משטרת אשדוד - מרחב לכיש. צילום: דור גפני
משטרת אשדוד - מרחב לכיש. צילום: דור גפני

צעירה מאשדוד מואשמת שהפילה את בתה התינוקת מהחלון כדי להמיתה

מצבה של התינוקת בת פחות מחצי שנה מוסיף להיות קשה והיא מורדמת ומונשמת

פורסם בתאריך: 26.7.20 11:24

     

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה לפני זמן קצר לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד צעירה בת 28 מאשדוד בגין נסיון רצח של בתה התינוקת בת ה-5 חודשים.

הירוע התרחש ב-14 בחודש והאם הצעירה נעצרה כמה שעות אחר כך. על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד הילה דרימר-יאיר, בשעות הערב של אותו יום, עת שהתה הנאשמת לבדה עם בתה התינוקת בדירתה בקומה השניה, התקרבה לחלון בסלון, הוציאה את התינוקת מהחלון כשהיא אוחזת בה בזרועותיה, ושחררה את אחיזתה. מיד לאחר מכן, ירדה הנאשמת במדרגות הדירה תוך שהיא צועקת. שכן שהבחין בתינוקת, הזמין למקום צוות מד"א, אשר פינה את התינוקת כשהיא במצב קשה לבית החולים.

התיק נחקר בתחנת אשדוד. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרה של הנאשמת עד תום ההליכים המשפטיים נגדה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




"סמוך לשעה 18:00", נטען בכתב האישום, "שהתה הנאשמת בדירה לבדה עם התינוקת. הנאשמת הרימה את התינוקת ששכבה בעגלה בסלון הדירה, והניחה אותה על כתפה. מיד לאחר מכן השכיבה הנאשמת את התינוקת על זרועותיה ונדנדה אותה מצד לצד, תוך שהיא מתקרבת לחלון של סלון הדירה. בהמשך, הנאשמת רכנה מעל החלון, הוציאה את זרועותיה אל מחוץ לחלון כאשר היא אוחזת בתינוקת, ובכוונה לגרום למותה שחררה את אחיזתה מהתינוקת אשר עקב כך נפלה מגובה הקומה השנייה על האדמה שבגינת הבניין.

"מיד לאחר מכן", נכתב שם, "ירדה הנאשמת במדרגות מהדירה אל גינת הבניין תוך שהיא צועקת.שכן המתגורר בבניין אשר הבחין בתינוקת שרועה על האדמה ומדממת מראשה ומאפה, הרים את התינוקת שהכרתה הייתה מעורפלת והזמין למקום אמבולנס".

התינוקת הובהלה לבית החולים אסותא כשהיא במצב קשה. בבית החולים אובחן שהתינוקת סובלת משברים מרובים בגולגולת. בשל חומרת הפגיעה הועברה התינוקת להמשך טיפול בבית החולים איכילוב כשהיא מורדמת ומונשמת, שם עברה ניתוח נוירוכירורגי בחירום ונכון ליום הגשת כתב האישום היא עדין מאושפזת כשהיא מורדמת ומונשמת.

בבקשה להארכת מעצרה של האם עד תום ההליכים המשפטיים נכתב, שהיא תיארה שהיה לה "יום רע" ושהיא מודה שהחזיקה את התינוקת מחוץ לחלון של סלון הדירה ושחררה אותה מידיה. לטענתה היא אינה מבינה מדוע עשתה כן ומביעה צער על מעשיה.

בתאריך 23.7.20 הועברה האישה להסתכלות פסיכיאטרית בתנאי אשפוז.

עו"ד עופרה סיבוני, שמייצגת את הנאשמת מטעם הסניגוריה הציבורית, מסרה בתגובה: "מדובר באם יחידנית שמצבה הכלכלי והנפשי הידרדר בתקופה האחרונה. לאור מצבה בית המשפט קיבל את בקשתנו והאם נמצאת בבדיקה פסיכיאטרית. לאחר שנקבל את חוות הדעת הפסיכיאטרית וחומרי החקירה נשקול את המשך צעדינו. לשמחתנו מצבה של התינוקת השתפר ולדברי המשפחה היא יצאה מכלל סכנה ואנו מאחלים ומקווים שמצבה ימשיך להשתפר".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר