בוחניק בקבלת הדרגה. צילום: דוברות המשטרה

פורצת עוד תקרת זכוכית

סנ"צ אתי בוחניק, שנולדה וגדלה באשדוד, תהיה המפקדת הבאה של משטרת קריית גת. זו הפעם הראשונה שאישה תעמוד בראש תחנה במרחב לכיש. אביה דוד: "גאה בה מאוד"

פורסם בתאריך: 29.9.17 09:52

     

בתחילת השבוע שעבר קצינת המשטרה אתי בוחניק קיבלה את דרגת הסנ”צ. על רחבת המסדרים במטה מרחב לכיש ענדו לה את הדרגות אביה דוד ובנה רועי.

בוחניק, בת 42, נשואה לידיד, איש משטרה בעצמו, ואם לשלושה, היא ילידת אשדוד שגדלה והתחנכה בעיר וכיום מתגוררת עם משפחתה ביישוב ליד אופקים. היא בתם הקטנה של רעיה, שהלכה לעולמה לפני כשנתיים וחצי, ושל דוד, גמלאי של נמל אשדוד, שהיה היה ראש ענף במחלקת ים בנמל אשדוד וגם יושב ראש ועד העובדים במחלקה. משה, אחיה הבכור של אתי, הוא מנהל משק ותחבורה בנמל, והאח הנוסף יגאל — שוטר בתחנת אשקלון.

 

המת"חית הראשונה במרחב לכיש. סנ"צ בוחניק עם משפחתה בקבלת הדרגה. מימין אביה דוד ומשמאל הבן רועי ומפקד המחוז ניצב דוד ביתן. צילום: דוברות המשטרה

בוחניק למדה במקיף ה’ וסיימה את לימודיה בהצלחה, המשיכה לקצונה בצבא ולאחר השחרור המשיכה ללימודים גבוהים ולמסלול קצונה במשטרה. היא עורכת דין בהכשרתה, מחזיקה בתארים בקרימינולוגיה ומנהל עסקים ובמשפטים. הייתה בעבר קצינת נוער וקצינת חקירות שמילאה מגוון תפקידים. בתפקידה הנוכחי, ולפני שתיכנס רשמית לפקד על תחנת קריית גת לאחר החגים, בוחניק היא סגנית מפקד תחנת קריית מלאכי.

“אני גאה בה מאוד ומאמין שהיא תצליח בתפקידה החדש ותמשיך לעלות בסולם הדרגות”, אמר השבוע האב דוד.

בוחניק תהיה מפקדת התחנה האישה הראשונה במרחב לכיש. בימים האחרונים הוחלט במשטרה על קידומן של שלוש נשים לפקד על תחנות. נוסף לה, מונו סנ”צ מירב וגנר למפקדת תחנת המשטרה בכפר כנא, וסנ”צ מרי דניאלי למפקדת תחנת נהריה.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר