נרצחה באכזריות בביתה ב-2006: קלרה רבין ז"ל
נרצחה באכזריות בביתה ב-2006: קלרה רבין ז"ל

רצח קלרה רבין ב-2006: הסתיימה החקירה – שניים יועמדו לדין

פורסם בתאריך: 28.6.20 17:56

     

היחידה המרכזית של מרחב לכיש במשטרה סיימה את חקירתה בתיק הרצח של קלרה רבין מאשדוד ומחר צפויה הפרקליטות להגיש כתב אישום נגד שני החשודים בפרשה.

הנה דבריו של רפ"ק מיכאל מיכאלי, ראש צוות החקירה בימ"ר לכיש:

רבין, 66, נרצחה בדירתה ברחוב הרב מימון שברובע ב' ב-23.8.06. היא הומתה באכזריות והתיק נותר פתוח ללא קצה חוט לאורך השנים הרבות שחלפו מאז.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




בחודש אפריל השנה הגיעה פריצת דרך בזכות התאמת די.אן.איי ובחודש שעבר החוקרים עצרו את החשוד בביצוע הרצח, אולג דוליה, בן 54, תושב אשדוד. בתחילה הוא הכחיש אך בהמשך, אומרים במשטרה, לא רק שהודה במעשה כי אם גם שיחזר אותו.

על פי החשד הוא קיבל מידע מקרוב משפחתה של המנוחה, איגור קוסיאק, 52, על כך שבדירתה נמצא כסף רב ולכן פרץ לדירתה באישון לילה ולאחר שהמנוחה התעוררה והחלה להיאבק עימו, האיש דקר אותה למוות באמצעות סכין. במהלך החקירה הגיעו החוקרים לקוסיאק ועצרו אותו ב-14 ביוני.

בסוף השבוע הוגשה בעניינם של החשודים הצהרת תובע.

 

במשטרה ציינו, כי "תיקי רצח נמצאים על שולחן העבודה של החוקרים כל העת ומושקעים בהם מיטב המשאבים המצויים בארגון ועד לפענוחם החקירות פעילות ומבוצעים בהן מגוון רחב של פעולות חקירה".

"הפיתוחים הטכנולוגיים", נמסר עוד, "שאותם הכניסה בשנים האחרונות משטרת ישראל תוך שיתופי פעולה הדדיים עם רשויות החוק בארץ ובחו"ל, מסייעים לחוקרי המשטרה לקדם את תיקי הרצח וזאת על מנת להגיע לכל חשוד ולהביאו לדין בגין מעשיו החמורים".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר