גני ילדים פרטיים באשדוד. תמונה ממאגר Shutterstock
גני ילדים פרטיים באשדוד. תמונה ממאגר Shutterstock

גני ילדים פרטיים באשדוד שכדאי להכיר

אתם נמצאים בשלב בחירת גן הילדים האידיאלי לילדיכם? יש לנו כמה מקומות שאתם חייבים להכיר

פורסם בתאריך: 23.5.19 05:58

     

גן סינדרלה

גן סינדרלה באשדוד משתייך למשרד העבודה והרווחה ומציע תכנים חינוכיים מעשירים במעטפת של חום, אהבה ורגישות יוצאת דופן. לטובת ההורים, הותקנו מצלמות במעגל פתוח בכל כיתה בגן

הכירו את גן סינדרלה באשדוד, גן יוצא דופן ומיוחד במינו. הגן פועל תחת משרד העבודה והרווחה, מסובסד ומפוקח בהתאם.

הגן רחב הידיים מותאם לתינוקות החל מגיל שלושה חודשים ועד גיל חמש שנים. הוא מחולק ללא פחות מ- 6 כיתות שונות, ביניהן: כיתת תינוקות-פעוטות, כיתת פעוטות, כיתת בוגרים, וכיתת גן.

חדרי הגן מרווחים מאוד, נקיים ואסתטיים. העיצוב יפיפייה, ציורי ומזמין, ויוצר תחושה חמה ומעודדת. הכיתות עשירות במשחקים ובמוקדי פעילות מתוכננים על פי חלוקה ייעודית. לכל כיתה חצר משלה ומשחקים מותאמים לגיל.

גני ילדים פרטיים באשדוד: גן סינדרלה

גני ילדים פרטיים באשדוד: גן סינדרלה

מצלמות במעגל פתוח מותקנים בכל כיתה, לטובת ההורים, כך שיוכלו לצפות בנעשה בגן בכל עת ולהסיר דאגה וחששות מלבם.

שרה איזבה, מנהלת גן סינדרלה, בעלת תואר ראשון בעבודה סוציאלית ותואר שני בהתפתחות הילד, וכן תעודת הדרכה לגיל הרך. על הקו המנחה אותה בעבודתה, היא אומרת: "המטרה שלי היא לאפשר לילדים להתפתח בכל התחומים: רגשית, מוטורית, שכלית וחברתית. כשילד פנוי רגשית, הוא פנוי לחקור וללמוד את הסביבה, ועלינו להתייחס לילדים בהבנה, בחום, ברגישות, בסבלנות, באכפתיות ובכבוד".

"אנו פועלים תמיד וככל האפשר לטובת הילדים וההורים ולכן בגן סינדרלה יש פחות חופשות מהרגיל, וההורים לא צריכים לדאוג לסידור לילד לכל אורך חופשות החגים. הגן פתוח משבע בבוקר ועד חמש אחר הצהריים.

נושאי הבטיחות והביטחון בגן, אף הם מוקפדים היטב, כך, יש שומר לגן לאורך כל היום, המבנה, המתקנים, החדרים והצעצועים, כולם מותאמים על פי גיל הילדים".

צוות הגן נבחר בקפידה והוא בעל ניסיון ואהבה רבה לילדים. הצוות כולל 29 עובדים מחולקים בין הכיתות. בגן שתי טבחיות הדואגות להכנת ארוחות טריות מדי יום, הכוללות את כל אבות המזון והערכים התזונתיים להם הילדים זקוקים. "התפריט נבנה ע"י תזונאית והמטבח ברמה גבוהה. האוכל  ביתי, עשיר, מגוון וטעים מאוד ויש וכמויות בשפע: מאפים, מרקים, עוגות בריאות כגון עוגת גזר, וכמובן ארוחה בשרית מדי יום". שרה מציינת.

לעוד גני ילדים באשדוד

האני מאמין של גן סינדרלה

האני מאמין של גן סינדרלה נוסח מתוך מחשבה על טובת הילד והבטחת שהותו הנעימה בגן. שרה מסבירה: "העקרונות המנחים אותנו בגן סינדרלה הם, לתת לילד תחושה שסומכים עליו ומאמינים בו. לדאוג לו לתזונה בריאה ולסביבה בטיחות והגיינית, ללמד את הילדים הרגלי ניקיון ולהביאם לעצמאות בכלל הנושאים, לרבות הנושאים הקשורים לגופם. אנו פועלים להטמעת הרגלים וערכים חינוכיים בחברה. ובניית סביבה חינוכית שתאפשר לילד לחקור, לשחק, להפעיל את הדמיון ולפתח שפה, אוצר מילים, תנועות, מוזיקה ושירה. הלמידה נעשית תמיד בדרך חווייתית ונעימה".

 

כתובת הגן: רחוב העצמאות 58 אשדוד

מעבר לאתר 

מעבר לעמוד הפייסבוק

טלפון: 073-7028633

גן סינדרלה

גן סינדרלה


"פעוטון קרן בתנועה" – הבייבי של קרן

לתינוק יש את היכולת המדהימה להתפתח מבחינה מוטורית תוך זמן קצר. אולם, בשביל לעזור לילדכם ולהעניק לו את הסביבה והכלים המתאימים ביותר להתפתחות מוטורית תקינה, תצטרכו לנקוט בכמה פעולות. בעצם, לא מדובר בפעולות בלשון רבים, אלא בפעולה פשוטה אחת- רשמו את ילדכם לפעוטון "קרן בתנועה".

קרן, מורה לחינוך גופני בעלת ניסיון של למעלה מעשרים שנים בתחום, החליטה, לפני מספר שנים, לנצל את ניסיונה הרב בתחום החינוך לפעילות גופנית, ולהקים עבור ילדכם מרחב חינוכי פעיל, אשר מחולק לחללי עבודה ייחודיים ומהנים, ביניהם עוברות קבוצות הילדים לאורך היום.

במקום, ילדכם יעברו חוגי תנועה, ייהנו מתפריט קולינרי עשיר וביתי, אשר אינו כולל מאכלים מתועשים, ישתוללו בג'ימבורי הענק שקיים במתחם ויקבלו יחס אישי, חם ואוהב לאורך כל שעות הפעילות.

קרן מספרת לנו כיצד הכול התחיל: "מאז ומעולם חשתי חיבור לילדים. בצעירותי, ניהלתי קייטנות רבות, אשר במהלכן, הכרתי את עולמם המופלא של הילדים וגיליתי את היכולות הרבות שגלומות בכל אחד מהם. בסביבות גיל העשרים, ידעתי כבר בוודאות מהו ייעודי בחיים ושאפתי לשלב את עולם הילדים עם תחום הפעילות הגופנית שקרוב כל כך לליבי. החלטתי לבצע את לימודיי במכון "וינגייט", והשאר היסטוריה".

ג'ימבורי קרן בתנועה. צילום: קרן מלכה

ג'ימבורי קרן בתנועה. צילום: קרן מלכה

נוסף על עבודתה כמורה לחינוך גופני בבתי ספר שונים, קרן הדריכה בעברה תינוקות לשחייה נכונה ושם, למעשה, בנתה לעצמה את קהל הלקוחות הראשוני שלה. בשלב מסוים, החליטה קרן להגשים את חלומה הגדול ביותר ולפתוח מוסד חינוכי משלה, אשר יעניק לתינוקות רבים כלים חיוניים להתפתחות מוטורית נכונה ויפתח בקרבם מודעות גופנית.

פעוטון "קרן בתנועה" משתייך לארגון הגנים הפרטיים "חיבה", ועל כן, מדריכי הגן עוברים קורס גננות מטעם המקום, אשר מעשיר את הידע שלהם בתחום החינוך ומנחיל בהם מיומנויות מקצועיות רבות. כמו כן, אל הגן של קרן מגיע מידי שנה קצין בטיחות מטעם הארגון, אשר מוודא כי המקום בטוח עבור הילדים.

האני מאמין של פעוטון "קרן בתנועה"

קרן מסבירה: "ראשית, צירפתי לעסק אך ורק אנשים חמים ומסורים, אשר חיים את עולם הילדים. אני מאמינה שבתחום החינוך, זה או ש'יש לך את זה' או ש'אין לך את זה'. שנית, השאיפה שלנו היא לרגש ולפתח ציפיות בקרב הילדים לקראת התוכנית היומית, שכן תהליך למידה נכון ואפקטיבי נוצר אך ורק מתוך מקום של הנאה והרגשה חיובית של הילד.

כמו כן, במהלך היום, אנו מקפידים על הענקת יחס פרטני המותאם עבור צרכיו, רצונותיו, מצבו הפיזי ואישיותו של הילד הרלוונטי ומלוות אותו לאורך כל הדרך, כאילו הוא ילדנו שלנו".

"פעוטון קרן בתנועה"

כתובת: שבט לוי 14/21, כיכר מג'יק אזור י"ב, אשדוד.

טלפון: 054-7949517

קישור לפייסבוק

"פעוטון קרן בתנועה" – הבייבי של קרן

"פעוטון קרן בתנועה" – הבייבי של קרן


כתבה שיווקית


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר