רומן סמולניקוב, בבריכה במועדון הסוואט סטאר. צילום: איליה דביירין

רומן סמולינקוב ממחאת המעלית בסוואט סטאר, בעימות נוסף מול מועדון הכושר

פורסם בתאריך: 22.6.20 14:02

     

על רקע העלייה במספר החולים ותגבור פעולות האכיפה בעיר, דרמה קצרה התרחשה הבוקר במועדון הכושר סוואט סטאר. רומן סמולניקוב, נכה המשתמש בכיסא גלגלים ממנוע, הגיע למועדון כפי שהוא נוהג מספר פעמים בשבוע בכדי לשחות בבריכה. אך כשרומן הגיע למועדון נמנע ממנו הכניסה שכן שכח להגיע עם מסכת פנים כפי שקובעים ההנחיות.

כזכור, בחודש שעבר סמולניקוב עצמו העלה פוסט בנוגע לאי תפקודה של המעלית המובילה לבריכה במועדון ה'סוואט סטאר' כשהוא פונה בעיקר להנהלת המתחם לקחת אחריות. הפוסט יצר רעש גדול והוביל אף לקיומה של מחאה מחוץ לחדר הכושר. לבסוף תוקנה המעלית וסמולניקוב יכל לחזור לשחיות הקבועות שלו, אך כעת נתקל בבעיה מסוג שונה.

על פי עדותו של לקוח שהיה עד למקרה, איליה דביירין, פקידת הקבלה מנע מרומן להיכנס לחדר הכושר ולהגיע לבריכה מכיוון שהגיע ללא מסכה, סיבה מובנת לכל הדעות. אך בעוד מרומן מונעים את הכניסה למעדון, לקוחות והצוות המועדון לא הקפידו על הנהלים בעצמם. איליה, זועם על היחס המזלזל לכאורה, הביא לרומן מסכה חדשה מרכבו וזה נכנס ללא בעיה.

מהנהלת המועדון דרש דביירין לבטל את המנוי שלו, וכשהגיע לביתו הוא כבר העלה לעמוד הפייסבוק שלו פוסט חריף על המקרה:

"אני מגיע ורואה נכה עם המלווה שלו בכניסה, אנשים תמימים ושקטים, לא רבו וחשבו ללכת הביתה" סיפר דביירין לכתב כאן דרום. "שאלתי אותם מה הבעיה והלכתי להביא להם מסכות מהרכב ברגע. יושבת שם פקידת קבלה, ואני רואה שרק איתו היא מתעקשת, ופתאום אני רואה שיש הרבה אנשים בלי מסכה, רק איתו היא נתפסה כי היא רואה שזה בן אדם שלא יכול לענות. לוקחים אנשים חלשים ומתעללים בהם. אמנם אין לי נכים במשפחה, אבל לא יכולתי לראות את זה ולהתעלם".

תגובת הנהלת מועדון הסוואט סטאר:

"על פי הנחיית משרד הבריאות והתו הסגול חובת הכניסה למועדון והמעבר בין מתקן למתקן היא מסכה בלבד, כשיש לציין של פי חוק כל יציאה מהבית ללא מסכה היא אסורה. אותו לקוח (רומן) והמלווים שלו הגיעו ללא מסכה, הלקוח שהעלה את הפוסט הגיע כשהוא עצבני וצועק על פקידת הקבלה, כשגם הוא אינו חובש מסכה. ללקוח הוסבר כי מדובר על נהלי חובה של משרד הבריאות, כאשר הכנס על כל לקוח ללא מסכה עומד על 1000 שקלים. כמובן, שיותר מהכל ברצוננו לשמור על בריאות הלקוחות והעובדים שלנו ועל כן נמנע כל כניסה של לקוח שאינו הקפיד על ההנחיות".

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר