ולריה טרסיוק. צילום: שגיא נבט

ולריה בחוטיני וזהבי בסדרת רשת חדשה: מדור הרכילות השבועי שלנו

הסיפורים החמים, האושיות הלוהטות וכוכבי הרשתות: מדור הרכילות השבועי של "כאן דרום". וגם חיי לילה

פורסם בתאריך: 14.11.19 15:28

     

הצלם שגיא נבט לאט לאט אוסף עוקבים באינסטגרם, ועם 12 אלף כאלה שבאמתחתו בהחלט אפשר להבין שאת העבודה שלו הוא יודע לעשות על הצד הטוב ביותר. יחד איתו הדוגמנית ומיס פיטנס ביקיני לשנת 2019 ולריה טרסיוק. ולריה, בת 23, עולה חדשה מאוקראינה, מתכוננת לתחרויות מיס פיטנס וביקיני 2020.

ולריה טרסיוק והצלם שגיא נבט

ביום ראשון עלה הפרק הראשון בסדרת היוטיוב של רשת האופנה Fox, בייסיx, בהשתתופתם של כוכבי רשת שהתאספו למשימה מיוחדת — לחפש את ההופעה המושלמת. החבורה מטיילת בין כל הסניפים בארץ ומחפשת את ההופעה המושלמת. בתמונה הנציג האשדודי, הצלם והמסעדן גל זהבי יחד עם השחקנית אנג׳ל בראנס. חפשו ביוטיוב בייסיx.

גל זהבי

תגידו המון מזל טוב לזוג היפה הזה, הכדורגלן אור עלוואה ואשתו הטרייה ירין זרביאן שהתחתנו השבוע ברוב הוד והדר לעיני המשפחה והחברים הקרובים באולמי "חצר נצר". המדור מאחל להם שנים רבות של אהבה!

אור עלוואה וירין זרביאן

את סוף השבוע האחרון העבירה לין לובנן בקפריסין. הזמרת והמאפרת המוכשרת (והיפה!) לקחה את אימא שלה לשיט קצר באי השכן ולא ויתרה על רגע אחד של שופינג. היא חזרה עם המון שקיות ובעיקר המון חוויות.

לין לובנן

חיים בנישו, הבעלים של הבר שלומפר, לקח הפסקה קטנה מהעבודה ויצא לטיול מטורף בסוואנה. ושם הוא עושה טרקים ואוסף זיכרונות מהטיול המרגש הזה.

חיים בנישו

הרקדנית והדוגמנית ג׳סיקה שילין מאחדת כוחות עם המאפרת אנה שור להפקת איפור מגניבה. היכנסו לפייסבוק לראות עוד עבודות.

גסיקה שילין. צילום אנה שור

זיווה ניסים חגגה השבוע יום הולדת (הגיל שמור במערכת), ובעלה העיתונאי אלי לוי לא יכול היה לעבור את היום בלי ברכה מיוחדת ואישית שפורסמה בדף הפייסבוק שלו וגררה עשרות ברכות נוספות. עד 120!

זיווה ניסים ואלי לוי

שמרית ומאור מויאל ארזו את המזוודות וטסו גם הם לאמסטרדם כדי ליהנות מחופשה זוגית בתרבות טיפה שונה וצבעונית.

שימרית ומאור מויאל

הזמרת חנה גור משחררת סינגל ליוטיוב, והפעם בשפה האנגלית. בעלה בן לוי אחראי לצילום הקאבר ולשיר קוראים "Disire". היכנסו לפרגן.

חנה גור צילום בן לוי

יש זוגות שלא צריכים לחכות יותר מדי בשביל להבין שזה הדבר האמיתי. עמית כהן ארגן השבוע הפקה רצינית. הוא קרא לחברים הקרובים לגן במושב הודיה ושם כרע ברך והציע לאהובתו יסכה גז להינשא לו. היא אמרה כן ומיד זלגו להן כמה דמעות של אושר.

עמית כהן ויסכה גז

השף גיא פרץ לקח את המאזטים שלו ונחת בתכנית של ערוץ 13 ״מועדון ארוחת הבוקר״ כדי לפנק את המנחה אברי גלעד במטעמים.

גיא פרץ ואברי גלעד

הגולש יאיר אסרף מבלה שישי צהריים עם אשתו ובנו הקטנטן ועושה חשק להביא דור המשך לעולם.

יאיר אסרף

מנכ”ל הפועל אשקלון עד לאחרונה דרור אלמלם אמנם מוכר גם כאחד מבעלי משרדי התיווך החזקים בעיר, אך השבוע הוא החל את שנה ב’ בלימודי משפטים במכללת אונו יחד עם חבריו לספסל הלימודים. בהצלחה!

דרור אלמלם

גם גל ביטון המתוקה חזרה לספסל הלימודים במרכז האקדמי ע”ש שמעון פרס, ואנחנו בטוחים ששנה פורייה עומדת בפניה ומאחלים לה לסיים אותה כמו גדולה.

גל ביטון

במחלקת הנהלת החשבונות של נמל אשדוד חוגגים את האירועים ביחד. והפעם יום הולדת לראש מדור הנה”ח וחטיבת כספים טובה דיגורקר.

הנהלת חשבונות נמל

האחים אזולאי דניאל (7) ואדיר (10), אוהדים מושבעים של קבוצת הכדורגל מכבי תל אביב, הגיעו למשחק באצטדיון הי״א, כשמ.ס אשדוד אירחה את המועדון התל-אביבי למשחק ליגה. אדיר ודניאל עקבו אחרי כל מהלך, ובסיום ההתמודדות מכבי תל אביב השיגה ניצחון קטן מול הקבוצה האשדודית. האחים התמלאו בהתרגשות רבה מהמפגש עם הכובש של היריבים צ׳יקו אופאדו והצטלמו איתו למזכרת.

אדיר דניאל וציקו אופאדו צילום פרטי

אחרי שבשבוע שעבר בילתה עם משפחתה האהובה בפריז, יונת אלבז הגיעה השבוע עם משפחה אחרת לגמרי — משרד עו”ד GEE שבו היא עובדת — לפראג. יחד הם העבירו חופשה מדהימה. ועכשיו, איך חוזרים לעבודה?

יונת אלבז

אוריאן פרץ חגגה השבוע יום הולדת, ונועם בוסקילה, בן זוגה האוהב, כנראה לא כל כך אהב את העובדה שמדובר ביום אחד, אז הוא משך את החגיגות לשבוע שלם שכלל חופשה זוגית, ארוחה רומנטית ועוד שלל הפתעות.

אוריאן פרץ ונועם בוסקילה

אחרי ששני יצחק חזרה לארץ, בן זוגה בן פרץ קיבל הפתעה נוספת בדמות אחיין מתוק שהצטרף למשפחה. ואנחנו בטוחים שעם דוד כזה הילד יגדל למופת ולתפארת המשפחה!

בן פרץ

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר