הדמיית המתחם החדש בגן יבנה: לאה שניאור אדריכלים

גן יבנה מתרחבת: שכונה ראשונה של בניה לגובה

הישוב גן יבנה שבנוי כמעט כולו מצמודי קרקע - צומח לגובה. במסגרת פרויקט חדש יקומו 23 בניינים של 5 קומות. וחלק מהדירות – במסגרת 'מחיר למשתכן' במחיר של החל מ-1.1 מיליון

פורסם בתאריך: 6.10.19 18:11

     

חברת אסיה סיירוס תקים בצפון מערב גן יבנה מתחם חדש של 23 בנייני מגורים. זאת, בשונה מהצביון הנוכחי של הישוב, שמתאפיין בבנייה צמודת קרקע. הבניינים החדשים יתנשאו לגובה של חמש קומות.

בחברה מסרו היום שהפרויקט כולל דירות בנות 3-5 חדרים ובחודשים הקרובים תחל העליה על הקרקע. המסירות צפויות עד שלוש שנים מתחילת העבודה.

בשלב ראשון, הוסיפו בחברה, שווקו 225 יחידות דיור במסגרת מחיר למשתכן והמחיר לדירה כזאת יחל מ-1.1 מיליון שקל. להגרלה נרשמו 4,000 משפחות (!). כעת לאחר אישור הפרויקט יוכלו הזוכים להנות מהזכייה, לחתום חוזה ולרכוש את דירתם. שאר הדירות, משווקות לשוק החופשי במחיר החל מ 1.7 מיליון שקל.

הפרויקט הוא חלק מהשכונה הצפונית החדשה של גן יבנה, שאליה יסלל כביש כניסה חדש שיתחבר לכביש של מושב גן הדרום.

לכל אחת מהדירות מרפסת, חנייה ולחלקן מחסן. בפרויקט גם דירות מיוחדות, דירות גן ופנטהאוזים. לכל הבניינים בפרויקט חניון תת קרקעי.

"הפרויקט בגן יבנה הוא פרויקט הדגל של החברה", אמר לדברי בעלי אסיה סיירוס והמנכ"ל שלה, אבי תם. "מיטב המתכננים", הוסיף, "גויסו על מנת לעמוד בסטנדרטים שאותם הצבנו לטובת הדיירים העתידיים. פתרונות שכללו את רווחת התושבים, סביבת חיים איכותית, נתיבי תנועה, כמות חניות, מפרט הדירות, עיצוב חזותי וסביבתי ועוד. מכמות הנרשמים להגרלות למדנו כי משפחות רבות תולות תקוות בפרויקט, ואנו מחויבים להוביל אותו ולהוציאו לפועל על הצד הטוב ביותר".

עד היום גן יבנה בנויה כולה מבתים צמודי קרקע, למעט כמה בנייני דירות ותיקים במרכז הישוב. כיום חיים בגן יבנה כ-27 אלף נפש ולפי התכניות שחלקן כבר אושרו הישוב יצמח בעוד אלפי יחידות דיור, מה שבסופו של דבר צפוי לגרום להפיכתו לעיר. על נושא זה יש חילוקי דעות בישוב, אולם מתנגדי ההתרחבות לא הצליחו לעצור את המגמה שמקדם ראש המועצה המקומית, אהרון דרור.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר