גן סיפור צילום: מייק וייצמן

החל מהשבוע הבא: "קפה גן סיפור" באשדוד, אז למה לא בשבת?

חדש בפארק אשדוד-ים: "קפה גן סיפור", מקום ייחודי ומושקע על שפת האגם, המציע תפריט איכותי ברמה הגבוהה – לצד אירועי תוכן מעשירים המציגים תכנים חינוכיים מעולם הספר והתרבות. הבעלים של המקום החליט כי המקום ישאר סגור בשבת, כצנלסון - על הטענה כי הקפה נדרש לסגור בשבתות בנכס השייך לעירייה: לא אכנע לפופוליזם, זו החלטה של הבעלים בלבד

פורסם בתאריך: 14.12.18 09:33

     

החל מהשבוע הבא יחל לפעול בפארק אשדוד-ים – הסניף החדש של רשת בתי הקפה המצליחה "קפה גן סיפור", אשר הוקם ועוצב בעלות של למעלה מ-2.5 מיליון שקלים וצפוי להוות מוקד בילוי חדש ואטרקטיבי במיוחד. הקפה מצטרף לגן סיפור ירושלים (שגם הוא כשר), קריית אונו, הרצליה, ראשל"צ, ולגן סיפור חולון.

גן סיפור צילום: מייק וייצמן

קפה גן סיפור משלב בין אוכל טוב לאהבת הספר ואירועים מעשירים לקהילה. המקום מציע תפריט מגוון וחוויה קולינארית לצד מגוון שירותים מיוחדים ביניהם: ספרייה המספקת ספרי ילדים ומבוגרים לקריאה במקום ואירועי תרבות והעשרה לקהילה, כגון הרצאות לנשים לאחר לידה ושעת סיפור מוזיקאלית.

עד כאן נשמע נהדר עד אשר מגיעים לסעיף של מקום בילוי מרכזי מיועד לילדים, שישאר סגור בשבתות.

 

 

 

לא כל כך נעים לראות גן סגור בשבת

שאלנו את ברנרדו בלאכוביץ מבעלי המקום מדוע המקום ישאר סגור בשבת, והאם זו הייתה דרישה מקדימה:

" יש עוד בית קפה גן סיפור בירושלים וגם הוא כשר. איש לא עזר לי לחליט האם לעשות את הקפה באשדוד כשר או לא. מדובר בהחלטה עצמאית לחלוטין לאחר ארבעה בתי קפה לא כשרים לנסות בתי קפה כשרים ולפנות לקהלים חדשים שצמאים אלינו. אנחנו עושים זאת בגאווה גדולה מתוך קירוב לבבות מתוך ידיעה שכולם להנות מקפה גן סיפור באשדוד. אני מציע לפזר אנרגיות חיוביות לאוויר האשדודי. העולם לא מתחלק רק לטובים או רעים, כמו גם לא לחילונים ודתיים בלבד. העולם שלנו מתחלק למגוון אנשים עם אמונות והתנהלויות שונות ולעיתים מנוגדות. זה מה שיפה בעם שלנו, וזה מה שמייחד אותנו מול העולם. אל לנו לקחת לחלק דבר חיובי ל"הם" או "אנחנו"."

 

פנינו לחברה לתיירות, שהיו שותפים להבאת הבית קפה וקיבלו את התגובה הבאה בניסיון להבין האם היו שותפים גם בדרישה לסגירה בשבתות: 

'קפה גן סיפור' הוא מיזם מבורך ומאוד מעניין וחשוב. הוא משלב בין אוכל טוב לאהבת הספר ואירועים מעשירים לקהילה. המקום מציע תפריט מגוון וחוויה קולינארית לצד מגוון שירותים מיוחדים ביניהם: ספרייה המספקת ספרי ילדים ומבוגרים לקריאה במקום ואירועי תרבות והעשרה לקהילה, כגון הרצאות לנשים לאחר לידה ושעת סיפור מוזיקאלית.

מהחברה לתיירות נמסר כי קפה גן סיפור מגיש מידי יום ארוחות בוקר ותפריט חלבי עשיר בשעות הצהריים והערב. התפריט כולל פסטות טריות, סלטים מיוחדים, מאפים טריים הנאפים במקום ועוד.

המקום שם לעצמו כמטרה להיות מקום ידידותי לילדים ובשביל ילדים, החל מעיצוב המקום הכולל, בין השאר, כיור נמוך מותאם לילדים, ועד תפריט ילדים מנוקד, המכיל מנות שילדים אוהבים.

לא וויתרנו, ופנינו גם למי שהתחייב לפני הבחירות על החופש בשבת, כסגן ראש העיר ומי שרשימתו קיבלה את תיק הממונה על התיירות בעיר מר סנייה כצנלסון

לא ייכנע לפופוליזם זול. סגן ראש העיר סנייה כצנלסון

– שמעון, איך יכול להיות, שעם כל הישגים שלך בבחירות, ואפילו חופש ההצבעה בנושא השבת, את המבחן הראשון כשלתם והקפה בפארק יהיה סגור בשבת?

"כנראה שמישהו לא מבין שהבחירות נגמרו. נכנסנו לקואליציה מאוזנת וטובה אשר חברים בה 25 מתוך 29 חברי מועצה. ביחד נשמור על העקרונות אשר מנחים אותנו תוך דגש על "חיה ותן לחיות" ופתיחה בשבת של המתחמים אשר משרתים את כלל התושבים באשדוד לרבות ה"ביג" וה"סטאר סנטר". הקפה יכול להיות פתוח בשבת ורק בעל הקפה יחליט אם זה יהיה פתוח או סגור, ענה כצנלסון, חבל שעושים פופוליזם זול מבלי לבדוק את הנושא. כך יצא המרצע מהשק ורואים שמה שמעניין זה להתפרסם בכל מחיר. יש מי שבוחר בהצהרות פופוליסטיות, אנחנו בוחרים בעשייה."

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר