המורה יהודה כהן והתלמיד לשעבר גולן ארביב, יחד במילואים
המורה יהודה כהן והתלמיד לשעבר גולן ארביב, יחד במילואים

"זה ממלא אותי גאווה עצומה": מורה מאמית באר טוביה במילואים עם תלמידיו לשעבר

יהודה כהן, מורה מתיכון אמית באר טוביה שגויס למילואים במלחמת חרבות ברזל, שמח לפגוש את תלמידיו לשעבר שגויסו גם הם לשירות מילואים במלחמה. לאחר מפגש שנערך ביניהם בימים האחרונים, העיד כהן: "לפגוש אותם בסיטואציה כזו מראה שיש שכר לעמל החינוכי"

פורסם בתאריך: 4.12.23 09:15

     

אחד הרגעים המרגשים עבור מורה הוא לפגוש את התלמידים אותם הוא חינך, בבגרותם. עבור המורה יהודה כהן מבה"ס אמית באר טוביה, הרגע היה מרגש כפליים, כאשר פגש את תלמידיו הבוגרים כשהם בשירות מילואים, יחד איתו.

 

כהן הוא מחנך כיתה יב', ומורה למקצועות מתמטיקה ותנ"ך, אך מאז החלה המלחמה הוא גויס לשירות מילואים כסגן מפקד פלוגת רפואה. במהלך ימי הלחימה, הוא שמח לראות את תלמידיו לשעבר – חמישה בוגרים ושתי בוגרות, בשירות מילואים גם כן. "בכל פעם שאני פוגש תלמידים שלי בשטח זה מטעין אותי ונותן לי אנרגיה לכמה ימים. לפגוש אותם בסיטואציה כזו מראה שיש שכר לעמל החינוכי", אמר. "זה ממלא אותי גאווה עצומה".

בה"ס אמית באר טוביה

בה"ס אמית באר טוביה

גולן ארביב בן 30 כיום, הוא חייל מילואים בגדוד שריון באזור הצפון, והיה תלמידו של כהן במחזור הראשון בו כהן לימד. "יהודה למעשה הוא שילוב של דמות אב ודמות אח גדול", סיפר ארביב. "הוא ידע לחנך כשצריך, ולהיות כמו חבר שצריך, הכיתה הרגישה את זה והוא מאוד אהוב ומוערך. לראות את השמחה שלו ואת הדאגה שלו כשנפגשנו, היה מרגש".

"הדבר הראשון שהוא שאל זה אני צריך משהו, מתוך אהבה ודאגה, הוא ממש רצה לפגוש אותנו. ישבנו נפגשנו והשלמנו פערים, היה מרגש ומחזק", סיכם ארביב.

"גאים בך יהודה על חינוך איכותי המבוסס על קשר וחיבור עוצמתי לתלמידך, כמו גם על היותך דוגמא ומופת לגיוס לצה"ל צבא העם ולהגנה על העם והארץ", אמרה מנהלת בית הספר דיצה אדרי על המפגש המרגש. "מאחלים שתשלימו את המשימה ותשובו בריאים ושלמים הביתה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר