טורניר כדורגל באמית באר טוביה
טורניר כדורגל באמית באר טוביה

פרויקט הגמר: טורניר כדורגל בין שכבות ז' באמית באר טוביה

במסגרת פרויקט גמר יצירתי של תלמידי מגמת חינוך גופני, התקיים טורניר כדורגל לכיתות ז'. את הטורניר הם קיימו בהנחיית רכז המגמה, ובמשחקים עצמם הם היו השופטים. התלמידים: "רצינו פרויקט מעשי ולא עבודת חקר"

פורסם בתאריך: 11.3.24 08:08

     

תלמידי מגמת החינוך הגופני באמית באר טוביה התבקשו לערוך פרויקט גמר במסגרת הלימודים, ובחרו באחד יצירתי במיוחד. לאחר שהתייעצו עם רכז המגמה, החליטו התלמידים אור שמר, אוריה סלוקי ואמיר יהודאי לערוך טורניר כדורגל לתלמידי כיתות ז'.

 

בהנחיית רכז המגמה הם בנו תקנון לטורניר, קבעו תאריכים עם מנהלת השכבה סיגל כהן, עברו בין הכיתות, תלו כרזות ועודדו את הכיתות להגיע ולהשתתף בחגיגת כדורגל אמיתית בבית הספר. ובכך, במשך שלושה שבועות התקיימו משחקים בהפסקות בבית הספר כאשר התלמידים שמר, סלוקי ויהודאי שופטים. הטורניר כולל בית מפסידים לכיתות שהפסידו, שלבי שמינית גמר, רבע גמר, חצאי גמר ואת משחק הגמר הגדול.

טורניר כדורגל באמית באר טוביה

טורניר כדורגל באמית באר טוביה

"חשבנו יחד על פרויקט מעשי, לא רצינו לעשות עבודת חקר, וכשהמורה יהונתן הציע לנו לעשות כזה טורניר אהבנו מאוד את הרעיון והוצאנו את זה לפועל", סיפר השבוע אמיר יהודאי. "היה מוצלח והילדים לקחו את הפרויקט ממש ברצינות. בכל פעם שבאנו אליהם עם תוצאות של הגרלת השלב הבא בטורניר הם זיהו אותנו מרחוק והתלהבו. לשמחתנו היה ממש מוצלח".

"אני מאוד גאה בתלמידים על ארגון מופתי של מפעל ספורט מסוג טורניר כדורגל שכבתי לכיתה ז'", אמר רכז המגמה יונתן טרובק. "שלבי ההכנה שלהם כללו שעות של עבודה על פרסום הטורניר בכיתות, הכנת לוח משחקים, שיפוט, סטטיסטיקה ולוגיסטיקה שלמה. כחלק מארגז הכלים שקיבלו במגמה גרמו לתלמידים אור, אוריה ואמיר לחוויה ספורטיבית במסגרתה הם התקדמו ונהנו. אני מברך על התרומה הנפלאה של ילדי החטיבה העליונה לילדי חטיבת הביניים".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר