צילום: דוברות איחוד הצלה

הטובע נפטר: המשטרה פתחה בחקירה

האיש, תייר בן 72 מרוסיה, התמוטט במים, יתכן בעקבות אירוע לבבי, ונמשה בידי שני מצילים שהיו בקרבת מקום אף על פי ששירותי ההצלה אינם פועלים - עונת הרחצה הסתיימה בשבוע שעבר

פורסם בתאריך: 5.11.19 15:06

     

מבית החולים אסותא אשדוד נמסר לפני זמן קצר כי הטובע שנמשה מהים בחוף אורנים מוקדם יותר היום – נפטר. המשטרה החלה בחקירת נסיבות טביעתו של האיש, תייר בן 72 מרוסיה.

בשעת הצהריים התקבל דיווח אודות מקרה טביעה של אדם כבן 70 בחוף אורנים באשדוד. הוא פונה לבית החולים בידי אנשי מד"א תוך כדי ביצוע פעולות החייאה.

עונת הרחצה הסתיימה ב-28 באוקטובר ותחנת ההצלה בחוף אורנים לא פועלת אולם שני מצילים היו במקום: אלון אוחיון מנהל תחנת ההצלה ורוני אלימלך. הם אלה שמשו את הטובע מהמים.

ממגן דוד אדום נמסר, שבשעה 12:46 התקבל דיווח על טביעה בחוף אורנים וכי חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה בגבר כבן 70, וכאשר חזר ליבו לפעום, פינו אותו לבית חולים אסותא במצב קשה ולא יציב.

המציל אלון אוחיון. צילום: עיריית אשדוד

עונת הרחצה הסתיימה ביום שני, 28.10. עיריית אשדוד ממשיכה להפעיל שירותי הצלה בשלושה משבעת החופים המוכרזים לרחצה עד לתאריך 30.11: מיעמי, הקשתות וחוף י"א. שעת הפעילות תתחיל ב-08:00 ותסתיים ב-16:30.

 

"אני ורוני ישבנו ליד מדרגות התחנה", משחזר המציל אוחיון. "לפתע הגיע אדם וציין בפנינו שיש אדם במצוקה במים. רוני, רץ לפתוח את תחנת ההצלה ולהביא ציוד,
ואני רצתי מיד לקו החוף וזיהיתי את האדם שהיה 10 מ׳ מקו החוף בעומק של 60 ס״מ. חתרתי אליו במהירות, תוך כדי כך, אני מסמן לרוני להזעיק את כוחות ההצלה.

"הגעתי אליו, אני מזהה אדם ללא נשימה וללא דופק ואישונים מורחבים. מיד הרמתי אותו לחוף, השכבתי אותו והתחלתי הפעולות החייאה, תוך כדי עיסוי לב, אני גם משכיב אותו על הצד במטרה להוציא את המים הרבים מגופו, פעלתי בסוג של מחזוריות עיסוי לבבי, השכבה על הצד וכך חוזר ללא הפסקה. ביצעתי 15 מחזורים. לא ויתרנו עד אשר כוחות ההצלה הגיעו והמשיכו את הטיפול".

למרבה הצער, כאמור, האיש נפטר בבית החולים. יתכן שהוא לקה בלבו ולכן טבע. במשטרה מנסים לגלות את זהותו של המנוח ולאתר את בני משפחתו.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר