רומן סמולניקוב ליד המעלית התקולה. מתוך הסרטון שהעלה בפייסבוק

כמה זמן מעלית מושבתת מונעת גישה מנכים בסטאר סנטר?

רומן סמולניקוב מאשדוד המרותק לכיסא גלגלים בעקבות תאונת דרכים קשה מנסה להגיע לחדר הכושר ולבריכה בסווט סטאר כדי להיטיב את מצבו, אך בסרטון שפרסם בפייסבוק הוא טוען שאינו יכול כי המעלית לא עובדת. בסטאר סנטר החליטו להגיב - במכתב מעורך דין

פורסם בתאריך: 21.5.20 18:49

     

בימים האחרונים סרטון שהופיע בפייסבוק מציג לכאורה בעיה חמורה – מעלית המובילה לחדר הכושר סוואט סטאר אינה עובדת חצי שנה ובכך מונעת הגעה של נכים. עם זאת בהנהלת המתחם דוחים את האשמות בתוקף וטוענים כי מדובר בבעיה הקיימת ימים ספורים בלבד, ובמכתב משפטי דרשו ממפרסם הסרטון להתנצל ולחזור בו מהאשמותיו, לפני שיתבעו.

רומן סמולניקוב הוא תושב אשדוד המתנייד באמצעות כיסא גלגלים ממונע. בסרטון הוא מספר,שכאדם נכה הוא בחר את מועדון ה'סוואט סטאר' שבמתחם הסטאר סנטר, מתוך הבנה שהמקום נגיש לצורכי אוכלוסיית הנכים כולל הגישה לבריכה הקיימת בשטח המועדון.

עם זאת, רומן טוען כי במהלך החצי השנה האחרונה הוא אינו יכול להגיע אל המועדון מכיוון שהמעלית המובילה אליו ואל הבריכה אינה עובדת. היום הוא העלה בעמוד הפייסבוק שלו סרטון מרגש המציג מצוקתו כשהוא פונה לציבור ומבקש את עזרתם. כמו כן הוא מוסיף פניה להנהלת מתחם הסטאר סנטר, האחראית על תפקוד המעליות והדרגנועים במתחם.

"הגענו ואנחנו רוצים לעלות לחדר הכושר ולבריכה", הציג סמולניקוב את הבעיה במהלך הסרטון "אבל לא יכולים לעלות בגלל שהמעלית פה כבר חצי שנה לא עובדת. אני הייתי הולך לבריכה הזאת הרבה זמן וכבר חצי שני אני לא יכול לעלות למעלה. יש לי גם חברים שרוצים לבוא איתי וגם לא יכולים. למה בחרנו את הבריכה הזו? כי היא קרובה לבית שלנו. בפנים יש את כל התנאים בשביל הנכים. ניסנו לפנות להנהלה וכל הזמן אומרים עוד חודש עוד חודש..וכבר עברה חצי שנה. אנחנו רוצים שיטפלו בבעיה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תוכן הפוסט שהעלה סמולניקוב יחד עם הסרטון בפייסבוק:

"שלום לכולם אני צריך את העזרה שלכם בבקשה.

אני גר באשדוד ואני רוצה להגיע לעשות מנוי במועדון הסוואט סטאר לבריכה שנמצאת במועדון במתחם סטאר סנטר באשדוד. עד עכשיו הייתי מגיע וקונה כרטיס כניסה חד פעמית ובכל פעם היו מעליות שלא עבדו ודרגנועים שלא עבדו וגם העונה הזו שוב אין שם נגישות בכלל כי הכל שבור מעליות דרגנועים.

פניתי להנהלה של מועדון חדר כושר והם מאוד התנצלו ואמרו שזה לא קשור אליהם כי המעליות והדרגנועים הם באחריות הסטאר סנטר עכשיו אני פונה גם אליכם וגם להנהלת מתחם הסטאר סנטר.

כי אותי לא מעניין למי זה קשור אני מבקש דורש בשביל כולם לתקן את הבעיה שנמשכת זמן רב".

 

מהנהלת ארנה סטאר אשדוד נמסר בתגובה: מעלית הנוסעים הושבתה לפני מספר ימים עקב מעשי ונדליזם שביצעו שוכרים במתחם, שהפכו את מעלית הנוסעים למעלית משא לכל דבר, אחרי שכבר גרמו נזק חמור למעלית המשא הייעודית שקיימת במתחם. עקב מעשים אלו נגרם למעלית הנוסעים נזק כבד שגרם להשבתתה המלאה. אנו עושים הכל על מנת להשיב את המעלית לתפקוד מלא בימים הקרובים ונמצה את הדין על הנזק שנגרם מול האחראים".

מצד השוכר המדובר, מועדון כושר סוואט סטאר, מציינים כי אומנם הבעיה במעלית הנוסעים הינה תקלה שקיימת מספר ימים, אך מדגישים כי הם פנו להנהלת המתחם בהקדם בבקשה לתיקון הבעיה המונעת מלקוחותיהם הזקוקים לנגישות להגיע להתאמן. אל מול הנהלת המתחם הם טוענים כי לא הפעילות שלהם היא שהזיקה והוצאי מתפקוד את מעלית הנוסעים, וכי השימוש שלהם בה נובע עקב השבתתה של מעלית המשא המשמשת את מכון הכושר כבר במשך שנה שלמה.

לגבי טענותיו של סמולניקוב, מהנהלת המתחם הוסיפו כי הם מצערים על המצב שנוצר כרגע עקב אוכלוסיית הנכים שלא יכולים להגיע למכון הכושר, אך הטענות כי הבעיה נמשכת תקופה כה ממושכת מופרחת ואינה נכונה בתכליתה, הם טוענים. ההנהלה אף פנתה לסמולניקוב במכתב באמצעות עורך דינה אלון יואלי בו דרישה "לפרסם באופן מיידי סרטון התנצלות, שיופץ בדיוק כפי שדאגת להפיץ את הסרטון המקורי, ובו תחזור בך בצורה מפורשת ולא מתחמקת מהטענה השקרית שמזה כחצי שנה המעלית לא פועלת כמו גם הטענה שבכלל ביקשת בחצי השנה האחרונה להגיע לברכה".

המעלית המובילה לברכה. צילום: הנהלת מתחם סטאר סנטר אשדוד

בבדיקה של מערכת כאן דרום מלקוחות במתחם, עולות עדויות כי המעלית אכן עבדה במהלך החצי השנה וכי היא מושבתת כשבוע ימים. עם זאת, אחדים מהמבקרים בחלק זה של מתחם הסטאר סנטר מעידים כי גם בימים שהמעלית עבדה, לעיתים היו בה בעיות שהפכו את השימוש בה ללא נוח ובעייתי.

בפניה נוספת של לסמולניקוב והצגת טענות הנהלת מתחם בפניו, נותר סמולניקוב בטענתו כי הוא אכן מנסה להגיע לבריכה שבמכון הכושר שבמתחם בחצי השנה האחרונה, וזה נבצר ממנו עקב תקלה ממושכת במעלית

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר