שוטרים מחוץ לזירת הירי היום בצהריים ברחוב האורגים. צילום: דור גפני

לאור יום ברחוב הומה אדם: שני פצועים קשה מיריות בתוך חנות

שני צעירים נפצעו קשה מירי שבוצע בתוך חנות ברחוב האורגים. היורה נמלט על אופנוע והמשטרה מנהלת סריקות בסיוע מסוק. הערכה: הרקע הוא פלילי - יתכן סכסוך עם היעד שנפגע ואינו קשור לעסק

פורסם בתאריך: 10.10.19 13:19

     

שני פצועים קשה מירי בחנות דגים ברחוב האורגים באשדוד: מעט לאחר השעה 12 התקבל דיווח על אודות ירי שבוצע בעיר. שני נפגעים פונו לבית החולים אסותא אשדוד.

ככל הידוע מהמקום נמלט חשוד במעשה על גבי אופנוע, לאחר שביצע את הירי בתוך החנות כשהוא רעול פנים. כוחות משטרה רבים הגיעו לזירה והחלו בחקירת נסיבות המקרה והוקמו מחסומים בניסיון לאתר את החשוד במעשה שנמלט כאמור. גם מסוק משתתף בחיפושים. בשלב זה האירוע מסתמן כאירוע פלילי.

הפצועים הם אדם שככל הנראה הגיע לחנות כלקוח ולפי החשד הוא היה היעד לירי ובנוסף עובד שככל הנראה נפגע "בטעות" מבחינת היורה.

וידאו ראשון מהזירה ובעל עסק סמוך מספר:

:

ממד"א נמסר שבשעה 12:05 התקבל דיווח במוקד 101 על פצוע מירי שהובא לחבירה עם צוותי מד״א באשדוד. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח אסותא גבר בן 31 וצעיר בן 24, שניהם בהכרה מלאה ובמצב קשה.

חובש רפואת חירום במד״א ויטלי לנדסמן, ומרין אטיאס פראמדיקית מד״א סיפרו: ״חברנו לרכב פרטי שבו היה פצוע בן 31 הסובל מפצעי ירי. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה. פצוע נוסף כבן 24 סבל גם הוא מפצעי ירי ונכנס עצמאית למיון״.

כוחות גדולים של משטרה הגיעו למקום היריות בפיקודו של סגן מפקד המרחב. מדובר ברחוב הומה אדם, שיש לאורכו ובסביבתו רבה מאוד חנויות ובתי עסק, בתי מלאכה ומעבר לכביש, מול זירת היריות, נמצא מתחם "אשדוד סנטר".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר