שוטרים ליד זירת הירי ברחוב האורגים. צילום: דור גפני

סגירת חשבונות? החשוד בירי ברחוב האורגים הוא יאיר אוחנה

הסגיר עצמו לאחר שהיה מבוקש ולדברי עורך דינו, הוא מכחיש וטוען שאין לו כל קשר לאירוע. בשנת 2015 נפצע אוחנה קשה מירי, ואחד החשודים שנעצרו אז - הוא האדם שנורה באירוע האחרון

פורסם בתאריך: 3.11.19 22:12

     

יאיר אוחנה בן 37 מאשדוד הוא החשוד בירי בתוך חנות ברחוב האורגים לפני כשלושה שבועות, ממנו נפצעו שניים. הוא הסגיר עצמו למשטרה בשבוע שעבר והיום הוארך מעצרו פעם נוספת – עד ליום חמישי.

אירוע הירי התרחש ביום חמישי, 10 באוקטובר, בתוך חנות דגים שנמצאת באזור התעשייה. הירי בוצע לאור יום, ברחוב הומה אדם. אדם נכנס לחנות ירה כמה יריות שפצעו את משה אזולאי, בן 31. מהרסיסים נפצע אדם שעובד במקום. היורה יצא וברח על אופנוע. במשטרה העריכו כבר בהתחלה שהמיקום היה מקרי וכי היורה עקב אחרי המטרה שלו עד שהחליט שהגיעה שעת הכושר מבחינתו.

חקירת הירי הוטלה על היחידה המרכזית (ימ"ר) של מרחב לכיש ושם חיפשו את אוחנה ימים ארוכים, מה שהפך אותו למה שמוגדר "חשוד בבריחה". זאת, עד שהחליט לגשת בעצמו לתחנת המשטרה.

 

הסיבה המרכזית לכך שהוא היה למעשה החשוד המיידי היא העובדה שהוא עצמו נורה ונפצע בשנת 2015. אחד מאלה שנעצרו אז בחשד למעורבות במעשה – וטען להגנתו שלהפך, הוא עזר לפצוע – הוא משה אזולאי שנורה בתקרית הירי הנוכחית. זאת אומרת שלפי חשד המשטרה הוא רצה לסגור חשבונות, לנקום.

צריך לציין שאותו ירי שממנו אוחנה נפצע קשות לפני יותר מארבע שנים לא פוצח. החשודים שוחררו ולא הועמדו לדין.

אוחנה הוא אדם שמוכר למשטרה היטב. בשנת 2000 הורשע בהריגה ועבירות נוספות.

עו"ד נס בן נתן

עו"ד נס בן נתן, שמייצג את אוחנה, מסר בתגובה: "הוא מכחיש כל קשר לאירוע. אין בינו ובין מי שנפצע שום סכסוך. לא הוטחה בו כל ראיה המצביעה על כך שהוא קשור לעניין".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר