הדמיה: לאה שניאור אדריכלים

מחיר למשתכן בגן יבנה: 220 דירות בבניה לגובה

הפרויקט כולל 23 בנינים של 5 קומות בצפון מערב הישוב

פורסם בתאריך: 18.11.19 16:37

     

זוכי מחיר למשתכן בגן יבנה מתקרבים צעד נוסף אל הגשמת חלום הבית בישראל בעקבות מסירת הקרקע מידי משרד הבינוי והשיכון לחברה היזמית אסיה סיירוס שתבנה בישוב דירות בבניה לגובה בשכונה החדשה "גן דרום".

הדמיה: לאה שניאור אדריכלים

סיירוס תבנה 301 יחידות דיור ב-23 בניינים, מתוכם 10 בניינים בני 5 קומות שישווקו במסגרת מחיר למשתכן (220 יח"'ד) ולשוק החופשי (81 יח"ד).

מחיר הדירות לשוק החופשי צפוי להתחיל מ –1.7 מיליון שקל, ואילו מחירן של דירות מחיר למשתכן יפורסם לאחר אישור התכניות בידי הרגולטור. כך נמסר מהחברה

תמהיל הדירות בפרויקט מותאם למשפחות, זוגות, רווקים ולהשקעה. מדובר בדירות 3-4-5 חדרים ובנוסף גם דירות גן ופנטהאוזים. לכל אחת מהדירות מרפסת וחנייה בחניון תת קרקעי ולחלקן מחסן.

 

 

הפרויקט הנבנה ממוקם בכניסה למושבה קרוב ליציאה לכביש 4. השכונה, אומרים בחברה, מתוכננת באופן מוקפד בראיה סביבתית מותאמת לשמירה על הצביון הכפרי של הישוב. בין השאר יכלול הפרויקט פארק גדול בשטח 80 דונם, סלילת כביש המוביל לשכונה וממנה, מבני חינוך וציבור, הרחבת אזור התעשייה הקיים בהיקף של כ-300 דונם נוספים והרשאה לתכנון אזור תעסוקה ומסחר נוסף לגן יבנה.

המנכ"ל והבעלים של חברת אסיה סיירוס, דורון עטיה: "הפרויקט בגן יבנה הוא פרויקט הדגל של החברה, מיטב המתכננים גויסו על מנת לעמוד בסטנדרטים אותם הצבנו לטובת הדיירים העתידיים, פתרונות שכללו את רווחת התושבים, סביבת חיים איכותית, נתיבי תנועה, כמות חניות, מפרט הדירות, עיצוב חזותי וסביבתי ועוד, כל אלו תוכננו בקפידה. מכמות הנרשמים להגרלות למדנו כי משפחות רבות תולות תקוות בפרויקט, ואנו מחויבים להוביל אותו ולהוציאו לפועל על הצד הטוב ביותר".

עטיה הוסיף: "שמחים על ההתקדמות הנוספת בדרך להגשמת הפרויקט שישפיע באופן ישיר על חייהם של מאות משפחות צעירות. נציג בפרויקט סטנדרט איכות מהגבוהים בישראל".

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר