גני ילדים פרטיים באשדוד. למצולם אין קשר לכתבה. תמונה ממאגר Ingimage
גני ילדים פרטיים באשדוד. למצולם אין קשר לכתבה. תמונה ממאגר Ingimage

גני ילדים באשדוד: המקומות שאתם חייבים להכיר

לקראת פתיחת ההרשמה לשנת הלימודים הבאה, הכירו את גני הילדים באשדוד: גן חיבוקי, גן סינדרלה, גן פעמונים ורשת הגנים חיוכים-אגמים-פרפרים. הגנים שיספקו לקטנטנים שלכם את המעטפת הטובה ביותר לגדול ולצמוח בסביבה חמה ואוהבת, זאת לצד הקניית מושגי למידה ראשוניים, פיתוח הביטחון עצמי, עידוד סקרנות והיכרות עם עולמות תוכן חדשים ומרתקים

פורסם בתאריך: 22.1.20 06:40

     

גן פילפלון: אצלנו יודעים לדרוך, לצעוד ואפילו לשיר בשתי שפות 

רשת גני הילדים 'פילפלון' באשדוד מציעה סביבה נעימהף בטוחה ומפתחת לילדים כבר מגיל צעיר. הגן פועל במתכונת דו לשונית, בשפות העברית והרוסית

הכירו את גן פילפלון באשדוד, גן שכולו חוויה מפתחת ומעשירה לילדים. הגן מופעל בידי צוות יוצאי ברה"מ המקנים מודל של חינוך מתקדם, איכות לימודים, העשרה ופיתוח הילד, תזונה חיונית וכל מה שילדכם צריך בכדי לגדול ולהתפתח באופן טבעי ואופטימלי.

גן דו לשוני. גן פילפלון , צילום באדיבות הלקוח

גן דו לשוני. גן פילפלון , צילום באדיבות הלקוח

גן פילפלון מספק סביבה לימודים בטוחה מטפחת לילדים בעת שהם חוקרים את הסביבה, לומדים מושגים חדשים, ונהנים מיום אחר יום של חוויות נעימות ומפתחות. הגן מהווה רשת של 4 גנים שעתיידם להיפתח בשנה הבאה ברחבי העיר.

גן דו לשוני

אחד מהיתרונות המוערכים של גן פילפלון הוא המודל הדו לשוני בגן. התכנים מועברים בשפות העברית והרוסית, כך שהילדים לומדים כבר מגיל צעיר, שפה שניה שתשמש אותם גם בעתיד. נדיה, בעלת גן פילפלון, אומרת: "ילדים רבים שהיו אצלנו בגן וכיום לומדים בגן חובה, ממשיכים לבוא אלינו לצהרון מדי יום. אנו גאים בכך שההורים אוהבים ומעריכים את הפעילות שלנו וממשיכים איתנו גם לאחר שהילדים סיימו את הגן".

יתרון חשוב נוסף בגן פילפלון הוא שעות הפעילות. הגן מתחיל מוקדם, החל משש וחצי בבוקר, כך שההורים יכולים להביא את ילדיהם לגן בשעה מוקדמת ולהמשיך לעבודה לפני תחילת הפפקים

התזונה בגן מבוססת על ערכים קולינריים חיוניים לילדים.

"יש בגן אוכל מבושל ואיכותי, המוכן על ידי טבח מקצועי, ולאחר ארוחת הצהריים יש עוד שתי ארוחות נוספות לאלו שנשארים הצהרון".

גן פילפלון באשדוד. צילום באדיבות הגן

גן פילפלון באשדוד. צילום באדיבות הגן

"הילדים הבוגרים יותר שמגיעים אלינו לצהרון אוכלים, לומדים, ומשחקים, הם משתתפים בחוגי הגן ונחים כרצונם. , , אומרת נדיה לגבי הצהרון.

"פילפלון" מקבל בברכה ילדים ותינוקות החל מגיל 3 חודשים ועד גיל 6 שנים. עד גיל שנה יש השגחה של שלושה צוות לכל עשרה ילדים.

"ילדים עד גיל 3, נהנים משני חוגים שבועיים: חוג טבע וחוג מוסיקה, בעברית. כך שהילדים דוברי הרוסית נחשפים לשפה העברית ולומדים אותה בדרך של חוויה והנאה".עבור הילדים בגילאי שלוש ומעלה, מוצעים חוגים נוספים, כגון: חוג אנגלית ברמה בסיסית וחוג תיאטרון המועברים באופן חוויתי בדרך של שירים והפעלות". אומרת נדיה.

"על אף שהגן נחשב לדו-לשוני, כל ילד מדבר בשפה הטבעית והנוחה לו כשכולם לומדים עברית ושפה".  אומרת נדיה, "אני תמיד אומרת לאלו המגיעים להירשם: 'למרות שבמשפחה שלכם מדברים רק עברית, הילדים שלכם יידעו גם רוסית בגן, וההורים מתלהבים מכך. זה נוגע לא רק למשפחות חילוניות, אלא גם למשפחות דתיות".

"הגן פועל באופן קציף, כולל חול המועד פסח, עד שעה 16:00. החופש היחידי הוא מה-20 באוגוסט עד ה- 1 לספטמבר. זה חשוב להורים, כיוון שבקיץ לעתים קרובות אין מה תעסוקהלילדים.

הנושא שנדיה שמה עליו דגש מיוחד הוא איכות הסגל: "בגן שלנו פועלות גננות איכותיות ובעלות הכשרה, מורה לאנגלית, שלוש מורות למוזיקה, וכן מורים נוספים לקבוצת הגילאים הצעירים. כולם בעלי הכשרה ודיפלומה.

לכן כשאתם בוחרים לאן להירשם לשנה הבאה, תיקחו בחשבון את גן "פילפלון", תתקשרו לנדיה למספר טלפון 0502261445. מחכים לכם שם.

לוגו גן הילדים פילפלון

לוגו גן הילדים פילפלון

גן חיבוקי

אין ספק כי לשנים הראשונות בחיי ילדכם יש השפעה רבה על המשך דרכו ועל האופי שיבנה לעצמו. כמובן שההורים נותנים את הכי טוב שיש, אבל למען האמת רוב שעות היום של הילד מתרחשות בגן, שם הוא יחווה את החוויות המשמעותיות שיעצבו את עולמו הפנימי.

בגן חיבוקי באשדוד יודעים בדיוק מה לעשות כדי למלא את יומו של הילד בחוויות טובות ומעצבות, כך שבסיום שנות הגן יצא עם כלים התפתחותיים ברמה הגבוהה ביותר וכישורים חברתיים שיועילו לו בהמשך החיים. בגן מאמינים כי כל ילד הוא עולם ומלואו – בעל אישיות ייחודית כישורים ויכולות משלו.

גן חיבוקי אשדוד - מרכז להתפתחות הילד. צילום: סבטלנה רדצ'ינקו

גן חיבוקי אשדוד – מרכז להתפתחות הילד. צילום: סבטלנה רדצ'ינקו

גן חיבוקי פועל מעל 17 שנה ומפוצל לשני סניפים מרכזיים שבהם מתחנכים כ-200 ילדים מדי שנה. את הגן מנהלת סבטלנה, אם לשני ילדים שעוסקת במקצוע כבר 32 שנה.

לסבטלנה תעודת גננות ממכללת "אחווה", תואר ראשון בהוראה כמורה מוסמכת בכירה, תעודת הוראה לגיל הרך, תואר שני במנהל מערכות חינוך מהמרכז ללימודים אקדמיים באור יהודה ותעודת יועצת פדגוגית חינוכית מאוניברסיטת בר אילן. בנוסף, סבטלנה משמשת כיום מנטורית לבעלות גן ויזמים המעוניינים לפתוח גן ילדים ולקבל מעטפת מקצועית הן בפן הפדגוגי, והן בפן העסקי, כך שאין ספק שהילדים שלכם בידיים הנכונות.

גנים פרטיים באשדוד: גן חיבוקי. קרדיט צילום: סבטלנה רדצ'ינקו

גנים פרטיים באשדוד: גן חיבוקי. קרדיט צילום: סבטלנה רדצ'ינקו

המיוחד בגן חיבוקי הוא הדגש שמנחה את סבטלנה להתאמה נכונה ובריאה של הסביבה בה הילד מתפתח. בגן חיבוקי הילדים מחולקים לקבוצות גיל תואמות להתפתחותם ולא לפי אילוצים טכניים. לדוגמה: קבוצת הגיל של תינוקות מחולקת ל-2 קבוצות: גילאי 6-10 חודשים, וגילאי 10-13 חודשים, וכך אפשר לתת מענה אמיתי לכל ילד וילד.

בנוסף, הגן מוכר על ידי משרד החינוך ככזה המוכשר לחנך אצלו גם ילדים עם צרכים מיוחדים שמקבלים תוספות נוספות בהתאם לצורך הפרטני של הילד.

הילדים בגן מקבלים מענה לכלל הצרכים ההתפתחותיים שלהם – המקום רחב ידיים, חדיש, מאובזר ובטיחותי כמובן. סדר היום בגן מסודר וקבוע, כאשר כל היום מתנהל באווירה רגועה, שלווה ונינוחה. הארוחות שיקבלו ילדכם כוללות את כלל המרכיבים הנדרשים להתפתחותם התקינה. התפריט נבנה על פי תכנית של משרד החינוך ובליווי של תזונאי מוסמך, וכולל מגוון עשיר של ארוחות טריות ובריאות על בסיס ירקות וללא ממתקים ומוצרי סוכר. הגן ערוך גם לילד המביע קושי או חוסר רצון לגבי מזון מסוים, והוא יקבל יחס אישי והצמדה של סייעת עד לסיום הארוחה.

בגן יש לא פחות מ-32 אנשי צוות – מטפלות, גננות וסייעות כאשר כולן בעלות ניסיון רב וקבלות. הגננות בעלות תואר ראשון או שני בחינוך לגיל הרך ועוברות השתלמויות על בסיס קבוע. הסייעות עוברות קורס סייעות ומוסמכות עזרה ראשונה. בנוסף לסטנדרטי האיכות המאפיינים את הגן. הגן כבר כעת עומד בתקנות הפיקוח המחמירות של משרד החינוך, כולל חוק הפיקוח החדש לגילאי 0-3. אנשי הצוות נבחרים בקפידה, תוך שימת דגש על היותן נעימות, חמות ואוהבות. כאלה שיעניקו לילדים את מירב האהבה האפשרית.

צוות הגן שם דגש על פיתוח יכולות בינאישיות לילדים. הצוות מעודד את הילדים לשחק יחד, להנות מהפעילויות המשותפות, לשיר לרקוד ולהאזין יחד לסיפורים. אנשי הצוות כולם מבינים את גודל האחריות שיש להם, ונותנים את הכל בכדי לגרום לילדים להתעורר בבוקר ולהגיע ליום חדש בגן שמחים ומאושרים.

מבחינת חוגים והעשרה יקבלו הילדים מגוון של אפשרויות – ריתמוסיקה, תנועה וספורט, פרי חשיבה וטבע וכיף. מגיל שלוש יוכלו הילדים להירשם לחוגים נוספים בתוספת תשלום – אנגלית, יוגה, כדורסל, אומנויות לחימה ובלט.

גן חיבוקי אשדוד – מרכז להתפתחות הילד
כתובת: רחוב שוהם 2, אשדוד
טלפון: 054-7803600
שעות פתיחה: ימים א'-ה' בין השעות 7:00-17:00, עם אופציה לשעה נוספת. ו' השעה 7:00- 12:30
כתובת מייל: [email protected]
קישור לעמוד הפייסבוק

קרדיט צילום: סבטלנה רדצ'ינקו

גן חיבוקי: יחס אישי, בטיחות ושקיפות. קרדיט צילום: סבטלנה רדצ'ינקו


גן זמיר לאומנויות

בימים אלה נפתחת ההרשמות לגני הילדים לשנת הלימודים הבאה, ורגע לפני שאתם מחליטים לאן לשלוח את האוצר הקטן, כדאי שתכירו את גן לאומנויות זמיר באשדוד.

הגן הייחודי מפגיש את הילדים עם עולם האומנות והיצירה כבר בשנים הראשונות לחייהם. הקטנטנים יחשפו לשיעורי מוזיקה, מחול ואמנות פלסטית ברמה הגבוהה ביותר והמתאימה לגילם.

מי שהקימה את הגן לפני כ-13 שנה ומנהלת אותו ביד רמה היא נטליה פודים-קודל, בוגרת האקדמיה למוזיקה של אוניברסיטת תל אביב, רכזת מגמה לזמרה בקונסרבטוריון האקדמי, ודמות מוכרת ומוערכת בעיר. נטליה מספרת על הצוות המסור שמלווה את הילדים במשך היום: "הצוות שלנו מורכב מגננות, סייעות ומטפלות מהשורה הראשונה שעברו הכשרה מתאימה. הצוות עובר קורסים של החייאה והתנהלות בטיחותית בגן".

הילדים בן מקבלים בכל יום ארוחה חמה ומזינה מתפריט מגוון הכולל ירקות, פירות, חלבונים ופחמימות. הגן מרושת במצלמות המחוברות במעגל סגור, וההורים יכולים בכל רגע לראות דרך הנייד את המתרחש בגן. נטליה מוסיפה כי בגן שמים לב ועוקבים תמיד אחר התפתחות הילדים: "פעמיים בשנה אנחנו עורכים ימי הורים בהם ההורה מקבל דיווח מלא על הילד בפן ההתפתחותי שלו".

הגן מחולק לארבע קבוצות גיל: קבוצת "פעמונים" מיועדת לפעוטות בני חצי שנה עד שנה ושמונה. הקבוצה מונה כ-12 ילדים, כאשר במהלך היום נמצאות שתי מטפלות מוסמכות המעניקות חום ואהבה בלי גבולות. כיתת התינוקיה מעוצבת בהתאמה לפעוטות – פינת אוכל, איזור לולים ושטח גדול ורחב המיועד למשחקים ומפגשים. כבר בקבוצת הגילאים הזו מתחיל צוות הגן לחשוף את הילדים למוזיקה, יצירה ואומנות.

הקבוצה הגדולה יותר נקראת קבוצת "תופים", ומיועדת לבני שנה ושמונה חודשים עד גיל שנתיים ועשרה חודשים. הקבוצה מנוהלת על ידי גננת, ותחתיה נמצאות תמיד שתי סייעות. ילדי הכיתה נמצאים בחדר נפרד ובו פינת בובות ומשחקי משק בית. בכל בוקר ילדי הכיתה מתחילים במפגש קבוצתי אשר מלווה בהרבה מוזיקה, שירים ותנועה. בעבודות היצירה שם צוות הגן דגש על פיתוח מוטוריקה עדינה. בנוסף לכך, משתתפים הילדים בחוגים בהדרכתם של אנשי מקצוע מהשורה הראשונה – מוזיקה, תנועה וטבע.

הקבוצה הבאה בתור היא קבוצת "כינורות" שמיועדת לבני שנתיים ועשרה חודשים עד בני שלוש ועשרה חודשים. הכיתה נמצאת באגף נפרד משתי הכיתות הקודמות, הנקרא אגף הבוגרים. ילדי הכיתה נמצאים בחדר מרווח במיוחד עם פינות הפעלה מגוונות. התכנים הלימודיים תואמים את תוכנית הלימודים של משרד החינוך, ומעבר לכך זוכים הילדים לחוגים רבים – בנוסף לחוגי האמנות, נהנים הילדים גם מחוגי טבע והיכרות עם בעלי חיים, לימודי אנגלית, מתמטיקה, דרמה ועוד.

נטליה פודים-קודל עם הילדים, גן זמיר. צילום עצמי

נטליה פודים-קודל עם הילדים, גן זמיר. צילום עצמי

קבוצת "גיטרות" מיועדת לבוגרי הגן: בני השלוש והארבע. הכיתה נמצאת גם היא כמובן באגף הבוגרים, והילדים זוכים לתכנית לימודים עשירה ומגוונת התואמת את תכנית הלימודים של משרד החינוך. גם קבוצת הבוגרים זוכה לחוגי העשרה רבים בדומה לקבוצת הכינורות.

כפי שכבר הבנתם מערכת החוגים של הגן מגוונת ועשירה. הילדים עוברים שיעורי פיתוח קול, נפגשים עם כלי נגינה רבים, מכירים בעלי חיים ולומדים אנגלית ומתמטיקה. כל זה בנוסף לתכנית הלימודים ולתכנים המועברים על ידי משרד החינוך. אין ספק שמהגן הזה הילד יגיע לבית הספר עם מטען משמעותי של ידע, כישורים וחוויות. "בגן שלנו יש הרבה מוזיקה, הרבה מסיבות", מסכמת נטליה, "הכל מאוד מוזיקלי ויצירתי. אנחנו נותנים כלים לילדים להביע את עולמם הפנימי באמצעות האומנויות".

רוצים להיות בטוחים שילדיכם נמצא במקום הטוב ביותר?

גן לאמנויות זמיר
כתובת: כיכר הציונות 30
שעות פעילות: ימים א' – ה' בין השעות 7:00 – 17:00
יום ו' בין השעות 7:00 – 12:30 (שעות בסיס, ניתן להאריך במידת הצורך)
טלפון: 08-8663219, 054-6898818
קישור לאתר הגן

קישור לעמוד הפייסבוק
כתובת מייל: [email protected] 

גן לאמנויות זמיר. צילום באדיבות הלקוח

גן לאמנויות זמיר. צילום באדיבות הלקוח


גן סינדרלה

חופשת הלידה הסתיימה? מחפשים אחר המקום הטוב ביותר? בהחלטה הזו, אתם רוצים להיות בטוחים שבחרתם נכון. שהגן הינו האידאלי והמתאים ביותר לילדכם. שישמש לו חממה בריאה ועוטפת. הכירו את גן סינדרלה שכבר 22 שנים הינו הבחירה הראשונה של הורים באשדוד הודות למוניטין האיכותי ולצוות המקצועי.

כבר כשנכנסים לגן סינדרלה מרגישים תחושת חמימות , אכפתיות ושמחה אמיתית. גן סינדרלה פועל בפיקוח משרד העבודה והרווחה, משרד החינוך, הבריאות ועיריית אשדוד. היום, לאחר שנים של הצלחה ניתן לומר כי גן סינדרלה הציב סטנדרט חדש של איכות ללא פשרות.

גן סינדרלה אשדוד: חממה בריאה ועוטפת. צילום: באדיבות גן סינדרלה

גן סינדרלה אשדוד: חממה בריאה ועוטפת. צילום: באדיבות גן סינדרלה

גן מהאגדות

הגן מותאם לתינוקות החל מגיל שלושה חודשים ועד גיל חמש שנים. על מנת לתת מענה מיטבי לכל ילד הגן מחולק ל- 6 כיתות שונות. בשונה מגנים אחרים בהם גילאי 3-1.3 חודשים יהיו בכיתה אחת, בגן סינדרלה יש חלוקה לשלושה כיתות פעוטות בהתאם לשלבי ההתפתחות, סדר יום וסביבה חינוכית. לכל כיתה כאשר חצר גדולה משלה ומשחקים מותאמים לגיל. מה עוד תוכלו למצוא? פינת ספר, פינת קוביות, פינת מטבח, ואפילו פינת גי'מבורי חווייתית ובטוחה.

מה הופך את הגן להמלצה חמה? ראשית הצוות. כ-30 נשות הצוות נבחרו בקפידה על ידי מנהלת הגן, שרה איזבה שהינה אשת חינוך מקצועית בעלת תואר ראשון בעבודה סוציאלית, תואר שני בהתפתחות הילד וכן תעודת הדרכה לגיל הרך.

מאחורי בחירת צוות הגן עומד חזון ברור: "לאפשר לכל ילד להתפתח רגשית, מוטורית, שכלית וכמובן חברתית" מסבירה שרה ומוסיפה: "הורה יודע שלילד שלו טוב כשהילד הולך שמח לגן וחוזר ממנו עם חיוך"

ואכן, על הילדים בגן סינדרלה  ניתן לראות כי במהלך היום הם קיבלו כל מה שצריך כדי לצמוח ולהתפתח – חום ואהבה לצד חינוך ערכי, סובלנות וקבלת האחר.

גן סינדרלה אשדוד: פינת ספר, פינת קוביות, פינת מטבח, ואפילו פינת גי'מבורי חווייתית ובטוחה. צילום: באדיבות גן סינדרלה

גן סינדרלה אשדוד: פינת ספר, פינת קוביות, פינת מטבח, ואפילו פינת גי'מבורי חווייתית ובטוחה. צילום: באדיבות גן סינדרלה

כשהילד מאושר – אתם רגועים

כשאתם יודעים שילדכם נמצא במקום הנכון, אתם פנויים לעבוד בנחת וברוגע. בגן סינדרלה לוח החופשות מקוצר כך שההורים לא צריכים לדאוג לסידור לילד לכל אורך חופשות החגים כך  למשל הגן עובד בחול המועד סוכות ופסח ימים מלאים, ובחודש אוגוסט עד ה15 לחודש.

גן סינדרלה מוכר במשרד הכלכלה ומאפשר להורים לקבל סבסוד על התשלום למעון. כמו כן הורים רבים שמחים על האפשרות לשעה נוספת, מהשעה 06:00 בבוקר ועד השעה 18:00 בערב.

חוגים

בגן סינדרלה מגוון פעילויות מלאות דמיון, יצירתיוּת, משחק ולימוד. כמו כן חוגי ההעשרה המאפשרים התפתחות בתנועה, חוג מוסיקה, חוג טבע, חוג ספורט לבוגרים. חוג ריקוד ואומנות לגילאי 3 ומעלה. מטרת החוגים הינה לתת השראה לילדים, לחשוף אותם לנושאים חדשים ומעניינים, ולפתח אצלם כישורים ויכולות שישרתו אותם.

מיקום מרכזי, שקיפות ובטיחות

גן סינדרלה ממוקם במרכז העיר אשדוד, בכיכר הסיטי. הממלכה הקסומה, מעוצבת ומותאמת לילדים עם מגוון עצום של משחקים ופעילויות. לילדים יש שפע של מרחב לגדול, להתפתח, להסתקרן וללמוד ולגלות עולם. הממלכה הקסומה משתרעת על פני 700 מ"ר ! והחצר בגודל של 400 מ"ר. כאשר כל העת הגן מצולם, וכל הורה יכול לצפות בנעשה בגן באונליין.

כחלק מתקנות הבטיחות והדאגה לשלום הילדים צוות גן סינדרלה עבר הכשרה מקיפה בנושא עזרה ראשונה, החייאה ובטיחות ילדים. כך למעשה הגן עונה על הדרישות של 'חוק הפיקוח על מעונות היום'.

אוכל מזין, טעים ובריא

את הארוחות בגן סינדרלה מבשלים בהמון אהבה בכל יום מחדש. מן המטבח עולה ריח של אוכל מעולה, בכשרות מלאה. ההורים יודעים כי לילדיהם מוגש  אוכל חם וטרי. התפריט נבנה בהתאם להמלצות דיאטנית של משרד הכלכלה תוך מחשבה מדויקת על תזונה בריאה ומאוזנת הכוללת מנות בשריות וחלביות, ירקות, פירות וקטניות.

גן סינדרלה
רחוב העצמאות 58 אשדוד
טלפון: 073-7028633
קישור לאתר
התרשמו מהמלצות הורים בעמוד הפייסבוק 

גן סינדרלה אשדוד: חום ואהבה לצד חינוך ערכי, סובלנות וקבלת האחר. באדיבות גן סינדרלה

גן סינדרלה אשדוד: חום ואהבה לצד חינוך ערכי, סובלנות וקבלת האחר. באדיבות גן סינדרלה


גן פעמונים

עבור ילדכם אתם רוצים את הטוב ביותר. הכירו את גן הילדים שהפך להמלצה הכי חמה בעיר כבר 13 שנים הודות לשילוב איכותי של צוות אוהב, חוגים מעשירים, משחקים מגוונים ויחס אישי.

סוד ההצלחה של הגן היא העומדת בראשו. אילנה, אשת חינוך מקצועית בעלת שני תארים מתקדמים בחינוך, יועצת, ומדריכה חינוכית וטיפולית לגיל הרך. אילנה פתחה את גן פעמונים מתוך חזון להעניק לילדי העיר מקום בו יכלו לגדול, לצמוח ולהתפתח בחממה אוהבת ומכילה.

את צוות הגן אילנה בחרה בקפידה מתוך ראיה חינוכית וטובת הילד, כאשר כל העת היא מקפידה להשתלם בקורסים וסדנאות שיאפשרו לה לבנות את מערכי הלימוד בהתאם לתוכנית הלימודים של משרד החינוך – המדויקים ביותר עבור ילדי הגן. וכך, בכל רגע נתון, הילדים נמצאים עם צוות מקצועי שעוקב אחר ההתפתחות שלהם, ער לצרכים שלהם, ומעניק להם את הכלים להתפתחות תקינה, עצמאות ואי תלות, להניע את סקרנותם ללמוד ולחקור.

הודות להכשרה המקצועית, הניסיון והידע החינוכי, הצוות החינוכי תמיד עם "יד על הדופק" בכל מה שקשור להתפתחות הילדים. ההורים זוכים לעדכון ואינפורמציה מקיפה על הילד, על התקדמותו ועל התפתחותו בגן.

גן פעמונים אשדוד: עושר של חוגים. צילום עצמי

גן פעמונים אשדוד: עושר של חוגים. צילום עצמי

חוגים בגן פעמונים

כל ילדי הגן החל מגיל שנה וחצי זוכים למגוון רחב של חוגים שמעשירים את עולמם ללא תוספת תשלום. "טבעי בכיף" חושף את הילדים לטבע ולבעלי החיים. התכנית נבנתה על ידי מומחים בתחום הטבע והמדעים לגיל הרך בכדי לאפשר לילד ראיה כוללת והבנה טובה יותר של סביבתו.

חוג נוסף הינו חוג "עושים תיאטרון" החושף את ילדי הגן לעולם קסום של משחק ותנועה. החוג מפגיש את הילדים עם מיטב סיפורי הילדים יחד עם אמצעי המחשה מרהיבים ומגוונים בכל סיפור. הילדים בגן צופים בתיאטרון בובות עשיר שעוזר לפיתוח הדמיון והיצירתיות תוך שימת דגש על שיתוף כל ילדי הגן באמצעות תחפושות, אביזרים, מוסיקה ותפאורה ססגונית.

חוג נוסף, "פרי חשיבה" שפותח ע"י כלכלנית ומתמטיקאית במטרה לפתח לילדים הרגלי חשיבה לוגית-מתמטית נכונים, תוך דגש מרבי על הנאה והומור בתהליך הלמידה. החוג עוסק בשישה סוגי חשיבה בניהם זיכרון, חשיבה מהירה, התמצאות במרחב ועוד, על מנת לפתח לילדים אסטרטגיות למידה שיעמדו לרשותם בכל שלב בחייהם.

גן פעמונים אשדוד. מלמדים אסטרטגיות למידה בשלבים מוקדמים. צילום עצמי

גן פעמונים אשדוד. מלמדים אסטרטגיות למידה בשלבים מוקדמים. צילום עצמי

חוג ספורט שיקדם את היכולת הגופנית של הילד תוך מתן משוב חיובי ומעודד בזמן הפעילות. מה הילד מקבל? תנועות חדשות, תרגילים שיוכל לתרגל בכל עת, מושגים ומשחקים חדשים. החוג מפתח: התמצאות במרחב, היכרות עם הגוף וקואורדינציה. חשבתם שזה הכל? חוג מוסיקה מקסים יפגיש את ילדכם עם עולם שלם של צלילים ומנגינות, כלי נגינה, סגנונות מוזיקליים שונים וריקודים

בנוסף לכל הטוב הזה, בכל חודש נהנים הילדים מפעילות "מדינות מסביב לעולם", החושפת אותם למגוון של טעמים, מנהגים, תלבושות, חגים ומקומות של מדינה אחרת. הפעילות מוקדשת בכל פעם למדינה אחרת. הודות לפעילות הילדים מכירים את השפה שבה מדברים באותה המדינה, את המנהגים, את הריקוד הייחודי למדינה, מאכל, שפה, ותוצר ייחודי שיהיה מזכרת מהחוויה המיוחדת. מה שכל כך מיוחד בפעילות זה לא רק הססגגוניות שזבה אלא הערך המוסף. קבלת השונה, הכלה, סבלנות וכבוד לאחר.

יחס אישי, בטיחות ושקיפות

הגן – ממלכה קסומה ששוכנת באזור שקט ונעים, במרכז מסחרי באזור ט"ו פועל תחת פיקוחם של משרד הבריאות ומשרד החינוך. הגן מרושת במצלמות במעגל סגור, כך שבכל רגע אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שהכל מתועד וילדיכם בידיים הטובות ביותר. בנוסף, מפקח בטיחות בוחן בכל שנה את הגן ומוודא שהוא עומד בסטנדרטים הנדרשים.

כל כיתות הגן: כיתת תינוקות לגילאי 4 חודשים עד שנה, כיתת פעוטות מגיל שנה עד שנתיים, כיתה לגילאי שנתיים – שלוש וכיתת תרום חובה לילדים בגילאים שלוש עד חמש, נהנות מקבוצות קטנות, עבודה פרטנית, פינת הקראה וספריה מגוונת.

והמלצה אחת מאיתנו, אם באתם להתרשם מהגן וראיתם טור של הורים? זה לטעימות! בגן ישנה טבחית שמבשלת על בסיס יומי ארוחות מזינות, בריאות ובעיקר…טעימות. רגע לפני שאתם הולכים, תראו גם ילדים שמסרבים לסיים את היום בגן וללכת הביתה, ככה זה שטוב לך.

אל תפספסו, הבטיחו את מקומכם, ההרשמה בימים אלו,

גן ילדים פעמונים
כתובת: רחוב ברוריה 1, אזור ט"ו, אשדוד (בוייז: גן פעמונים אשדוד) 
טלפון: 077-5310252, 054-4549832, 054-7573753
שעות פעילות הגן: ימי א'-ה' 7:00 – 18:00, ימי ו' 7:00- 12:30, לוח חופשות מקוצר
קישור לאתר גן פעמונים
קישור לעמוד הפייסבוק
קישור לסרטון וידאו על גן פעמונים


"רשת גני ילדים חיוכים/אגמים/פרפרים"

כל הורה רוצה את הטוב ביותר עבור הילד שלו. היצע הגנים באשדוד מבלבל למדי וקשה לעתים להבדיל בין עיקר לטפל. חסכנו לכם את העבודה ומצאנו לכם את המקום בו תהיו בטוחים שהילד שלכם נמצא בידיים טובות.

בגן חיוכים – מבית רשת גני ילדים חיוכים/אגמים/פרפרים, יקבלו הילדים מעטפת רחבה לכלל צרכיהם. בגן פועל צוות מיומן, מקצועי, בעל ניסיון רב בתחום החינוך בכלל ובחינוך לגיל הרך בפרט. הצוות עובר את כלל ההכשרות הנדרשות ואף מעבר לכך. כל איש צוות בגן הוא בעל הכשרה מתאימה לטיפול בילדים, ובנוסף עוברים אנשי הצוות הכשרות מקצועיות, קורסי בטיחות והשתלמויות.

את הגן מנהלת נטליה טימופייב, אשת חינוך בעלת המלצות רבות. לנטליה יש תואר ראשון בחינוך, ומאחוריה 30 שנות ניסיון בעבודה עם ילדים – עשר שנים היא עבדה בבית יתומים, ועוד 20 שנה כמנהלת גן ילדים. כיום, הילדים שליוותה לאורך השנים הפכו לשגרירים וממליצים על טוב ליבה המקצועיות והאדיבות שלה.

מעבר להשכלה החינוכית, לנטליה יש תואר ראשון גם במוזיקה וכוריאוגרפיה, ואת הידע הרב שצברה בתחום היא מעניקה לילדים שזוכים לחינוך מוזיקלי. ילדי הגן נהנים מחינוך מוזיקלי כבר מגיל צעיר, הכולל נגינה על מגוון רחב של כלים. נטליה מסבירה כי חינוך שכזה תורם לפיתוח כישורי חיים נרחבים, מעצים את הביטחון העצמי, הדמיון והיצירה.

בנוסף לכך, הילדים מקבלים חוג חיות וטבע בו לומדים הם להכיר את בעלי החיים וללמוד לאיזו משפחה שייך כל אחד מבעלי החיים, מה מאפיין אותם, מה הם אוכלים ובאיזו סביבה הם חיים. הילדים פוגשים בכל פעם בעל חיים אחר, נוגעים, מלטפים ומאכילים.

חוגים נוספים הקיימים בגן הם חוגי מוזיקה ותנועה, תיאטרון, ריתמיקה, אומנות, בנייה וקונסטרוקציה. מעבר לכך, אחת לחודש יש "חוג עם אבא ואמא", בו הילדים משתתפים בפעילות מהנה ומגבשת עם הוריהם.

מלבד התכנים האיכותיים שמקבלים הילדים בגן, הם גם זוכים לארוחות חמות, בריאות ומזינות מדי יום. בגן יש טבח צמוד, שמקפיד לבשל אך ורק אוכל בריא, מזין וכמובן טעים. מה שאופייני לגן חיוכים הוא שכל האוכל המוגש לילדים מורכב מרכיבים אורגנים בלבד, ללא שימוש בחומרי הדברה, חומרים משמרים או צבעי מאכל. על מנת לשמור על סביבה היגיינית רמת הניקיון בגן גבוהה מאוד. קיימת תחזוקה שוטפת ונוהל מסודר. והתוצאה? פחות ילדים חולים בעונות המעבר ובחורף.

הגן עובד עם רופא צמוד וכן עם פסיכולוג שמגיע מדי יום ומכיר באופן אישי את כל הילדים. הפסיכולוג בוחן את התפתחות הקטנטנים בהתאם לגילם ומעדכן את ההורים על כך. אחת לשבוע מגיע הרופא לבדוק את ילדי הגן ולוודא שבריאותם תקינה.

הגן מחולק לקבוצות גיל מתוך מחשבה שחלוקה זו נותנת מענה מותאם לשלבי ההתפתחות של כל ילד וילדה. בנוסף, לכל קבוצת גיל אזור נפרד מאובזר בציוד ומגוון במשחקים מותאמי גיל.

כפי שהבנתם, בגן חיוכים מקפידים להעניק את הטוב ביותר, וברמה הגבוהה ביותר שיש בכל תחום. אין ספק כי הילדים שיוצאים מגן חיוכים הם בריאים, חכמים, שמחים ומוכנים להמשך חייהם.

רוצים להיות בטוחים שבחרתם נכון? "רשת גני ילדים חיוכים/אגמים/פרפרים"
הציונות 47 אשדוד | סניף אשדוד ״גן חיוכים״ אזור סיטי | סניף אשקלון ״גן פרפרים״ אזור סיטי | סניף אשקלון ״גן אגמים״ אזור אגמים
טלפון: 0502351544, טלפון נוסף: 052-4078728
שעות פעילות: א'-ה' 06:30-18:00, שישי 06:30-12:00
לוח חופשות מקוצר – הגן עובד כל החגים כולל אוגוסט, אופציה לצהרון וקייטנות
התרשמו מאיתנו בפייסבוק 

בגן יתבצע מעקב התפתחותי על ידי רופא ופסיכולוג. קרדיט: נטליה טימופייב

בגן יתבצע מעקב התפתחותי על ידי רופא ופסיכולוג. קרדיט: נטליה טימופייב


כתבה שיווקית


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר