פיות מהאגדות. צילום: עדי שרעבי
פיות מהאגדות. צילום: עדי שרעבי

מופעים, בינגו ותחרות תחפושות: פורים באשדוד למרות הקורונה

החברה העירונית לתרבות הפנאי מציעה אטרקציות והמלצות לפעילויות פורים בימי קורונה: קריאת מגילה חגיגית, מופעים, הצגות ילדים, חידונים ותחרויות תחפושות לכל המשפחה

פורסם בתאריך: 25.2.21 08:51

     

השנה, אירועי פורים המוניים ברחבי אשדוד לא יתקיימו עקב מגבלות הקורונה ונוכח הסגר הצפוי בערב החג, לא יתקיימו גם מסיבות רבות שתוכננו בין חברים ובקרב משפחות. אמנם שערי המרכזים הקהילתיים ומוסדות התרבות עדיין סגורים, אך בחברה העירונית לתרבות הפנאי נערכו מבעוד מועד כדי להציע לכם מגוון עשיר של אירועי ומופעי פורים נבחרים, ועוד רעיונות לבילוי שמח וחווייתי עם כל המשפחה ממש מתחת לבניין או במרפסת בכפוף למגבלות הקורונה וגם דרך "זוּם" או פייסבוק Live, היישר אל הספה אצלכם בבית.

יום חמישי, 25.02.21, בשעה 11:00, "סִפּוּרֵי פּוּרִים פֹּה": רונן מספר הסיפורים וחבריו מספרים, ממחיזים ושרים שירים וסיפורים לפורים: הסיפור המרכזי : הביצה שהתחפשה וכן: היום נהיה לאחרים, תיבת התחפושות, ליצן קטן נחמד ועוד מופע מוסיקלי אינטראקטיבי לילדים מחופשים. בהשתתפות: רונן גולדפרב, שירלי לילו ואורן כהן. בשידור Live חי מעמוד הפייסבוק של החברה העירונית לתרבות הפנאי באשדוד.

חיים דרעי, איש מצחיק. צילום: איריס שליט

חיים דרעי, איש מצחיק. צילום: איריס שליט

יום חמישי, 25.2.21, בשעה 19:00, פיוט ומגילה: שידור מיוחד לפורים קריאת קטעים מן המגילה, בלחנים ופיוטים של יהודי מרוקו. עם הפייטן אברהם אדרי ובליווי הנגנים נתי בן שטרית ויצחק כהן. שידור Live מעמוד הפייסבוק של החברה העירונית לתרבות הפנאי באשדוד.

יום שישי, 26.02.21, בשעה 9:30, פיות מהאגדות – מופע פורימי מבית 'התיאטרון שלנו' לילדים ולכל המשפחה: שלוש פיות טובות ומקסימות מגיעות לכל מקום שצריכים בו עזרה ובמטה קסם פותרות בעיות ומגשימות חלומות. מופע ססגוני עם שירים וקטעי קישור מצחיקים בהשתתפות 3: שירלי לילו, בטי פבלו, דורית שליו. שידור Live מעמוד הפייסבוק של מרכז קהילתי דיונה.

החנונים. פורים מתחת לבניין. צילום: מיכה לובטון

החנונים. פורים מתחת לבניין. צילום: מיכה לובטון

יום ראשון, 28.2.2, בשעה 11:00 – "משנכנס אדר מרבין בשמחה": מופע ססגוני עם שירים, קטעי קישור מצחיקים והפעלת הצופים. שחקני המופע מקבלים משימה: להכין מסיבת פורים צבעונית ומרשימה, חגיגית ומקסימה. והם מצליחים להפתיע במסיבה פורימית ושמחה, עם תחפושות מפתיעות, שירים והפעלות. לגילאי: 3- 8 שנים. שידור Live מעמוד הפייסבוק של מרכז קהילתי דיונה.

יום ראשון, 28.02.2021, בין השעות: 10:00-14:00, 16:00-17:00, כל מה שמצחיק – פורים מתחת לבניין: מופע לכל רובע לעיר בהפקת מיזם מרחב יצירה אשדוד בשיתוף פעולה עם המרכזים הקהילתיים בפורים במגוון מופעים מצחיקים, איכותיים ובגובה העיניים. את חג הפורים הזה נחגוג יחד אתכם מתחת לבניין עם מופעי תיאטרון המשלבים קרקס, קסמים ו… כל מה שמצחיק. בין האמנים שישתתפו: "החנונים" במופע תיאטרון וקרקס קומי, חיים דרעי מופע יחיד בלתי אמצעי שכולו הומור חינני ופרוע, תיאטרון "האיל המרקד" עם המופע "המאמא של התינוקת הגדולה בעולם", משה טיטו טויטו עם הליצן הנודד, קרקס "דורטו" במופע המשלב תיאטרון וקרקס, בן רדושבסקי אמן חושים ומנטליסט במופע המופלא של אלפרד ועוד. למידע התקשרו למרכז הקהילתי הסמוך לביתכם – הפעילויות ע"פ הנחיות עירוניות והנחיות משרד הבריאות ובכפוף לתו הסגול.

המנטליסט בן רדושבסקי. צילום: בן רוד

המנטליסט בן רדושבסקי. צילום: בן רוד

מוצ"ש, 27.2.21, בשעה 19:00, בינגו מילים – לילדים ותחרות טריוויה לכל המשפחה בנושא פורים: מסיבה פורימית לכל המשפחה עם שתי תחרויות אצלכם בסלון. איך משתתפים? נרשמים באתר החברה העירונית לתרבות www.ironit.org.il, ביום התחרות תקבלו SMS לנייד, עם קישור לכניסה לתחרויות. השאלות יוקרנו לכם בשידור Live, מערוץ היוטיוב שלנו וגם ב – ZOOM, אתם תענו את התשובות שלכם באמצעות הלינק ששלחנו לכם. המשתתפים שיענו נכונה ויעמדו בחוקי המשחק, יזכו בפרסים (פרס ראשון, שני ושלישי). שימו לב! חובה להירשם לפני התחרויות, ההרשמה עד ה-25.2.21 בחצות בלבד, ההשתתפות במשחקים ללא עלות. מהרו להירשם. הפרסים: סוני פלייסטיישן, טאבלט, טלוויזיה 32', משחק FIFA, רמקול נייד, מצלמת רשת, רמקולים למחשב ועוד.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תחרות התחפושות המשפחתית הגדולה באשדוד: בשיתוף האינסטגרם של החברה העירונית ironit _ashdod@, מתחפשים ומצלמים את כל המשפחה בסרטון וידיאו של עד 10 שניות. התחרות נושאת פרסים: פרס ראשון – 1000 ש"ח, פרס שני – 650 ש"ח, פרס שלישי – 350 ש"ח שוברי קנייה ברשת "טויס אר אס". אז איך משתתפים ואיך זוכים? את כל הפרטים תקבלו לאחר הרשמה באתר החברה העירונית לתרבות הפנאי www.ironit.org.il, שימו לב כי חובה להירשם באתר כדי להשתתף בתחרות.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר