תלמידי אמית באר טוביה בפרויקט "סיפור חייו"
תלמידי אמית באר טוביה בפרויקט "סיפור חייו"

"סיפורם ילווה את תלמידינו": תיכון אמית באר טוביה בפרויקט הנצחה מיוחד

תלמידי אמית באר טוביה השתתפו בפרויקט "סיפור חייו" שמטרתו להנציח את חללי צה"ל בוגרי בית הספר. הם ביקרו בבית העלמין, הדליקו נר נשמה לזכרם, והקריאו טקסט מידע על סיפור חייהם ומותם. מנהלת שכבת י': "הפרויקט היה חשוב ומשמעותי מאוד עבור התלמידים"

פורסם בתאריך: 25.4.23 17:14

     

תלמידי שכבת י' בתיכון אמית באר טוביה, הנציחו את נופלי בית הספר כחלק מתכנית התפתחות אישית ומעורבות חברתית. במסגרת הפרויקט – "סיפור חייו", נחשפו התלמידים לסיפורי לוחמים ומפקדים, צפו במגוון סרטי זיכרון אודות הנופלים ומשפחותיהם, חקרו ולמדו על הנופלים בוגרי בית הספר.

 

פרויקט "סיפור חייו" מספר את סיפוריהם האישיים של חללי מערכות ישראל בוגרי ביה"ס, ומצווה לאסוף אותם ולשמר אותם בזיכרון הקולקטיבי ובזיכרון האישי של כל תלמיד ותלמידה. המפגש של התלמידים עם דמות הנופלים לימד אותם על גבורה ועל תרומה למדינה.

תלמידי אמית באר טוביה בפרויקט "סיפור חייו"

תלמידי אמית באר טוביה בפרויקט "סיפור חייו"

בתחילת השבוע יצאה נציגות תלמידים ומורים משכבת י' אל בתי העלמין ברחבי המועצה האזורית באר טוביה, שהיווה נקודת שיא בפרויקט המשמעותי. הם הניחו על קברי הנופלים בוגרי בית הספר עציצים, חלוקי נחל מקושטים, והדליקו נרות נשמה לזכרם. במהלך הסיור התלמידים הקריאו קטעי מידע על סיפור חייהם ומותם של הנופלים והקריאו שירים לזכרם. בסיום הפרויקט שיתפו התלמידים את תלמידי שכבת ט' בחוויה, ובזאת גם המשיכו להנציח את זכרם ומורשתם של הנופלים.

"חשוב לנו להנציח את בוגרי בית הספר ולהסביר לתלמידים את גבורתם, ובעיקר את העובדה שבזכותם ובזכות הנופלים האחרים אנו חיים כאן בארץ ישראל", אמרה מנהלת שכבה י' יפית בש. "הפרויקט החשוב הזה מבטיח שלא נשכח את החללים בוגרי בית הספר, וסיפורם ילווה את תלמידינו. הפרויקט היה חשוב ומשמעותי מאוד עבור התלמידים".

חלוקי נחל שהציבו התלמידים בבית העלמין

חלוקי נחל ועציץ שהציבו התלמידים בבית העלמין

דיצה אדרי מנהלת ביה"ס סיפרה בהתרגשות על הפרויקט החשוב: "נמשיך להנציח את סיפורם ומורשתם של בוגרנו היקרים שנפלו על הגנת המולדת, ונהיה אנחנו החוליה המקשרת בהנחלת מורשתם לדורות הבאים".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר