האוכל במקרר התקלקל. צילום: אבלין אלמקייס
האוכל במקרר התקלקל. צילום: אבלין אלמקייס

33 שעות ללא חשמל בשיא החום: בניין מגורים נותק מהזרם והתושבים, חלקם קשישים, סובלים

רחוב יהודה המכבי ברובע ו', אשדוד: שתי כניסות נותקו אתמול בבוקר מהחשמל בטענה לליקויי בטיחות. ובינתיים אספקת החשמל לא חודשה והדיירים סובלים בחום הכבד, כאשר המזון במקררים מתקלקל, ואין אפשרות להדליק אפילו מאוורר

פורסם בתאריך: 27.8.20 16:36

     

16 משפחות שמתגוררות ברחוב יהודה המכבי 14 באשדוד חיות מאז אתמול בבוקר בלי חשמל. זאת, לאחר שאירע פיצוץ במערכת החשמל ואחריו חברת החשמל ניתקה את הזרם בנימוק של ליקויי בטיחות קשים שמסכנים את הדיירים.

מדובר בבניין מגורים עם ארבע כניסות שנמצא בתהליך של הרחבה וחיזוק במסגרת תמ"א 38. בשתיים מתוכן חודשה אספקת החשמל ושתיים – לא.

יהודה המכבי 14. צילום: חברת החשמל

יהודה המכבי 14. צילום: חברת החשמל

 


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




אבלין אלמקייס שמתגוררת בבניין עם אימה המבוגרת מספרת: "מאז אתמול ב-8 בבוקר אנחנו חיים כאן ללא חשמל. בחברת החשמל אמרו לנו אתמול שבחמש אחר הצהריים יתחדש הזרם. אבל גם עכשיו אין חשמל. האוכל במקרר התקלקל, אנחנו אוכלים פרוסות עם תה. חם נורא, חשוך".

אלמקייס מעידה ש"הוסבר לנו שניתקו עקב סכנה וליקויים אבל לא הסבירו מה בדיוק. בשתי כניסות יש חשמל ובשתיים האחרות אין. פנינו ליזם והוא אומר שהוא מנסה לפתור את הבעיה, אבל אנחנו באמצע תקועים בלי חשמל בשיא החום. יש פה אנשים מבוגרים, יש פה אנשים חולים".

 

 

 

היזם, אליעזר גולדברג מחברת נופי לכיש אחזקות, מסר בתגובה : "זימנו את חברת החשמל מיוזמתנו להסדיר חיבור קבוע, הם הגיעו אתמול על הבוקר, ניתקו והלכו. מאז אנחנו עושים את הכל כדי להבין מה הם רוצים מאיתנו ואיך אפשר לפתור את הבעיה.

"פירקנו את הפיגום שביקשו מאיתנו, וגם אחר כך לא חיברו את הדיירים מחדש", הוא מוסיף. " זה עוול נוראי. נמסר לנו שצריך להביא כל מיני טפסים, אבל הסברנו שבינתיים 16 משפחות בלי חשמל, ולמה להתעלל בהן? כרגע אנחנו ממתינים לאחראי מטעם חברת החשמל שיגיע. לא נלך עד שיחברו את הבניין מחדש. הגעתי עד לשרה בכנסת, זו פשוט התנהלות שרירותית וחסרת היגיון והתחשבות. מזעזע".

מחברת החשמל נמסר בתגובה: "הבניין נותק עקב סכנה בטיחותית – סכנה לשלום דיירי הבית. הדיירים חייבים לסדר את מערכת החשמל ולהזמין בדיקת מתקן".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר