקת BDI ושיחת ייעוץ חינם עם מומחה יש להתקשר – 8539*

משרדים לעבודה

חברת הנדל"ן "סלע בינוי" מזמינה חברות או אנשים פרטיים שצריכים משרדים לעבוד בהם, להגיע למשרדי החברה בחיפה. החברה הקצתה עמדות ייעודיות לעובדים שיגיעו. לתיאומים: ניצן 052-8038929

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר