היוזמה של כפיר ומעיין תלמידי אמית באר טוביה
היוזמה של כפיר ומעיין תלמידי אמית באר טוביה

"זוהי שעתם היפה של בני הנוער": תלמידים מאמית באר טוביה גייסו תרומות לחיילים

אח ואחות תושבי המושב שתולים, הלומדים באמית באר טוביה בכיתה ז' ו-יא', הצליחו לגייס ציוד רב לחיילים הנמצאים בשטח, ותרומות בסך 10,000 שקלים איתם רכשו ציוד צבאי. תושבי המושב נסעו לבסיסים בארץ וחילקו את התרומות לחיילים. המחנכת דינה עוקשי: "אני גאה בהם ומתרגשת מהפגנת הרעות והערבות ההדדית"

פורסם בתאריך: 18.10.23 19:33

     

יוזמה מרגשת של שני אחים, תלמידי אמית באר טוביה המתגוררים במושב שתולים, שהצליחו בעזרת אביהם ברק, ובתמיכת ועד המושב וחברי מושב שתולים, לאסוף ציוד שהגיע לחיילים בבסיסי צה"ל, ולמשפחות בעוטף עזה.

 

 

 

עם תחילת הלחימה בעוטף עזה, החליטו האחים כפיר ז'אן (כיתה ז') ומעיין ז'אן (כיתה יא') לעשות מעשה. הם הפיצו במושב מגוריהם כי הם מארגנים ציוד לחיילים שנלחמים בגזרת עוטף עזה ולמשפחות באזור זה, ואוספים אותו במועדון המושב, שישאר פתוח לטובת המשימה. בסיוע חבריהם ואנשים רבים מהמושב הם החלו לארגן את התרומות, לארוז חבילות עם אוכל, ציוד צבאי, מטענים לסלולריים, שמיכות, מגבות ועוד.

בה"ס אמית באר טוביה

בה"ס אמית באר טוביה

במקביל לציוד שנאסף, תושבים רבים ביקשו לתרום כסף. בכך נפתחה לה קבוצת פייבוקס, שאליה נתרמו 10,000 שקלים, איתם רכשו הוריהם ציוד צבאי לחיילים. תושבי המושב נסעו לבסיסים והעבירו את התרומות לחיילים ולמשפחות, שהודו להם בחום.

רעות, אימם של השניים שלחה הודעת ברכה מרגשת לאנשי המושב, שהתגייסו למשימה שיזמו ילדיה. "כל הכבוד ותודה רבה לכל העוסקים במלאכה ולתורמים, הרחבתם את הלב הסדוק", אמרה. "אני מאוד גאה בילדים שלי על הרצון והכוונה וההירתמות למשימה, ועל כך שהם הפעילו גם אנשים מבוגרים זה לא מובן מאליו. אני חייבת להודות לכל מי שבא ותרם, למושב שפתח לנו את המועדון, לכל החברים של הילדים שעזרו ולכל המבוגרים שהשתתפו במבצע".

גם האחים מעיין וכפיר התרגשו מההתגייסות של אנשי המושב והודו להם. "חיפשנו דרך לתת מעצמנו לחיילים ולתושבי העוטף בתקופה זו", אמרה מעיין. "בעזרת אחי כפיר תרמנו את חלקנו, אני שמחה שהיוזמה הצליחה. התגובות שקיבלנו מאנשים מהמושב ומהחיילים שקיבלו את הציוד, חיממו לנו את הלב".

גם אנשי החינוך בבית הספר הביעו הערכה ליוזמתם של האחים. המחנכת של כפיר, דינה עוקשי בירכה את העשייה, ואמרה: "אני גאה בכפיר ובאחותו ומתרגשת מהפגנת הרעות והערבות ההדדית שהם הפגינו". יחד איתה, הביע גאווה גם יצחק פינטו סדן מנהלת שש שנתי ומוביל מועצת התלמידים. "זוהי שעתם היפה של בני הנוער שעוסקים בחיזוק ובעידוד החיילים, גאה בתלמידים בצוות החינוכי ובקהילה הנפלאה של באר טוביה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר