צילום: יוסי שחר

החתונה באולם בוטלה: הדי.ג'אית והמתופף יינשאו בחיק המשפחה

מוראל מור יוסף, די.ג'אית חרדית ואריאל למהוט, מוזיקאי מרובע ז', רגילים לשמח זוגות באירועים, אבל דווקא התכניות ליום המאושר בחייהם השתבשו בעקבות ההגבלות על התקהלות. בכל זאת, הם לא מוותרים על השמחה, וגם אם המתכונת תשתנה - חתונה תהיה

פורסם בתאריך: 19.3.20 13:34

     

התקליטנית מוראל מור יוסף והמתופף אריאל למהוט מאשדוד היו אמורים להתחתן ב-29 בחודש באולמי גני הצבי במושב ברכיה. אך המציאות טפחה על פניהם ובעקבות משבר הקורונה והמגבלות על התקהלות שבא בעקבותיו נאלצו לבטל את האירוע.

השניים שמופיעים באירועים של שמחות כדבר שבשגרה, ציפו בכיליון עיניים ליום המאושר שלהם והאכזבה גדולה.

מור יוסף שיתפה את תחושותיה בפוסט שפרסמה. "המצב הוא קשה! קשה יותר ממה שחלמנו ודמיינו. חתונה? לבד? בלי מוזמנים? רק עשרה אנשים? בבית? במרפסת? למה דווקא אני? רציתי שבסך הכל ישמחו איתי כמו שאני שמחה עם כולם.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




"רציתי שהפעם אני לא אהיה חלק מההפקה אלא הכלה עצמה שכולם מסביבה. אני יום יום באולמות והכל מתנהל כרגיל. איך פתאום הכל התהפך? מה קורה פה?
מוראל תתעוררי את בחלום זה לא אמיתי, תתאפסי את מדמיינת את רק חולמת. אך כן זה נכון, הכל משתנה…"

מוראל, איך את עוברת את התקופה הזאת?

"תקופה מוזרה שפתאום הגיעה משום מקום. לא האמנתי שזה יגיע עד לפה ועד אליי, זה סיוט שלא חלמתי עליו אך כאדם מאמין, זה מה שהיה צריך להיות ואני מרגישה שהמשיח פשוט מגיע לכאן".

בעקבות ביטול החתונה באולם והעברתה לאירוע מצוצמצם בבית, אך את הולכת לבחור מי יגיע לחתונה ומי לא?

"שאלה קשה. אבל אני צריכה לרצות את כולם ושכולם ישמחו בשמחתנו. עכשיו בדיוק אני יושבת על זה וככל הנראה נצטרך להגיד לאנשים שיגיעו בקבוצות של עשרה אנשים. וכשנעבור את הימים הקשים האלה נעשה אירוע גדול לכולם שכולם יבואו וישמחו איתנו".

מה היה מיוחד להתחתן דווקא בתאריך שקבעתם, ד' בניסן?

"כל מי שמכיר אותי ואת החתן שלי אריאל למהוט ששנינו אנשי מוזיקה ועד אזור פסח זו תקופה עמוסה מאוד באירועים. מה שיצא שהתאריך הכי טוב לנו זה שבוע לפני פסח, ואז ישר אנחנו נכנסים לימים של ספירת העומר שאז אין עבודה ואז אנחנו יכולים להיות יחד לכן זאת הייתה החשיבה, אבל איפה היינו ואיפה אנחנו עכשיו…".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר