המורה שלומי אלדד עם תעודת ההצטיינות
המורה שלומי אלדד עם תעודת ההצטיינות

הנחה את תלמידיו בזמן מילואים מתוך עזה: פרס מנטור מצטיין למורה שלומי אלדד

למרות שהוא היה בשירות מילואים בתוך עזה, לא ויתר המורה שלומי אלדד לתלמידיו שהתחרו בתחרות רובטיקה ארצית והנחה אותם מרחוק. השבוע הוא קיבל את פרס 'מנטור מצטיין' על ידי שופטי התחרות והגיע לקבל אותו בהתרגשות רבה

פורסם בתאריך: 5.4.24 10:21

     

שלומי אלדד, מורה למדעים בתיכון אמית באר טוביה, נבחר לפני מספר ימים ל'מנטור מצטיין' בתחרות רובוטיקה ארצית מטעם ארגון first, ארגון עולמי לרובוטיקה ופיתוח כישורי למידה.

לתחרות מגיעים תלמידים מכל רחבי הארץ מכיתות ד'-ט' על מנת להציג רובוטים אותם פיתחו במהלך שנת הלימודים האחרונה.

גם ביה"ס אמית באר טוביה שלח שתי קבוצות לתחרות, כאשר כל אחת מהם פיתחה רובוט לתחרות היוקרתית, במהלכה הרובוטים ביצעו משימות שונות. אך את משימתם לפיתוח רובוט לא יכלו לעשות התלמידים לולא המורה שלהם, שלומי אלדד, שלמרות שגויס למילואים בעזה, המשיך להנחות את התלמידים מרחוק ולא ויתר.

בין פרסי התחרות קיים פרס 'מנטור מצטיין'. את הפרס מקבל המורה המלווה, שזכה להמלצות התלמידים. וועדת השיפוט בוחנת את ההמלצות, ולאחר הבדיקה בוחרת בכל יום מחמשת ימי התחרות מנטור מצטיין אחד מתוך עשרות רבות של מנטורים.

הרובוטים שיצרו התלמידים לתחרות

הרובוטים שיצרו התלמידים לתחרות

אלדד קיבל את התואר על ליווי והשקעה רבה בתלמידיו והכנתם לתחרות, וכמובן, מה שמעצים עוד יותר את ההישג שלו היא העובדה שכל ההכנות נעשו מרחוק בעת שהותו של המורה בשרות מילואים פעיל מעזה.

"שלומי הוא מנטור מדהים אנחנו מאוד מעריכים אותו והוא תמיד שם בשבילנו, ממש כיף איתו ואנחנו מאוד קשורים אליו", סיפרה תלמידת כיתה ט' וחברת קבוצת הרובוטיקה אור צחייק. "תמיד אפשר לפנות אליו בכל נושא גם לאחר שעות בית הספר. אנחנו איתו כבר שלוש שנים. אנחנו מאוד שמחים שהוא קיבל את הפרס, הכי מגיע לו בעולם, הוא מדהים לא יכולנו לבקש מורה טוב יותר ממנו".

המורה שלומי אלדד עם תעודת ההצטיינות

המורה שלומי אלדד עם תעודת ההצטיינות

המורה התרגש מאוד מהמחווה של התלמידים. "זה ממש מחמם את הלב", סיפר. "לא תיארתי לעצמי שאקבל את הפרס. ניסיתי לעשות את המירב תוך כדי המילואים. אני גאה בתלמידים על התוצרים היפים שהביאו. הפרס גורם לי למחויבות רבה ולהמשיך את התהליכים הלימודיים עם התלמידים גם בשנים הבאות".

גם מנהלת בית הספר, דיצה אדרי שיבחה את המורה על הישגיו. ״אנו גאים מאוד בשלומי על ההישג המדהים. ההשקעה והמסירות לטובת התלמידים יחד עם המסירות לטובת המדינה בשרות מילואים פעיל היא דוגמא מצוינת למורה שמביא איתו ערכים מדהימים של לב גדול ודאגה לתלמידים בכל מצב. זכינו באיש חינוך מדהים כמו שלומי שיביא את תלמידיו לעוד הישגים רבים".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר