במרכז: החלון בקומה השניה, שממנו נפלה התינוקת בת החמישה חודשים, אימה מואשמת בניסיון רצח. צילום: דור גפני
במרכז: החלון בקומה השניה, שממנו נפלה התינוקת בת החמישה חודשים, אימה מואשמת בניסיון רצח. צילום: דור גפני

אימה של הנאשמת בהשלכת בִּתה מחלון הקומה השניה: "לא מאמינה שעשתה את זה"

צעירה מאשדוד מואשמת שהפילה בכוונה את ביתה התינוקת מחלון הקומה השנייה וגרמה לפציעתה הקשה. בפרקליטות מבקשים להשאיר אותה במעצר ומייחסים לה עבירה של ניסיון רצח. ואילו אימה של הנאשמת אומרת: “הילדה היא העיניים שלה”

פורסם בתאריך: 31.7.20 14:40

     

“המצב של התינוקת יותר טוב וזה הכי חשוב, היא התעוררה, פתחה את העיניים, אוכלת ושותה. אלוהים הציל אותי”. אמרה ביום שלישי אימה של הצעירה מאשדוד שמואשמת בניסיון רצח של ביתה התינוקת בת החמישה חודשים.

“אני לא יודעת מה קרה, לא הייתי בבית באותו זמן”, הוסיפה סבתה של התינוקת. “אני לא יודעת מה קרה. אני לא מאמינה שהבת שלי עשתה את זה. הילדה היא העיניים שלה, אולי כשהיא התקרבה לחלון היא נפלה לה, אבל לזרוק היא לא תזרוק אותה”.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




ביום ראשון הגישה הפרקליטות כתב אישום נגד האם הצעירה ולפיו הוציאה אותה מחלון הדירה שבקומה השניה ועזבה אותה. התינוקת צנחה אל החצר מגובה של כשישה מטרים ונפלה על האדמה.

האירוע הקשה התרחש ביום שלישי, 14 בחודש, לאחר השעה 18:00. לפי כתב האישום, שהוגש לבית המשפט המחוזי בבאר שבע בידי עו”ד הילה דרימר-יאיר, השתיים היו לבדן בדירה שברובע ה’. בשלב מסוים נטלה האם את ביתה ששכבה בעגלה, ניגשה לחלון בחדר הסלון, רכנה החוצה כשהיא אוחזת בזרועותיה, ושחררה את אחיזתה. לאחר מכן ירדה הצעירה במדרגות הבניין אל החצר כשהיא צועקת.

שכן שהבחין בתינוקת שרועה על הקרקע, הרים אותה, ראה שדם ניגר מפניה והכרתה מעורפלת והזעיק את מד”א. הצוות הרפואי פינה את התינוקת כשהיא במצב קשה לבית החולים אסותא אשדוד, שם אובחנו שברים בגולגולתה. בעקבות חומרת מצבה הוחלט להעביר את התינוקת לבית החולים איכילוב, כשהיא מורדמת ומונשמת, שם עברה ניתוח נוירוכירורגי.

כאן מצא השכן את התינוקת מוטלת על הארץ בחצר הבניין. צילום: דור גפני אדמה מקרה תינוקת

כאן מצא השכן את התינוקת מוטלת על הארץ בחצר הבניין. צילום: דור גפני אדמה מקרה תינוקת

בפרקליטות ביקשו להאריך את מעצרה של האם עד תום ההליכים וציינו שהיא הסבירה בחקירתה ש”היה לה ‘יום רע’”, שאמה ואחותה השאירו אותה לבד עם התינוקת, ושחררה את התינוקת מידיה. לטענתה היא אינה מבינה מדוע עשתה זאת.

השכן שמצא את התינוקת מוטלת על האדמה, סיפר: “בדיוק ירדתי למטה, ליד הכניסה לבניין ופתאום אני רואה תינוקת שוכבת על הארץ. בהתחלה לא הבנתי בכלל מה קרה, התקרבתי, ראיתי שהיא לבד, הרמתי אותה בעדינות, היה לה דימום מהאף, היא הייתה שקטה, לא בכתה, ההכרה שלה הייתה חלקית והזמנתי אמבולנס. האמא ירדה וצעקה. היא נראתה מבוהלת”.

הופתעת כששמעת בהמשך שהיא נעצרה בחשד שהפילה אותה בכוונה?

“כן, זה היה לי מוזר מאוד, לא הרגשתי עליה בעבר משהו מיוחד, היא נראתה לי בחורה נורמטיבית”.

גם אמו של הצעיר שמתגוררת בבניין, דלת מול המשפחה של הנאשמת, הייתה מופתעת לדבריה: “ראיתי אותה מטיילת עם התינוקת ומטפלת בה במסירות, גם אמא שלה עזרה לה”.

מה לדעתך יכול היה לגרום לזה?

“דיכאון שלאחר לידה, היא הסתירה את זה, לא ראו. ילדה טובה, לא חשדנו בשום דבר. אני מתפללת בשביל התינוקת שתבריא”.

 

עו”ד עופרה סיבוני, שמייצגת את הנאשמת מטעם הסניגוריה הציבורית, מסרה בתגובה: “מדובר באם יחידנית שמצבה הכלכלי והנפשי הידרדר בתקופה האחרונה. לאור מצבה בית המשפט קיבל את בקשתנו והאם נמצאת בבדיקה פסיכיאטרית. לאחר שנקבל את חוות הדעת הפסיכיאטרית וחומרי החקירה נשקול את המשך צעדינו. לשמחתנו מצבה של התינוקת השתפר ולדברי המשפחה היא יצאה מכלל סכנה ואנו מאחלים ומקווים שמצבה ימשיך להשתפר”.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר