להפוך את החלום למציאות על פי המעצבת טלי גוטמן. הדמיה: טלי גוטמן
להפוך את החלום למציאות על פי המעצבת טלי גוטמן. הדמיה: טלי גוטמן

להפוך את החלום למציאות על פי המעצבת טלי גוטמן

חושבים לשפץ את הבית ומתקשים לדמיין איך הוא ייראה אחרי השינוי? מעצבת הפנים טלי גוטמן תמחיש לכם הכל באמצעות הדמיית תלת-ממד, שבאמצעותה תוכלו לראות את התוצאה של ביתכם החדש עוד בזמן התכנון

פורסם בתאריך: 28.1.20 17:38

     

"כנערה, נראה היה שהחדר שלי בבית ההורים תמיד היה בשיפוצים", מספרת טלי גוטמן, מעצבת הפנים מאשדוד. "שנה חייתי עם החדר ב'שלום' ואז מתחילה בסדרה של שינויים, צביעה מחדש, שינוי מיקום של רהיטים, וחוזר חלילה".

את האהבה שלה לתחום והרצון לעצב היא תרגמה מיד אחרי שהשתחררה מהצבא כשלמדה במכללת 'אולטימה' שבמרכז הבניה הישראלי. "הלימודים ציידו אותי בהמון כלים פרקטיים, ב-'עשה ואל תעשה' של עולם תכנון ועיצוב הפנים וחוויות התנסות בפרויקטים אמיתיים. אלה היו כמעט שלוש שנים גדושות בידע תיאורטי ופרקטי שבסופן קיבלתי בעיקר את הבסיס הרחב כדי להתחיל לעבוד בתחום באופן מקצועי".

צילום: כפיר ולר

צילום: כפיר ולר

לפני כארבע שנים הקימה גוטמן את המותג TGDesign וניכר שהתשוקה והאהבה שלה לעיצוב הבית מתעצמות מפרויקט לפרויקט. אחת מאבני היסוד שמנחות אותה בעבודתה עם לקוחות פרטיים היא הפיכת הדירה למקום שהם יקראו לו בית, שישמחו לשוב אליו בתום עיסוקי היום-יום. "לא פעם מגיע לקוח ואומר שהוא לא מרגיש שייך בביתו שלו, שהוא נמנע מלהזמין חברים ואפילו בני משפחה כי הוא חש שהדירה קרה ולא נעימה", מסבירה גוטמן.
"כל עבודה עם לקוח שכזה, וכמובן גם עם מי שפשוט החליט שהוא רוצה לשפץ, תתחיל בחיבור בין-אישי, אלמד מיהו הלקוח, מה הוא אוהב ובעיקר מה לא, אבקש ממנו לעשות "שיעורי בית", לגלוש באינטרנט ולחפש עיצובים שאליהם הוא כן מתחבר, כדי למצוא את המכנה המשותף ולהבין מה הסגנון המועדף עליו ורק אז אתחיל לתכנן עיצוב שיהיה ייחודי, מקורי ומדויק עבורו".

הכל מתחיל בהדמיית תלת ממד
בשונה ממעצבי פנים אחרים, גוטמן נעזרת בתוכנה לעיצוב בתלת-ממד בה היא בונה את הדירה או הבית של הלקוחות מ-0, מרהטת, צובעת, "שוברת" קירות ובונה חדשים, ולמעשה יוצרת תמונה תלת ממדית מושלמת של החללים כפי שייראו לאחר העיצוב, בה יכול הלקוח "לסייר" ולהתרשם מכל פינה ולבסוף יוצרת גם תמונות פוטו-ריאליסטיות עם התאורה, ההשתקפויות והטקסטורות שממחישות עוד יותר את התוצאה.

"רוב הלקוחות לא יודעים לקרוא שרטוטים או מתקשים לדמיין בעיני רוחם איך יראה השינוי", ממשיכה גוטמן. "בעזרת ההדמיה הם יכולים לקבל מושג מוחשי, להבין איך הדברים משתלבים ולא פחות חשוב מזה מבינים מה לא ישתלב. ההדמיה נעשית כבר בשלב הראשוני של תהליך העבודה, אבל גם היא ניתנת לשינוי".

יתרון גדול נוסף של השימוש בהדמיות תלת-ממד היא היכולת למנוע מראש טעויות עיצוביות, לחסוך "הפתעות" לא נעימות וגם לא מעט כסף. מי שמכירים היטב את היתרונות של ההדמיה הם נגרים, קבלנים ואפילו מעצבים אחרים שנעזרים בשירותיה של גוטמן לפרויקטים שלהם.

לאחר שהלקוח יאשר את ההדמיה, עוברת גוטמן לביצוע של שרטוטים דו-ממדים, מהם היא מפיקה את תוכניות העבודה הייעודיות לקבלן הביצוע, לנגר ולאנשי מקצוע נוספים. "יש ספקים איתם אני עובדת, סומכת עליהם וממליצה ללקוח לשכור את שירותיהם. זה מקל גם על ההתנהלות שלי מולם, הלקוחות מקבלים מהם מחירים נוחים ויחס V.I.P. כמובן שבמידה והלקוח בוחר לעבוד עם ספקים שהוא מכיר וסומך עליהם, אין שום בעיה והוא יהיה זה שיתנהל מולם לרוב".

ברגע שמסתיים התכנון וכל הספקים גויסו לעבודה, מתחיל השיפוץ בפועל אותו מלווה גוטמן יחד עם הלקוחות. ברוב המקרים, עוד בטרם יכנס בעל המקצוע הראשון לדירה, יוזמנו כל הפריטים הנחוצים להשלמת העבודות, כמו: כלים סניטריים, ריצוף, קרמיקה למטבח ולחדרי הרחצה, ברזים, ריהוט, מטבח וכדומה.

"בשלוש השנים האחרונות אני עובדת עם 'קרמיקה אביב' באופן אינטנסיבי", ממשיכה גוטמן. "אני מכירה את החנות הרבה שנים, וכשהפכתי למעצבת פנים היה לי ברור שזה המקום שאליו אביא גם את הלקוחות שלי. מבחינתי זו אהבה ממבט ראשון. אני מרגישה שם בבית, הפכנו ממש למשפחה. צוות החנות נותן את היחס והמענה הכי טובים שיש, לצד מקצועיות ומחירים אטרקטיביים בהתחשב באיכות הגבוהה של המוצרים. אני יכולה למצוא תחת קורת גג אחת את כל הפתרונות לדירה שאני מעצבת: מקלחונים, ברזים, אריחי קרמיקה במידות מיוחדות, אסלות וגם מוצרים נלווים. התצוגה בחנות תמיד מעודכנת וניתן למצוא בה פריטים בעיצוב קלאסי, מודרני, חדשני וטרנדי".

בטרנדים Less is more
אחד האתגרים של גוטמן בתכנון העיצוב הוא הטרנדים המתחלפים. לדבריה היא אוהבת טרנדים, הם מוסיפים עניין ומדגישים את השינוי, אך יש לנהוג בהם בזהירות כדי שלא ישתלטו על העיצוב הכללי, בעיקר משום שלא כל לקוח יכול להרשות לעצמו לעשות שיפוץ או שינוי עיצובי באותו הקצב בהם הטרנדים משתנים.

"אני אוהבת עיצוב שמשלב בין רקע שלו ורגוע למשהו טרנדי, למשל טפט. יש טפטים עם הדפסים או מרקמים יפהפיים, אך אם מצפים בהם חדר שלם המראה הופך "כבד" ו"עמוס", מתארת גוטמן. "ללקוחות שרוצים לשלב טרנד בעיצוב הקירות, אמליץ לעשות זאת בקיר אחד ולשמור על שאר החדר בעיצוב ניטרלי כדי למנוע עומס".

צילום: כפיר ולר

צילום: כפיר ולר

חשוב לזכור שרוב הלקוחות שמשפצים את ביתם לא עושים זאת כל שנה-שנתיים, לכן מקפידה גוטמן בעבודתה להנחות אותם בבחירות שלהם ולייעץ כך שהשיפוץ לא יהיה משהו שבעוד זמן קצר הם יתחרטו עליו.
החיבור האישי בין גוטמן ללקוחותיה והמעורבות שלה בכל שלב בתהליך, מובילים לא פעם לחברויות שממשיכות גם הרבה אחרי שהשיפוץ מסתיים. "אני לומדת להכיר את הלקוחות, את החלומות שלהם, אנחנו מנהלים שיחות כמעט על בסיס יומי עד שיש כאלה שאומרים לי: 'מה יהיה כשהכל ייגמר? אני ארגיש ריקנות'. כל לקוח הוא עולם ומלואו וכל פרויקט הוא יחיד ומיוחד, מי שלא מגיע לתחום מתוך אהבה לאנשים ורצון אמיתי וכן לעשות אותם מאושרים, נמצא במקצוע הלא נכון".

אם תהיתם איך נראה הבית של גוטמן ואם גם היום, כשהיא אם לשניים, היא עדיין משפצת אותו כל שנה, אז התשובה היא לא. "הבית שלי היה הפרויקט הרציני הראשון שלי ועיצבתי אותו מאפס. עשינו הכול (כמו שאני מקפידה גם אצל הלקוחות) כדי שהוא יהיה פונקציונלי ויספק אותנו להרבה שנים קדימה. פה ושם אני משנה אותו בהתאם להתבגרות הילדים, מחליפה קצת אקססוריז אבל לא יותר מזה. היום כל האנרגיה והיצירתיות שלי מופנות ללקוחות", היא מסכמת בחיוך.

צילום: כפיר ולר

צילום: כפיר ולר

"קרמיקה אביב", חברת יבואני הקרמיקה הגדולה והוותיקה באזור דרום, הוקמה לפני שלושים וחמש שנים, על ידי משפחת מאירה במטרה להנחיל סטנדרטים חדשים בתחום עיצוב הפנים בישראל. לחברה כעשרים עובדים ותיקים ומיומנים הכוללים אנשי שירות, סוכני מכירות, צוות אדריכלים ומעצבי פנים המעניקים חווית קניה מושלמת לכל באי המקום.

צוות החנות, נוהג להשתתף בתערוכות הקרמיקה ברחבי העולם ודואג לייבא את הקולקציות העולמיות החדשות ביותר לאולם התצוגה שלהם השוכן ברחוב האורגים 37 באשדוד. זמן האספקה מהיר במיוחד, בעוד שאת אריחי הענק המגיעים מחו"ל יש להזמין כ-30-45 ימי עבודה מראש. במידה ולאחר הקניה תרצו לתקן ברז דולף או לפנות לגבי כל בעיה אחרת, צוות מחלקת שרות הלקוחות יעניק לכם שירות אישי, מקצועי וללא פשרות. לא פלא שאלפי לקוחות חוזרים פעם אחר פעם.

טלי גוטמן
טלפון: 054-8011152
קישור לפייסבוק ראשי
קישור לפייסבוק הדמיות
קישור לעמוד יוטיוב

טלי גוטמן. צילום: כפיר ולר

טלי גוטמן. צילום: עידן מעוז


כתבה שיווקית


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר