כנס ההרכבים הקאמריים הארצי צילום: EvaGermanStudio

הקונסרבטוריון העירוני אקדמא אירח הרכבים קאמריים

הקונסרבטוריון העירוני אקדמא אשדוד, אירח השבוע את כנס ההרכבים הקאמריים הארצי

פורסם בתאריך: 22.1.20 14:53

     

ביום ראשון ה19.1, נערך בקונסרבטוריון העירוני אקדמא אשדוד, כנס הרכבים קאמריים ארצי, בו השתתפו תלמידים מתשעה קונסרבטוריונים מרחבי הארץ: מקונסרבטוריון אשדוד, צור הדסה, רחובות, יבנה, שער הנגב, ירושלים, הרצליה ובאר שבע. הרכבים קאמריים של כלי קשת ונשיפה עלו לנגן על הבמה בזה אחרי זה, סה"כ עלו 28 הרכבים של תלמידים בגילאי 10-18, שניגנו 50 קטעים במשך 4 שעות. הכנס צולם לכל אורכו והועלה ליוטיוב לקהל הרחב. באירוע נכחו תלמידי הקונסרבטוריונים ומנהליהם, מדריכי ההרכבים מהקונסרבטוריונים, ונועם יעקובי, מדריך מרכז הפיקוח על הקונסרבטוריונים, במשרד החינוך.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




מידי כל שנה נערכים כנסים מוסיקליים רבים בנושאים שונים, כמו כנסי מקהלות צעירות, כנס הרכבי גיטרות, כנס הרכבי פסנתר, כנס תזמורת כלי נשיפה ייצוגית ועוד. הכנס הבא שיתארח בקונסרבטוריון אקדמא אשדוד הוא כנס הרכבי ג'אז שיערך ב4.2.20. הכנסים הללו מתקיימים ביוזמת אגף מפמ"רים של משרד החינוך, האחראי על פיקוח החינוך המוסיקלי בארץ. כנסים אלו מאפשרים לגוף זה שמטרתו לפקח על עבודת הקונסרבטוריונים השונים בארץ, להתרשם מפרי עבודתם של הקונסרבטוריונים, מרמתם המוסיקלית, מהתכניות שמעלים ועוד.

כנס ההרכבים הקאמריים הארצי צילום: EvaGermanStudio

כנס ההרכבים הקאמריים הארצי צילום: EvaGermanStudio

ארנסט פרל, יאנינה קודליק, נועם יעקובי צילום: EvaGermanStudio 

בכנסים שונים של הרכבים גדולים אף מחולקים ציונים לכל הרכב על פי קריטריונים שונים. כנסים אלה מספקים גם הזדמנות לקונסרבטוריונים ללמוד האחד מהשני מעצם החשיפה להרכבים שונים ממקומות אחרים ולתכניות שמעלים. בנוסף, ולא פחות חשוב מכך, הכנס מוציא את התלמידים ליום אחד אל מחוץ לשגרה, מאפשר להם להופיע על במה מול אחרים מהתחום ולא פעם אף גורם לחיבור בין התלמידים ונרקמות בו חברויות.

מנהלת קונסרבטוריון "אקדמא" אשדוד, יאנינה קודליק, סיכמה: "בכל פעם מחדש זה מרגש קיומם של אירועים מסוג זה המפגישים תלמידים בעלי כישרון מוסיקלי רב מכל הארץ ועל אחת כמה וכמה, לארח את האירוע כאן אצלנו בקונסרבטוריון באשדוד, מרגש פי כמה. לראות את ההתרגשות בפניהם של התלמידים כשעולים לבמה ומבצעים במקצועיות רבה קטעים עליהם התכוננו במשך שבועות רבים, ואת חבריהם יושבים בקהל ומאזינים להם עם הרבה כבוד, מעורר בי גאווה רבה".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר