מעצר, צילום ארכיון. צילום דובר המשטרה
צילום ארכיון: דוברות המשטרה

הציעה לגבר שירותי מין ושדדה אותו

על פי כתב האישום בעוד היא משוחחת עם הלקוח הפוטנציאלי, השותף שלה הגיח והניף לעברו סכין. מקום ההתרחשות בסביבת רחוב ז'בוטינסקי באשדוד מתואר ככזה ש"מוכר כמקום שבו ניתן להשיג שירותי מין בעבור תשלום"

פורסם בתאריך: 5.10.17 10:07

     

תושבת רחובות בת 38 מואשמת שהתחזתה לזונה ושדדה "לקוח" יחד עם אדם אחר. לפי כתב האישום שהוגש לבית המשפט המחוזי בבאר שבע השבוע, שני השותפים לפשע הגיעו בסביבות חצות הליל, 21 בספטמבר, סמוך לרחובות ז'בוטינסקי וההסתדרות – "המוכר כמקום בו ניתן להשיג שירותי מין בעבור תשלום" – כשהם מצויידים בסכין.

למקום הגיע ח' ברכבו. הנאשמת ניגשה אליו והציע לו את שירותיה. בזמן שהם דנים בתנאים ניגש השותף אל המתלונן והניף לעברו סכין. הוא איים שידקור אותו בצווארו ובמקביל הגברת חיפשה במכוניתו ולקחה משם ארנק עם 700 שקל, את הטלפון הנייד שלו, ואת מפתחות הרכב. לפני שצמד החמד ברח מהמקום, הנאשמת עוד ריססה גז פלפל בעיניו של ח' המבוהל. למחרת כבר נעצרה.

הפרקליטות ביקשה להחזיקה במעצר עד תום ההליכים המשפטיים נגדה במקביל להגשת כתב האישום. בדיון בבית המשפט אמרה הנאשמת: "אני גרושה ואםם לארבעה… אני משתמשת בסמים וכבר קרוב ל-12 שנה על מתדון ובחודשיים האחרונים חזרתי לעשות שימוש בהרואין. אני מעוניינת להשתלב במסגרת טיפולית לשקם את עצמי". השופט נסר אבו טהה קבע שהנאשמת תישאר במעצר עד החלטה אחרת.

גם נגד השותף לשוד, א', בן 34 מאשדוד, שהשתחרר מהכלא ממש לאחרונה, הוגש השבוע כתב אישום  – המייחס לו עבירה של שוד בנסיבות מחמירות (בשונה מהנאשמת שלה מיוחסת "רק" עבירת שוד). גם הוא מוחזק במעצר עד החלטה אחרת.

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר