להקת THE LEFROVERS מהמועצה האזורית יואב

מי יהיו מופע החימום של יובל דיין?

להקת LEFTOVERS THE נבחרה על ידי ועדה מקצועית של מפעל הפיס שבחנה כ-100 הצעות של יוצרים בתחילת דרכם שהגישו מועמדות להעלות מופעי חימום למופעים של טובי האמנים בפעילות רשת מקדימה "מחממים את בימות"

פורסם בתאריך: 11.9.17 17:31

     

מיזם "בימות פיס" מתקיים זו השנה השביעית, במסגרתו מועלים מופעי מוסיקה בלמעלה מ- 190 יישובים ברחבי הארץ בחינם או במחיר סמלי של עד 30 ₪ בלבד, במטרה להנגישם למגוון אוכלוסיות ולתמוך במוסיקאים ישראלים.

לקראת המופעים, "בימות פיס" יצאו בפרויקט חדש וייחודי – "מחממים את בימות", במסגרתו פרסמו "קול קורא" המזמין מוסיקאים מקומיים בראשית דרכם להגיש מועמדות להעלות מופעי חימום למופעים של טובי האמנים, בפני הקהל הרחב, במטרה לקדם אותם ואת היצירה שלהם ולאפשר לחשוף את המוסיקה שלהם על במה מקצועית ובאירוע חד פעמי.

 

מבין כ-100 הצעות של יוצרים יחידים ולהקות, נבחרו לבסוף 7 הרכבים מוכשרים ומבטיחים, על ידי ועדה מקצועית ברשות המוסיקאים אסף רוט ונעם רותם.

אסף רוט החל את דרכו בהרכבים מוסיקאליים שונים בחו"ל, זכה במלגות מטעם קרן התרבות אמריקה-ישראל ומטעם Manhattan School of Music , שם סיים את לימודי התואר הראשון. מלבד היותו נגן כלי נקישה, מנצח אסף על תזמורת נוער במרכז המוסיקה ת"א-יפו וכן מעורב בניהול מוסיקלי, כתיבה ועיבוד של מוסיקה לתיאטרון ולהרכבים שונים.

נעם רותם, זמר ומוסיקאי, סולן להקת "קרח תשע". השתתף בפרויקטים מוסיקאליים רבים, עבד עם טובי המוסיקאים בארץ, ואף זכה בשנת 2009 בפרס אקו"ם לעידוד תמלילן.

 

אחת מ- 7 הזוכות היא להקת LEFTOVERS THE מהמועצה האזורית יואב שנבחרה להיות מופע החימום של יובל דיין בהופעתה בכפר מנחם שתתקיים ב- 14 בספטמבר, במסגרת מופעי "בימות פיס".

להקת LEFTOVERS THE מורכבת מ- 5 חברים בגילאים שונים, החל מגיל 17 ועד 65. הם נפגשים מזה חמש שנים ויוצרים מוסיקה מקורית בסגנונות הנעים על המנעד שבין רוק, פאנק, ג'אז, פרוגרסיב ועוד. במופע החימום תציג הלהקה שלושה שירים מהרפרטואר שלה.

 

הקהל הרחב מוזמן להגיע למופע של יובל דיין ב- 14 בספטמבר בכפר מנחם וליהנות ממופע החימום של להקת  LEFTOVERS THE המקומית.

 

פרטים נוספים באתר "בימות פיס":  https://culture.pais.co.il//StageArt/Pages/bimot_pais_shows_list_2017.aspx

 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר