הישראליאדה באמית באר טוביה
הישראליאדה באמית באר טוביה

"פעילות מעניינת ולא שגרתית": ה'ישראליאדה' באמית באר טוביה

תלמידי אמית באר טוביה למדו אזרחות בדרך שונה. מורות השכבה ערכו עבורם יום גיבוש - 'הישראליאדה' שמטרתו ללמד על ערכי המדינה, עם פעילויות מהנות ומגוונות, שהם יזכרו גם אחרי השיעור. מנהלת השכבה יפית בש: "שמחנו לראות את התלמידים מקבלים חווית למידה שונה ומעצימה"

פורסם בתאריך: 14.9.23 17:50

     

תלמידי יא' בתיכון אמית באר טוביה השתתפו ביום גיבוש משמעותי וחוויתי – "הישראליאדה", שמטרתו להכיר הזהות הישראלית באמצעות פעילות חווייתית מיוחדת, מעין שיעור אזרחות בשטח.

 

יום הגיבוש התקיים במסגרת תכנית 'להיות אזרח' אותה לומדים תלמידי השכבה, בהובלתה של רכזת השכבה, יפית בש, מחנכי הכיתות והצוות החינוכי, ובסיועה של הרכזת החברתית של בית הספר, אנט כהן.

בשנה האחרונה בתיכון אמית באר טוביה שמים דגש מיוחד על תכניות לימוד ייחודיות המשלבות בתוכן גם פעילויות מגוונות ומיוחדות של חשיבה מחוץ לקופסא זאת על מנת להעניק לתלמידים חוויות לימודיות שיישארו איתם הרבה לאחר הפעילות עצמה.

הישראליאדה באמית באר טוביה

הישראליאדה באמית באר טוביה

התלמידות והתלמידים עברו סדנת odt שכללה משחקים וחידות ופעילות של דינמיקה קבוצתית והתנסות בפעילות ייחודיות להכרת סמלי המדינה, עובדות חשובות על צה"ל ועל פעילותו, וניגנו במעגל של תיפוף ישראלי ושירה בצוותא. היום הסתיים עם צ'ופרים טעימים להמתקת החוויה.

"הפעילות הייתה מוצלחת מאוד", אמרה מנהלת השכבה יפית בש. "התלמידים נהנו מאוד מהפעילות המעניינת והלא שגרתית שגרמה לחיבור חברתי, ולהנאה שלהם מחוויה לימודית שונה וייחודית, וגם המחנכים והצוות שהתחברו לפעילות ושמחו לראות את התלמידים מקבלים חווית למידה שונה ומעצימה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר