תיקי דיין. צילום: חן בוקר

מה יש? קצת תרבות – אירועי אמנות, בידור ופנאי לשבוע הקרוב

אירועי תרבות ופנאי באשדוד מיום שישי 24.1 ועד יום חמישי 30.1

פורסם בתאריך: 16.1.20 16:00

עדכון אחרון: 24.1.20 14:56

     

בית יד לבנים: יוחאי ספונדר ואסף מור יוסף עושים סטנדאפ

במוצ"ש יוחאי ספונדר מגיע להופעה בבית יד לבנים: עם מיליוני צפיות ברשת לקטעי הסטנדאפ, סיבובי הופעות באירופה וארה”ב, פינות ברדיו ובטלוויזיה ותכנית רדיו קומית עם שחר חסון ספונדר הוא ללא ספק אחד השמות המבטיחים בעולם הסטנדאפ הישראלי בשנה האחרונה, והמופע שלו הפך לאחד המבוקשים ביותר.

יוחאי ספונדר. צילום: טל גבעוני

בשנים האחרונות השתתף יוחאי בתכניות טלוויזיה ורדיו רבות בארץ. הוא אף כתב, כיכב וביים מספר רב של להיטי יוטיוב. אחד הזכורים ביותר הוא “שיר השיקסע”, שיר מחאה סאטירי נגד הדרת נשים. כאמור, במקביל לפעילותו בישראל, יוחאי מטפח כבר כמה שנים קריירה בינלאומית מצליחה. מאחוריו שלושה סיבובי הופעות בארצות הברית ובאירופה, הופעה בפסטיבל הסטנדאפ הבינלאומי באדינברו, השתתפות בתכניות טלוויזיה בארצות הברית באנגלית ועוד.

המופע, אשר נוגע בנושאים כגון זוגיות, אהבה, ישראליות, דת ואבסורדים מהחיים, פותח את הראש, את הלב ובעיקר מוריד הרבה דמעות מהעיניים.

מוצ”ש 25.1.20, בשעה 21:00, בית יד לבנים

אסף מור יוסף במופע סטנדאפ מטורף: אמן בית מוביל במועדוני הסטנדאפ הטובים בישראל “סטנדאפ פקטורי” ו”קאמל קומדי קלאב”.
אסף הוא אחד הסטנדאפיסטים המצחיקים והעסוקים בישראל. נוסף להופעות סטנד-אפ, אסף מור יוסף הופיע בתכניות טלוויזיה רבות, ובהן "המועדון" עם שחר חסון, "חומר טוב", "תכנית חיסכון" ועוד.

המופע עוסק בחוויות שכולנו מכירים, תוך שמירה על שנינות ומקוריות, והכי חשוב — מצחיק בטירוף!

חמישי 30.1.20, בשעה 21:00, בית יד לבנים

"מבט אחר": תערוכה מיצירותיו של האמן הצעיר סער בוכבינדר

בקניון עופר — לב אשדוד במסגרת התערוכה הקבוצתית "מימד הזמן" של אגודת אמני אשדוד נערכה בפעם הראשונה תחרות לבחירת היצירה המצטיינת מבין היצירות שהוגשו, והפרס נקבע כתערוכת יחיד לאמן הזוכה. מבין 41 יצירות היצירה של סער בוכבינדר “סבתא ואני — מה שהזמן מסמן לי” זכתה במרב הקולות.

סער(27), צעיר עם אוטיזם, חבר באגודת אמני אשדוד, מציג את ציוריו בתערוכות קבוצתיות ובתערוכות יחיד. קשת עיסוקיו הרבים כמוזיקאי (פסנתרן ומתופף), כמתנדב בצה”ל, כספורטאי (גולש גלים, מתחרה בטריאתלונים, במרתונים בארץ ובעולם) גורמים לנו להבין שלאנשים עם מוגבלות יש בעצם יכולות מיוחדות. באמצעות ציוריו סער מאפשר לנו להכיר את עולמו ותחביביו הרבים ובעיקר להכיר את סער, בעל מגוון רחב של יכולות ותכונות כמו נחישות והתמדה.

מירי גרינבאום, אוצרת התערוכה, מציינת שאחת היכולות היוצאות דופן של סער הינה המבט האחר על העולם סביב, שבאה לידי ביטוי בציורים ובצילומים שלו , מכאן שמה של התערוכה.

חמישי 30.1.20, בשעה 19.30, דואט — גלריה עירונית לאמנות, קניון עופר — לב אשדוד

 

 

משפחה חמה: תיאטרון בית לסין במשכן לאמנויות הבמה

השבוע במשכן: ארוחת יום שישי שגרתית בבית סבתא מלכה הופכת לזירת קרבות כשאחת מבנות המשפחה מודיעה שלא תגיע השנה לליל הסדר. השלווה מופרת באחת, ומלכה — שעליה נאמר במחזה ש”בשביל לשמור על שלמות המשפחה היא מסוגלת אפילו להרוג” — נוקטת את כל האמצעים כדי לבטל את רוע הגזרה.

קומדיה של ענת גוב, אחת המחזאיות החשובות בארץ. גוב, עם מבטה המפוכח והנוקב על החיים וההומור המיוחד שלה, בודקת את המשפחתיות הישראלית הלוחצת, ומעלה שאלות על אהבה, חובה, עבדות וחירות.

משתתפים: תיקי דיין, לימור גולדשטיין, לירון ברנס, רוברט הניג, עדי גילת, לורין מוסרי, יותם קושניר, שירן הוברמן.

הביקורות משבחות: “קומדיה מבריקה, מצחיקה ביותר. שורות מחץ נפלאות שענת גוב שזרה כמו פנינים בדיאלוגים היומיומיים. ביצועים מדויקים של צוות שחקנים מצוין. תיקי דיין בטיימינג קומי מדויק ומושחז" — ”ידיעות אחרונות".

מוצ”ש 26.1.20, בשעה 21:00, ראשון עד חמישי 30.1.20—27.1.20, בשעה 20:30, המשכן לאמנויות הבמה אשדוד

 

חורף חם באשדוד: שבוע המרקים

עם שקדי מרק או קרוטונים? למשך שבוע אחד כמה ממסעדות העיר יוסיפו לתפריט מנת מרק מיוחדת במחיר של 10 שקלים בלבד (כפוף לתנאי המסעדה)
לכל מנה יש את הסיפור שלה, ואין שום מנה שמספרת יותר מקערת מרק חמה. בשיאו של החורף תקיים החברה לתיירות אשדוד את “שבוע המרק”, שבו כמה ממסעדות העיר יוסיפו לתפריט שלהן במשך שבוע מנת ספיישל של מרק שהשף או הבעלים אוהבים במיוחד. המרקים יימכרו במסעדות במהלך השבוע במחיר מיוחד של 10 שקלים בלבד.

פסטיבל סיפורי המרק באשדוד 2019 צילום: איגור אונצ'ה

פסטיבל סיפורי המרק באשדוד 2019 צילום: איגור אונצ'ה

אפרת אספה ממסעדת אדיס עלם האתיופית תכין מרק עדשים על פי מתכון מהכפר שבו נולדה; במסעדת ראיחונה יגישו שורפה — מרק כבש בוכרי; מסעדת רונג’אן התאילנדית תציע מרק עוף בקארי; בזה יכינו מרק אפונה מוקרם. ישתתפו עוד מסעדות ועוד המון מרקים טעימים. לפרטים: https://did.li/PXfTY

שבוע המרק, 26—31 בינואר

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר