בית ספר מפתן חרמון באשדוד. צילום: דור גפני

קקון ואברז'ל מציעים: להפוך את מפתן ל'בית השנטי' של אשדוד

ראשי תנועת אשדודים פנו ללסרי ומציעים להכניס את בית הספר לתכנית הבראה ולהרחיב את המענים שלו לבני הנוער. בעירייה כנראה לא זזים מעמדתם וועד ההורים העירוני צפוי לדון בהמשך צעדיו

פורסם בתאריך: 21.5.20 15:59

     

בעוד בעיריית אשדוד מעוניינים לסגור את בית הספר מפתן חרמון בקיץ הקרוב, מועלית הצעה חדשה שאם תתקבל תוכל למנוע את הסגירה.

המשנה לראש העירייה, יניב קקון וחברו לסיעת אשדודים, מאיר אברז'ל, פנו לראש העירייה, ד"ר יחיאל לסרי, בהצעה יצירתית – לבצע תכנית הבראה בבית הספר. הם קראו לה "תכנית הזדמנות אחרונה לבית ספר הזדמנות אחרונה".

יניב קקון ומאיר אברז'ל. צילום: פבל

התכנית תכלול את הגדלת מספר התלמידים בחזרה ל-80 עד 100 וגם הרחבה של הפעילות והפיכתו של המקום לבית ספר ואכסניה עם מגורים "לבני נוער אשר זקוקים לכך כאוויר לנשימה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תכנית הבראה. ההצעה של קקון ואברז'ל ללסרי

"מפתן הינו בית ספר הזדמנות אחרונה בעל ערך מוסף גדול בעיר", מציינים השניים במכתב שלחו לו. למרות זאת, וככל הידוע, בעיריית אשדוד מתעקשים לסגור את בית הספר כבר בשבועות הקרובים.

בתחילת השבוע נערכה פגישה רבת משתתפים בעיריית אשדוד בנושא עתידו של מפתן חרמון בהשתתפות נציגי ההורים, לסרי, ראש מנהל השירותים החברתיים רונית צור, ראש מנהל החינוך אריה מימון, קקון ואברז'ל. במהלך הישיבה ההצעה הועלתה בפני המשתתפים.

ממידע שהגיע אלינו האווירה הייתה טעונה ואמנם סוכם שתימשך ההידברות בין הצדדים, אך בעירייה לא היו מוכנים לחזור בהם מההחלטה על הסגירה ונימקו זאת בכך ששילוב התלמידים במסגרות קיימות אחרות הוא האפשרות המועדפת.

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר