איך נגיע? רומן סמולניקוב משמאל מחוץ למעלית בסטאר סנטר. צילום: אסף ליבוביץ'

מחאה במתחם: נכים טוענים לחוסר נגישות ורגישות. צפו

מעלית שאינה עובדת או פועלת לפרקים עומדת במרכז המחאה במתחם הקניות סטאר סנטר. נכים שמעוניינים לעלות לקומות העליונות, שבהן ממוקמים חדר הכושר והבריכה, טוענים שאינם יכולים לעשות זאת בצורה תקינה וסדירה, וכי היחס מצד הנהלת המתחם מקומם

פורסם בתאריך: 27.5.20 12:33

     

רומן סמולניקוב, צעיר נכה מאשדוד שמתנייד בעזרת כיסא גלגלים, מפגין בשעה זאת במתחם סטאר סנטר במחאה על על כך שהמעלית למועדון הכושר ולברכה מושבתת חלק מהזמן. דבר שלטענתו אינו מאפשר לו להגיע כרצונו לשחות ולקיים פעילות גופנית שיכולה לסייע למצבו. עמו מוחים נכים נוספים. אגב, גם בשעה זאת המעלית איננה פועלת.

לפני ימים אחדים פרסם סרטון בפייסבוק ובו טען שהמעלית לא פועלת בחצי השנה האחרונה. בתגובה הנהלת מתחם סטאר סנטר שגרה אליו מכתב לפני נקיטת הליכים משפטיים בנימוק שהדבר אינו נכון וכי לכל היותר המעלית לא עבדה כמה ימים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




 

מהנהלת המתחם נמסר בתגובה כי הבעיה במעלית נמשכת ימים ספורים, ולא חצי שנה כפי שמציג זאת סמולניקוב. כמו כן ציינו כי מהיוודע הבעיה במעלית הנוסעים הם עובדים לתיקונה, ועוד היום צפויה המעלית התקולה לעבור תיקון. עם זאת, מציינים ארנה סטאר כי הנזק שנגרם למעלית הוא כתוצאה משימוש מזיק ולא נכון של השוכר המשתמש במעלית כמעלית משא וכי הם התריעו ומתריעים רבות כי שימוש שכזה במעלית פוגע בה ובעקיפין בציבור הנכים, וביקשו לחדול מכך. בנוסף, הם עומדים בדעתם כי המעלית עבדה במהלך החצי השנה וכי על סמולניקוב להתנצל ולחזור בו מאשמותיו כלפיהם.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר