אופיר וערד, הזוכים במקום השני
אופיר וערד, הזוכים במקום השני

במקום השני בתחרות ארצית: פודאקסט של תלמידי אמית באר טוביה

בתחרות פודקאסטים של משרד החינוך, זכו תלמידי אמית באר טוביה במקום השני ובתואר חביב הקהל, עם פודקאסט שעוסק בהתמודדות עם אובדן אדם קרוב, בו הם מספרים את הסיפור האישי על אובדן אביהם

פורסם בתאריך: 19.4.24 08:42

     

בוגרי אמית באר טוביה, אופיר תמרי וערד אלון שסיימו בשנה שעברה את כיתה יב', קיבלו השבוע את תוצאות תחרות "מיטב היצירה" של משרד החינוך בה התמודדו תלמידים ממגמות התקשורת ברחבי הארץ.

הם זכו במקום השני מבין כלל מגמות התקשורת בישראל וגם לתואר חביב הקהל.

הפודקאסט של אופיר וערד עוסק בדרכים להתמודדות עם אבדן אדם קרוב ובשלבי האבל השונים, כשאופיר וערד, שאיבדו שניהם את אביהם, מספרים על סיפורים האישי – אביו של ערד נהרג בתאונת דרכים כשהיה בן 12, ואביה של אופיר נפטר ממחלת הסרטן בהיותה בת 6.

אופיר וערד, הזוכים במקום השני

אופיר וערד, הזוכים במקום השני

הצטרפו לוואטסאפ - עדכוני חדשות באר טוביה

כל פרק בפודקאסט עוסק באחד משלבי ההתמודדות עם האבל על פי מודל חמשת השלבים של קובלר רוס – הכחשה, כעס, מיקוח, דיכאון, וקבלה.

"התרגשנו מאוד שזכינו", אמרו הבוגרים. "היינו מרוצים מאוד שסיימנו את הפרויקט ועכשיו לקבל את הפרס זה משהו גדול עבורי ועבור אופיר", סיפר ערד אלון. "רצינו לנרמל את הנושא הזה של אובדן, לאו דווקא אובדן של מישהו קרוב אלא גם מצבים קשים אחרים בחיים שחמשת השלבים רלוונטיים אליהם. אלו שלבים שכולנו נעבור בחיים בין אם נרצה ובין אם לא והיה לנו חשוב להעלות את הנושא למודעות, כדי שידברו יותר על הנושאים האלו".

הפודאקסט הזוכה במקום השני וחביב הקהל של אופיר וערד

הפודאקסט הזוכה במקום השני וחביב הקהל של אופיר וערד

"תלמידי מגמת התקשורת לומדים במשך שלוש שנים לקראת פרויקט הגמר שהוא שיא העבודה במגמה, ולרוב הם מביאים את עצמם בנושאים הכי אישיים שלהם", אמרה המורה לתקשורת איילת לוי. "הם עושים את הפרויקט גם במסלול רדיו וגם במסלול קולנוע. העבודה על הפרויקט הייתה ממש הדרך שלהם להתמודד עם האובדן של האב".

להאזנה לפודקאסט לחצו כאן.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר