עילאי כהן, אלוף בטניס
עילאי כהן, אלוף בטניס

"גברתי על גדולים, גבוהים וחזקים ממני": תלמיד מבאר טוביה זכה באליפות הנוער בטניס

עילאי כהן בן 12 הצליח לגבור על שחקנים גדולים ממנו באליפות טניס לנוער שהתקיימה לפני מספר ימים, כשזכה במקום הראשון בגמר. עילאי: "ההרגשה לאחר הזכייה הייתה הרגשת סיפוק מטורפת"

פורסם בתאריך: 2.5.24 21:09

     

עילאי כהן, תלמיד כיתה ז' בביה"ס אמית באר טוביה, זכה באליפות הנוער בטניס של מחוז מרכז בקטגוריית עד גיל 14. עילאי, רק בן 12, הצליח לגבור גם על מתמודדים הגדולים ממנו בשנתיים לאורך כל שלבי התחרות, עד לזכייתו בגמר.

 

בבית הספר אמית באר טוביה בו הוא לומד תומכים בו באופן מלא, גם כשהוא מפספס שיעורים. הוא תלמיד כיתת המופ"ת, שבה אופי הלימודים אינטנסיבי יותר, ולמרות זאת גם בכיתה הוא מצליח להגיע להישגים גבוהים. "עילאי משלב באופן מעורר הערצה את העיסוק בספורט יחד עם זה שהוא תלמיד מצטיין בכיתת מופ"ת", סיפרה מחנכת כיתת ז 6 מופ"ת ליאת בן ציון. "עילאי נער נבון ערכי מנומס. תלמיד שכל מורה הייתה רוצה. כבית ספר אנחנו מאפשרים להשתחרר לאימונים ותחרויות, דואגים לו להשלמת החומר ולמועדי מבחנים נוספים במידת הצורך".

עילאי כהן, אלוף בטניס

עילאי כהן, אלוף בטניס

עילאי מספר כי הייתה תחרות קשה ומאוד מאתגרת. "שיחקתי נגד ילדים גדולים יותר, גבוהים וחזקים ממני", אמר. "ההרגשה לאחר הזכייה הייתה הרגשת סיפוק מטורפת".

אימו של עילאי, טלי, סיפרה על הגאווה בבנה שהצליח לנצח למרות הקושי. "ראשית אני גאה מאוד בעילאי, על מנת להגשים את החלום הוא עושה המון ויתורים על מפגשים חברתיים, אירועים וכדומה, אבל הוא יודע מה סדר העדיפויות שלו והוא משלים עם זה", אמרה. "זה גם המקום להודות לבית הספר אמית באר טוביה שתומך מאד בעילאי, במיוחד המחנכת שלו ליאת בן ציון. הם מאפשרים לו לצאת לתחרויות, לעיתים הוא מפספס ימים בבית הספר בגלל אימונים והם מאפשרים את זה. הוא בכיתת מופת ויש לו הרבה לימודים ולכן זה לא מובן מאליו עם האימונים האינטנסיביים שהוא עובר".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר